Var nettopp til legen på utvendig ul (8+3 i dag). Han kunne ikke finne noe i livmoren. Skal ha HCG prøve i dag og onsdag og evt videre til gynekolog ut i fra prøvesvarene. Er selvfølgelig trist dersom det ikke gikk veien likevel. Men jeg har fått to nydelige, friske småttiser allerede og har så mye å være takknemlig for i livet. Så dette kommer til å gå helt fint uansett hva som skjer. 

Håper kroppen ordner opp selv da. Har du mye symptomer fremdeles?
Bor (dessverre) såpass avsides til at det ikke finnes tilbud om tidlig innvendig ultralyd i nærheten. Legen min har jobbet på gyn. på sykehus før, så jeg føler meg i trygge hender. Han fortalte også hva som kunne være mulige årsaker. Jeg synes uansett det er greit å forberede seg på det verste i første omgang. Jeg har fortsatt masse symptom, i dag tidlig var jeg kvalm og uggen igjen også. Legen ringer meg i morgen angående svar på dagens HCG-prøve, så blir det ny prøve på onsdag.
Har ikle hatt smerter eller blødninger heller. Snakket med legekontoret i dag, men da var ikke prøven klar. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Ny legetime på torsdag!