Kanskje ingen baby likevel...

SaraSydame

Forelsket i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Var nettopp til legen på utvendig ul (8+3 i dag). Han kunne ikke finne noe i livmoren. Skal ha HCG prøve i dag og onsdag og evt videre til gynekolog ut i fra prøvesvarene. Er selvfølgelig trist dersom det ikke gikk veien likevel. Men jeg har fått to nydelige, friske småttiser allerede og har så mye å være takknemlig for i livet. Så dette kommer til å gå helt fint uansett hva som skjer. :Heartred
 
Godt å høre at du tar det bra, situasjonen til tross. Hold oss oppdatert. Det er jo ikke over ennå. Tenker på deg. ❤️
 
Godt å høre at du tar det bra, situasjonen til tross. Hold oss oppdatert. Det er jo ikke over ennå. Tenker på deg. ❤️

Takk! :Heartred Har begynt å få litt blod i utfloden nå. Kanskje kroppen begynner å forberede noe. Hvis det ikke går veien hadde det vært greit om kroppen ordner opp selv...
 
Takk! :Heartred Har begynt å få litt blod i utfloden nå. Kanskje kroppen begynner å forberede noe. Hvis det ikke går veien hadde det vært greit om kroppen ordner opp selv...
Enig. Håper du får hvile og støtte nå.
 
Så kjedelig :sorry: Håper kroppen ordner opp selv da. Har du mye symptomer fremdeles? :Heartred
 
Var jo en lignende situasjon her i gruppa, hvor de ikke hadde sett noe på utvendig ul! Men tok innvendig og der var alt i orden :) krysser det jeg har for deg <3
 
Jeg ville ikke stolt på fastlegen med Ul, prøv heller å ring rundt til noen private eller evt gyn, så kan de sjekke med innvendig UL :)
 
Uff, det er jo ikke det en vil skal skje på ul. Men som flere her nevner så er det ikke alltid slik at det er så lett å oppdage fostersekken på utvendig ul når du ikke er lenger på vei. Og ikke alle leger virker til å klare å formidle dette tydelig. Krysser fingrene for deg. Er sterkt å lese at du tenker dette kommer til å gå fint uansett. :Heartred
 
Uff :( men prøv å ha positive tanker på at det er ofte veldig vanskelig å se noe på utvendig ultralyd i uke 8.. :Heartred krysser fingrer og tær på at det går riktig vei med blodprøvene! :Heartred jeg hadde ringt rundt til private ultralydfolk for å få en skikkelig titt med innvendig ultralyd! Er jo en grunn for at de anbefaler innvendig før uke 12! :Heartred
 
Takk for gode tilbakemeldinger og tips! :Heartbigred Bor (dessverre) såpass avsides til at det ikke finnes tilbud om tidlig innvendig ultralyd i nærheten. Legen min har jobbet på gyn. på sykehus før, så jeg føler meg i trygge hender. Han fortalte også hva som kunne være mulige årsaker. Jeg synes uansett det er greit å forberede seg på det verste i første omgang. Jeg har fortsatt masse symptom, i dag tidlig var jeg kvalm og uggen igjen også. Legen ringer meg i morgen angående svar på dagens HCG-prøve, så blir det ny prøve på onsdag.
 
Hvordan går det med deg nå?❤❤

Heisann! Det går bra! Jeg har fortsatt masse symptomer (uggen, forstoppet, zombie-trøtt), så enten har kroppen innbilt svangerskap eller så er det kanskje håp likevel :happy: Har ikle hatt smerter eller blødninger heller. Snakket med legekontoret i dag, men da var ikke prøven klar. Ikke så mye annet å gjøre enn å vente. Ny legetime på torsdag!
 
Vi krysser fingrene for deg alle sammen :Heartred
 
Krysser fingre for deg:Heartred

Jeg hadde rosa utflod i uke 6-7 ish,men det visste seg å være en heftig sopp og uvi uten særlig symptomer. Så få sjekket det også:)
 
En liten oppdatering. Fikk tlf fra legekontoret i dag. HCG verdiene var på over 210 000. Så det er klare indikasjoner på at jeg er gravid :woot:

Skal som sagt tilbake til legen i morgen for ny blodprøve.
 
En liten oppdatering. Fikk tlf fra legekontoret i dag. HCG verdiene var på over 210 000. Så det er klare indikasjoner på at jeg er gravid :woot:

Skal som sagt tilbake til legen i morgen for ny blodprøve.
SJÅÅ DER <3 her kom det noen lykketårer når jeg leste det! ble så glad på dine vegne :Heartred
 
En liten oppdatering. Fikk tlf fra legekontoret i dag. HCG verdiene var på over 210 000. Så det er klare indikasjoner på at jeg er gravid :woot:

Skal som sagt tilbake til legen i morgen for ny blodprøve.

Så utrolig gode nyheter:Heartred
 
Back
Topp