Navn du liker

Lille hjerte

Elsker forumet
VIP
Sommerfuglene
Påskeliljene 2022 ❤️
Hvilke navn liker du?
Kanskje noen av oss får tips til den lille i magen ;)
 
Huff, synest dette med navn er så vanskelig. Er så mange fine å velge mellom.
Men nå er det desse som står høyest på lista, men som forandrer seg fra dag til dag:)

Ellie, Olava, Ronja,
Trym, Magnus, Jonas, Odin
 
Myrtel og Fillippa. Ivo og Joel er favoritter her!
 
Jeg har så mange fine jentenavn på lista mi bl.a Eira, Alva, Lucy, Olivia.
Guttenavn derimot synes jeg er vanskeligere men jeg liker Scott, Leander, Iver. Vet bare ikke om mannen min og jeg klarer å bli enige…:confused:
 
Jeg liker Rufus, Felix, Iben, Petra og Fiona.

Har mange andre også men de er mer sjeldne så vil ikke legge ut :oops::wacky:
 
Har allerede lista klar :woot:
Sofia om det blir jente
Erik, Elias eller Leo om det blir gutt
 
Jeg elsker navnene Enola og Edvin. Samboer hater dem. Blir spennende å velge navn denne gangen, totalt uenige :confused:
 
Mange fine navn å velge i, selv har jeg som favoritter: Herman, markus, sofie og nora. Gleder meg til vi får vite kjønn på ul
 
Enola likte jeg veldig godt! Alltid kjipt når man må ikke er enige .

Ikke sant!! Falt helt for navnet når vi så Enola Holmes filmen, da likte han det også! Han er redd noen vil mobbe navnet med «granola» og «ebola» :(
 
Ikke sant!! Falt helt for navnet når vi så Enola Holmes filmen, da likte han det også! Han er redd noen vil mobbe navnet med «granola» og «ebola» :(

Jeg tror ikke noe på det der. Jeg har et navn som er utrooolig lett å "mobbe" for. Rimer på mye :rolleyes: Et litt uvanlig navn så vil ikke si :p Men har aldri blitt mobba for det.

Det er noen som har laget noen rim innimellom men aldri mer en en gang liksom. Lo litt med og det var det. Det er faktisk ikke spesielt gøy å mobbe noen for navn om de ikke tar seg nær av det eller andre henger seg på :)

Man er nok aldri trygg for mobbing tenker jeg, og navn i seg selv er nok ikke en grunn:happy:
 
Mine favoritter er: Linus, Ludvig og Amandus, Hermine, Hedvig og Henrikke

Men er jo så mange fine navn å velge mellom. Synes stadig navnelista endrer seg, så blir nok ikke bare enkelt dette.
 
Jeg tror ikke noe på det der. Jeg har et navn som er utrooolig lett å "mobbe" for. Rimer på mye :rolleyes: Et litt uvanlig navn så vil ikke si :p Men har aldri blitt mobba for det.

Det er noen som har laget noen rim innimellom men aldri mer en en gang liksom. Lo litt med og det var det. Det er faktisk ikke spesielt gøy å mobbe noen for navn om de ikke tar seg nær av det eller andre henger seg på :)

Man er nok aldri trygg for mobbing tenker jeg, og navn i seg selv er nok ikke en grunn:happy:

Veldig sant! Takk for at du deler dine erfaringer :happy:
 
Vi har en hel liste på både gutt og jentenavn! :)

blant de har vi: Elida, Sarah, Mathilde, Hedvig, Sanna, Tomine, Vilje, Isak, Jakob, Odin, Samuel, Kornelius, Noah, Stefan! :D
 
Vi har mer eller mindre bestemt oss. På min side så er det tradisjon at første sønn tar et navn av far pluss et navn til…

olefar het Holm så farfar heter Holm Anders
Pappa heter Ole-Anders og lillebroren min Ole-Henrik
Onkel heter Knut Erik - sønnen heter Hans Erik
Annen onkel heter Lars Runo og sønnen Lars Fredrik.

samboeren min heter Fredrik så vi har valgt Karl Fredrik.

blir det jente så er vi ikke like bestemt. Men jeg ønsker å kalle opp etter mormor som døde for 3 år siden. Hun het Berte Karin, så tenker noe med Karin.
 
Klarer ikke å finne ut av guttenavn..
Tenker på Adem eller Emre.. Men føler samtidig ikke at det det..

Jentenavn tenker vi Ajla, men ser fortsatt etter andre muligheter.

Så ingenting er stålsatt.
 
Back
Topp