Navn du liker

Vi syns dette er vanskelig. Vips forrige dagen ramlet bare rett jentenavn ned for oss. Så glade for at vi begge er enige og det bare traff skikkelig. Så nå er jeg bare stressa for om vi får en gutt mye verre finne guttenavn i utgangspunktet og vi er langt fra enige om hva vi liker. Må bare bli jente :happy090
 
Sigurd, Peder og Johan hvis det er gutt. Foreløbig bare Ingrid hvis det er jente :)
 
Vi begge har vært helt enige i Ellinor på jente, hele veien. Da det navnet betyr mye for meg. I mens på guttenavn (som det ser ut som vi må velge fra) så er vi egentlig uenige, mitt første valg er Nathaniel, men samboer liker ikke det navnet.. Så det navnet vi begge liker og som vi nå ser for oss er Lucas, og der er egt samboer veldig sta haha! Navnevalg blir nok egentlig veldig lett for oss mtp utgangspunktene, og vi liker nesten bare de samme navnene heldigvis :)
 
Denne tråden må jeg følge. Mange fine forslag.

Guttenavn jeg liker: Vincent, Charlie, Selmer, Viktor, Oscar, Halvor… kunne faktisk fortsatt i evigheter, syns det er så mange fine å velge mellom. :)

Hadde vi derimot venta jente så hadde det blitt: Saga, Selma eller Nora.
 
Jeg har et jentenavn som jeg kommer til å bruke hvis jeg får jente og det er Victoria :Heartpink

Men gutte navn syntes jeg er veldig vanskelig, har nylig mistet en onkel som var veldig nære som het Tor Olav så har litt lyst å bruke Tor. Men så liker jeg og veldig godt navnet Arnold.
Men er ikke så lett å komme på guttenavn syntes jeg.

Jeg skal ha gutt nå :Heartblue
 
Back
Topp