Skravletråd - nov 21

Wæææ! Nå er vi i september, og det betyr at NESTE måned skal jeg ut i mammapermisjon! :woot:
Bare jeg som synes det går veldig fort, samtidig som tiden snegler seg avgårde?
 
Wæææ! Nå er vi i september, og det betyr at NESTE måned skal jeg ut i mammapermisjon! :woot:
Bare jeg som synes det går veldig fort, samtidig som tiden snegler seg avgårde?

Samma her!
Nærmer seg farlig fort :) søkte om foreldrepenger i dag, faktisk. Bare 6 mandager igjen (hater mandager, så teller ned de :hilarious:). Ca. 7 uker igjen på jobb. pluss en liten høstferie i starten av oktober.
 
Samma her!
Nærmer seg farlig fort :) søkte om foreldrepenger i dag, faktisk. Bare 6 mandager igjen (hater mandager, så teller ned de :hilarious:). Ca. 7 uker igjen på jobb. pluss en liten høstferie i starten av oktober.
Hehe, jeg teller arbeidsdager. Så i dag er det bare 35 dager til jeg skal jobbe før det blir permisjon :)

Jeg søkte foreldrepenger så snart termindatoen kom opp i Nav. Liker å ha alt klart :hilarious:
 
Tar ut permisjon 4 uker før de vanlige 3 ukene, så bare litt over 3 uker igjen på jobb :happy: gjør dette pga jobb-situasjon og utbetaling av permisjon. Har gått 50% i foreldrepermisjon med minstemann, og jobbet 50% i tillegg, men permisjonen går ut 23.september. For at ikke permisjonsberegningene de tre siste mnd skulle bli 100%+100%+50%, går jeg ut i permisjon 4 uker før de vanlige 3 ukene. :happy::happy:
 
Hehe, jeg teller arbeidsdager. Så i dag er det bare 35 dager til jeg skal jobbe før det blir permisjon :)

Jeg søkte foreldrepenger så snart termindatoen kom opp i Nav. Liker å ha alt klart :hilarious:

Det var jo enda lurere :hilarious: det er jo bare 30 dager det for meg! :woot::nailbiting:

Litt frem og tilbake med hvordan vi skulle fordele permen her, så prosessen tok litt lengre tid...
 
Det var jo enda lurere :hilarious: det er jo bare 30 dager det for meg! :woot::nailbiting:

Litt frem og tilbake med hvordan vi skulle fordele permen her, så prosessen tok litt lengre tid...

Er så gøy at det plutselig er så nært, når det har føltes så fjernt i så lang tid!
 
Jaa! Noe helt sykt!
Huff da. Men godt det ikke bare er meg. Jeg sover som regel frem til klokken 14 for da kommer guttungen hjem fra skolen, men i dag prøvde jeg å la være. Nå har jeg fått marsjordre om å gå å legge meg, sovner nesten stående. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Våkner for å gå på do hver 1-2 time gjennom hele døgnet, er jeg heldig får jeg 1,5 time sammenhengende søvn, jeg er i zombiemodus. Vet ikke hvordan dette ender om det skal være sånn i 2 mnd til.
 
Huff da. Men godt det ikke bare er meg. Jeg sover som regel frem til klokken 14 for da kommer guttungen hjem fra skolen, men i dag prøvde jeg å la være. Nå har jeg fått marsjordre om å gå å legge meg, sovner nesten stående. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Våkner for å gå på do hver 1-2 time gjennom hele døgnet, er jeg heldig får jeg 1,5 time sammenhengende søvn, jeg er i zombiemodus. Vet ikke hvordan dette ender om det skal være sånn i 2 mnd til.
Kjenner meg mye igjen i det du skriver! Bortsett fra at jeg ikke går på do på natten. Våkner og er fortsatt stup trøtt men får ikke sove. Ligger for 2-3 timer våken :meh: for og få tiden til og gå så reiser jeg meg for og gå på kjøkkene og finne noe drikke. Sove på dagen er så vanskelig! Har også en jente som er ferdig 12:10 3 dager i uken. Så har så Vidt sendt henne avgårde før hun er hjemme igjen :dead::inpain:
 
Ja sliter så med søvnen for tiden! Urolig i kroppen og varm på føttene. Utrolig frustrerende. Jobber 100 prosent og har 3 barn i bhg og skole så får ikke tatt igjen på dagen/ettermiddagen…. Og er vare i uke 29, så det blir noen drøye måneder før fødsel hvis det fortsetter sånn
 
Huff da. Men godt det ikke bare er meg. Jeg sover som regel frem til klokken 14 for da kommer guttungen hjem fra skolen, men i dag prøvde jeg å la være. Nå har jeg fått marsjordre om å gå å legge meg, sovner nesten stående. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Våkner for å gå på do hver 1-2 time gjennom hele døgnet, er jeg heldig får jeg 1,5 time sammenhengende søvn, jeg er i zombiemodus. Vet ikke hvordan dette ender om det skal være sånn i 2 mnd til.
oppe på både do og for å drikke hver natt. Og våkner ofte når jeg snur meg i senga
 
Opp på do om natten, men får heldigvis sove igjen etter det. Skjønner det er slitsomt å ikke sove ❤️
 
Mye oppe på do her også. Sliter mest med innsovning. Da er jeg veldig urolig og hiver meg rundt i senga lenge før jeg sovner :shifty:
 
Flere som blir stiv/støl på utsiden av hoftene på natta?
Ja! Kan bli ordentlig stiv og støl på utsiden av hoftene. Vet ikke om det kommer av sideliggende liggestilling eller hva. Fikk forresten samme «smerter» etter 1 times powerwalk i går. Overkommelig men gjør vondt når jeg først merker det. Har ingen andre smerter ellers..
 
Back
Topp