Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Dere som har født før, hvilken uke fødte dere?
Jeg fødte i uke 38 med min første og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Er 36+4 i dag.

Ja det er så spennende. Kjenner etter hver minste tegn. Men håper ikke han komme før uke 38 da.Første kom i uke 38, neste i uke 34. Nå er jeg 37+3 og veeldig spent på om det skjer noe ila. en ukes tid etter at slimproppen gikk i dag![]()
Slimproppen gikk i går og i dag. Kan umulig være mer slimpropp igjen, for det var mye større mengder tilsammen enn hva jeg forventet
Mye murringer, strålinger nedover bena Så spennande her e mannen mest nervøs for når det skjer og om han rekker fram hvis han er på jobb osv. Hadde styrtfødsel sist.Fødsel startet 38+1 forrige gang. Er nå 39+1, men ingen tegn til lillebror enda. Så føler meg på litt på overtid nå selv om jeg ikke er det..![]()
Da skjønner jeg veldig godt at han er litt nervøs. Håper det løser seg så han rekker det!Så spennande her e mannen mest nervøs for når det skjer og om han rekker fram hvis han er på jobb osv. Hadde styrtfødsel sist.