Hvilken uke tidligere fødsel?

Ullegull

Stol på den som viser det!
Septemberlykke 2021
Hei! Dere som har født før, hvilken uke fødte dere?
Jeg fødte i uke 38 med min første og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Er 36+4 i dag.
 
Hei! Dere som har født før, hvilken uke fødte dere?
Jeg fødte i uke 38 med min første og er veldig spent på hvordan det blir denne gangen. Er 36+4 i dag.

Første kom i uke 38, neste i uke 34. Nå er jeg 37+3 og veeldig spent på om det skjer noe ila. en ukes tid etter at slimproppen gikk i dag :woot:
 
Første kom i uke 38, neste i uke 34. Nå er jeg 37+3 og veeldig spent på om det skjer noe ila. en ukes tid etter at slimproppen gikk i dag :woot:
Ja det er så spennende. Kjenner etter hver minste tegn. Men håper ikke han komme før uke 38 da.
 
Fødsel startet 38+1 forrige gang. Er nå 39+1, men ingen tegn til lillebror enda. Så føler meg på litt på overtid nå selv om jeg ikke er det.. :p
 
40+1 med første, men ble satt i gang da. I dag er jeg 38+0, og såå sikker på at det blir fødsel i løpet av helgen :hilarious: Slimproppen gikk i går og i dag. Kan umulig være mer slimpropp igjen, for det var mye større mengder tilsammen enn hva jeg forventet :hilarious: Mye murringer, strålinger nedover bena :)arghh:) og nedpress. Så jeg er klar!
 
Fødte uke 32 sist. Nå nærmer jeg meg 38 uker, så dette svangerskapet har vært laaaangt!

Håper hun vil ut snart!
 
Fødsel startet 38+1 forrige gang. Er nå 39+1, men ingen tegn til lillebror enda. Så føler meg på litt på overtid nå selv om jeg ikke er det.. :p
Så spennande her e mannen mest nervøs for når det skjer og om han rekker fram hvis han er på jobb osv. Hadde styrtfødsel sist.
 
Så spennande her e mannen mest nervøs for når det skjer og om han rekker fram hvis han er på jobb osv. Hadde styrtfødsel sist.
Da skjønner jeg veldig godt at han er litt nervøs. Håper det løser seg så han rekker det! :Heartred
 
Forrige kom 41+3 etter overtidskontroll på sykehuset med stripping, håper jeg ikke trenger å vente fullt like lenge denne gangen! Men han kan gjerne vente til rundt termin da vi har rørlegger og malere som skal pusse opp badet i første etasje fram til uken før termin :p
 
Forrige kom i uke 37, spent på når hun her velger å komme! Er bare i uke 34 nå, så hun kan fint vente 3 uker til :hilarious:
 
Fødselen startet 40+3 sist. Min mor har alltid født til termin og. Tegn til fødsel har startet en ukes tid tidligere denne gangen, så veldig spent på når hun kommer.
 
Fødte 12 dager over termin sist :rolleyes: Håper ikke jeg må gå like lenge denne gangen.
 
Fødte i uke 38+2, som er den dagen jeg er på i dag :D Så kommer tydligvis til og gå lenger denne gangen, skal bli spennende og se hvor mye :happy:
 
8 dager etter termin med første. Håper at lillebror kommer nærmere termindatoen enn storesøster.
 
40+4
39+1
39+6
 
Back
Topp