12+0 i dag! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

som 3. gangs burde jeg vel hatt kontroll på dette. Hadde det vært senere hadde jeg vært helt sikker, men siden det er så tidlig tør jeg ikke helt stole på at det stemmer. Men det kjentes veeeeldig sånn ut. Litt som små bobler som sprakk og kila litt inni magen 
Ganske sikker på at jeg også har kjent det!Har kjent prikking/kiling noen ganger forrige uke når jeg har feks sittet på huk og foroverlent og de siste par dagene har det vært litt tydeligere prikker![]()

Tør heller ikke helt å stole på at det er det jeg har kjent, men hva ellers skulle det vært?Tror kanskje jeg kjente baby i går kveldsom 3. gangs burde jeg vel hatt kontroll på dette. Hadde det vært senere hadde jeg vært helt sikker, men siden det er så tidlig tør jeg ikke helt stole på at det stemmer. Men det kjentes veeeeldig sånn ut. Litt som små bobler som sprakk og kila litt inni magen
![]()
Haha, ja, du sier noe derTør heller ikke helt å stole på at det er det jeg har kjent, men hva ellers skulle det vært?![]()
har jo gjort dette et par ganger før, så vet jo koss det kjennes, men det er så vaaagt, så er jeg så livredd for å innbille meg at jeg kjenner noe, så komme på ul å få beskjed om at det er en MA. Men det er jo bare tåpelige, teite tanker, men vanskelig å komme vekk i fra 
Bilde!! Bare 12+2 idag, og syns magen bare ser tykk ut og ikke gravidFøler magen plutselig har poppet!
Føler eg ser forskjell fra bare noen dager siden! Andre? 14+1 idag, førstegangs
Bilde!! Bare 12+2 idag, og syns magen bare ser tykk ut og ikke gravidgleder meg til magen ser gravid ut! Førstegangs her også så lurer veeldig på når det begynner å vises
![]()

Jeg også! Er andregangs her, men hadde morkaka foran sist så kjente ingenting før baby virkelig klarte å sparke fra.Tror kanskje jeg kjente baby i går kveldsom 3. gangs burde jeg vel hatt kontroll på dette. Hadde det vært senere hadde jeg vært helt sikker, men siden det er så tidlig tør jeg ikke helt stole på at det stemmer. Men det kjentes veeeeldig sånn ut. Litt som små bobler som sprakk og kila litt inni magen
![]()
Denne gangen har jeg kjent noe nytt innimellom i et par uker, men klarer ikke heeeelt tenke at det er det jeg tror det er siden frykten for MA ikke har lagt seg
Uansett, så gøy å kjenne lille! 
Kjenner på samme frykten, selv om jeg aldri har opplevd å miste, så klarer jeg likevel aldri stole på at alt er fint, egentlig før jeg får jevnlige spark og begynner å kjenne rytmen til babyJeg også! Er andregangs her, men hadde morkaka foran sist så kjente ingenting før baby virkelig klarte å sparke fra.Denne gangen har jeg kjent noe nytt innimellom i et par uker, men klarer ikke heeeelt tenke at det er det jeg tror det er siden frykten for MA ikke har lagt seg
Uansett, så gøy å kjenne lille!
![]()