Åh, så spennende!Hehe ja jeg er 94-modell! Så gøy! Hmm... skal sjekke litt rundt hva som er mulig! jeg har bestilt tidlig ul neste uke, når jeg er 7+3. Håper inderlig å se et bankende hjerte!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så spennende!Hehe ja jeg er 94-modell! Så gøy! Hmm... skal sjekke litt rundt hva som er mulig! jeg har bestilt tidlig ul neste uke, når jeg er 7+3. Håper inderlig å se et bankende hjerte!

Er ganske ny her inne selv, og vet ikke om det går an å opprette. Blir isåfall en tråd kanskje? Jeg skal på tidlig ul i morgen faktisk, blir så spennende å seSå spennende studie da! Det går veldig bra med meg egentlig, har få symptomer annet enn sulten hele tiden og ganske trøtt, litt fjern og ukonsentrert. Er det mulig å opprette en egen gruppe/tråd/chat her inne? For oss gravide studenter? Veldig gøy at vi er så likt på vei ja! Skal du/dere på tidlig ul?

Åh, kan du ikke oppdatere oss på hvordan det går? Hvor langt er du på vei da? Jeg har sjekket litt rundt men det ser ut til at det ikke går an med gruppe, men at hvis vi «følger» denne tråden (det finnes en sånn knapp som heter «følg tråd», så kan vi jo bare fortsette å oppdatere hverandre i denne tråden. Min termin er 23.02.2022 - når er deres?Er ganske ny her inne selv, og vet ikke om det går an å opprette. Blir isåfall en tråd kanskje? Jeg skal på tidlig ul i morgen faktisk, blir så spennende å se![]()
Det kan jeg gjøreÅh, kan du ikke oppdatere oss på hvordan det går? Hvor langt er du på vei da? Jeg har sjekket litt rundt men det ser ut til at det ikke går an med gruppe, men at hvis vi «følger» denne tråden (det finnes en sånn knapp som heter «følg tråd», så kan vi jo bare fortsette å oppdatere hverandre i denne tråden. Min termin er 23.02.2022 - når er deres?
Så spennende med tidlig ul i morgen! Spent på å høre hvordan det gårDet kan jeg gjøreEr 6+4 i morgen, termin 22.02. Men kan hende jeg blir flyttet litt på siden jeg hadde en eviglang syklus den runden. Har pcos, så har fått hjelp av fertilitetsklinikk til å få eggløsning. Vi kan godt bare fortsette å oppdatere her inne, ja!
Gratulerer! Bor du i Oslo? Isåfall - hvilken ultralyd dro du til?Alt bra på tidlig ultralyd i dag. Lille ble målt til 0,52cm med hjerteslag på 126 i minuttetFantastisk opplevelse!! Fremdeles 6+4 ca som antatt
Skal tilbake når jeg er 11+2
![]()
TakkGratulerer! Bor du i Oslo? Isåfall - hvilken ultralyd dro du til?
Bor i Trondheim, så har vært på Spiren!Så godt å høre! GratulererAlt bra på tidlig ultralyd i dag. Lille ble målt til 0,52cm med hjerteslag på 126 i minuttetFantastisk opplevelse!! Fremdeles 6+4 ca som antatt
Skal tilbake når jeg er 11+2
![]()

Takk for detSå godt å høre! Gratulerer![]()

Går bra her! Ikke så mange symptomer jeg hellerHvordan går det med dere? Jeg skal på tul i dag kl 16! Er veeeldig spent. Med såpass få symptomer, lurer jeg jo på om det er noe der inne! Kryss fingrene for meg![]()

Hvordan gikk det?Hvordan går det med dere? Jeg skal på tul i dag kl 16! Er veeeldig spent. Med såpass få symptomer, lurer jeg jo på om det er noe der inne! Kryss fingrene for meg![]()
Gikk veldig bra! Liten bønne på 9,7 mm, og 155 hjerteslag i minuttet! Ble målt til 7+1, og det var såå betryggende å få bekreftet at alt var bra!Hvordan gikk det?
Åå, så deilig! GratulererGikk veldig bra! Liten bønne på 9,7 mm, og 155 hjerteslag i minuttet! Ble målt til 7+1, og det var såå betryggende å få bekreftet at alt var bra!

GratulererGikk veldig bra! Liten bønne på 9,7 mm, og 155 hjerteslag i minuttet! Ble målt til 7+1, og det var såå betryggende å få bekreftet at alt var bra!
Hei! Jeg er i samme situasjon som deg! 6 + 2, og skal begynne på siste året lærerstudiet til høsten. Er innstilt på å måtte ta det siste semesteret om igjen da jeg ønsker å gå ut i permisjon etter fødsel. Da jeg søkte lån på Lånekassen for det neste året huket jeg av for at jeg venter barn. Da får man ekstra info om hvordan det fungerer mtp permisjon og penger. Hva studerer du? Har du mye symptomer? Siden vi er nesten akkurat like langt på vei og i samme situasjon kan vi gjerne holde kontakten. Godt å vite at det er flere i samme båt!

Eller går det an å ta «permisjon» fra studiet og likevel kunne levere oppgaven som planlagt i mai/juni? Og til sist: hvordan er det med veiledere og sånt hvis man utsetter innlevering av oppgaven? Er det egentlig mulig å gjøre det? Hjelpes!