Ikke tenkt på at vekten kan påvirke. Jeg har 27 i BMI etter fødsel, og hadde 24 før fødsel. Kan det være det er noe av grunnen tro?Fortsatt ikke mens, men har ganske høy vekt, så det kan være en forklaring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke tenkt på at vekten kan påvirke. Jeg har 27 i BMI etter fødsel, og hadde 24 før fødsel. Kan det være det er noe av grunnen tro?Fortsatt ikke mens, men har ganske høy vekt, så det kan være en forklaring
Det kan jo være, men igjen, såpass nære bør vel ikke utgjøre mye?Ikke tenkt på at vekten kan påvirke. Jeg har 27 i BMI etter fødsel, og hadde 24 før fødsel. Kan det være det er noe av grunnen tro?
Er 5-6 kg forskjell. Vil vel tro mange mødre har litt ekstra etter fødsel og at de likevel får tilbake mensenDet kan jo være, men igjen, såpass nære bør vel ikke utgjøre mye?
Amming og generelt hormoner kan jo påvirke i stor gradEr 5-6 kg forskjell. Vil vel tro mange mødre har litt ekstra etter fødsel og at de likevel får tilbake mensenDen kommer vel når den kommer
![]()
Tenkte bare jeg kunne oppdatere her. Fikk tilbake mensen denne uken, 11,5 måned siden fødsel.

Det kan du selvfølgelig. Sluttet med nattamming i starten av juni (natt = ingen amming mellom 19-06). Ammet da tre ganger i løpet av dagen. Så trappet jeg ned til to ganger om dagen i slutten av juli. Mensen kom tilbake 11. august, da ammet jeg fremdeles 2 ganger om dagen.Så bra! Kan jeg spørre om du fremdeles ammer? Her er det kun natt-amming (fra ca 19-06), men fremdeles ingen mens :-( Vet nattammingen kan påvirke, men babyen sovner bare til puppen, så kuttet dagammingen i håp om at det skulle fungere på samme måte med mange timer uten amming
Baby 10 mnd![]()
Det kan du selvfølgelig. Sluttet med nattamming i starten av juni (natt = ingen amming mellom 19-06). Ammet da tre ganger i løpet av dagen. Så trappet jeg ned til to ganger om dagen i slutten av juli. Mensen kom tilbake 11. august, da ammet jeg fremdeles 2 ganger om dagen.
Takk!