Ja, det satser vi på!! Sist gang kom resultatet samme dag, håper litt på det i dag og...Veldig spennendeHåper det blir gode nyheter for begge over helga da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det satser vi på!! Sist gang kom resultatet samme dag, håper litt på det i dag og...Veldig spennendeHåper det blir gode nyheter for begge over helga da
![]()
Jeg hadde 3300 tirsdag, 19 dpo. Fikk også tatt ny prøve i dag så blir spennende å se.
Jeg hadde 1300 på onsdag, ny test idag jeg må vente på til mandag
Fikk du svar i dag? Jeg bor på en liten plass så jeg må bare smøre meg med tålmodighetJa, det satser vi på!! Sist gang kom resultatet samme dag, håper litt på det i dag og...

Fikk du svar i dag? Jeg bor på en liten plass så jeg må bare smøre meg med tålmodighet![]()
så nå håper jeg det fortsetter å gå riktig vei. Her kommer prøvesvar inn på furstpasient.no (fant jeg ut av ved å google forrige gang jeg var gravid), legen ringer ikke opp...Det er jo kjempe bra!Sjekka akkurat, og det var kommet svar. 12000 i dagså nå håper jeg det fortsetter å gå riktig vei. Her kommer prøvesvar inn på furstpasient.no (fant jeg ut av ved å google forrige gang jeg var gravid), legen ringer ikke opp...

så da er det nok over for denne gang, satser på at det ikke tar lang tid før en ny spire sitter, og at den sitter løpet ut
Lykke til til alle her inne, håper alle kommer seg i mål og sitter med et lite nurk i armene i løpet av mars
Så trist!!Det var et dårlig tegn likevel at testen ikke viste høyere antall uker. Mindre kvalme i går og enda mindre i dag, og når vi satt på stranda i dag kom blødningenså da er det nok over for denne gang, satser på at det ikke tar lang tid før en ny spire sitter, og at den sitter løpet ut
Lykke til til alle her inne, håper alle kommer seg i mål og sitter med et lite nurk i armene i løpet av mars
![]()

Tok tidligtest på tirsdag (min forventede mensdag) som var blendahvit, og tenkte da at syklusen har surra seg til bare. 

Jeg ville prøvd og om den ikke ble 3+ ventet noen dager og prøvd igjenE 5+2 idag, og fikk denne idag, når trur dokker man kan få 3+?![]()
Det er veldig individuelt hvor mye hcg man produserer. La ved en link tidligere i denne tråden;-)E 5+2 idag, og fikk denne idag, når trur dokker man kan få 3+?![]()
E 5+2 idag, og fikk denne idag, når trur dokker man kan få 3+?![]()