De ble sterke etterhvert men var veldig svake med en gang. Tok noen minutter før de kom oppDe er jo kjempesterke!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ble sterke etterhvert men var veldig svake med en gang. Tok noen minutter før de kom oppDe er jo kjempesterke!![]()
Tusen takkDisse er jo ikke svake en gang! Gratulerer![]()
Nå må jeg gi meg med denne testingahar symptomer som kommer å går, så føler ikke jeg er gravid da jeg har vært shit dårlig de tidligere svangerskapene mine

Tidligere har jeg liksom blitt dårlig og vært dårligGodt å høre at fler har lite/variable symptomer for jeg har også det og blir så stressa! Fine tester![]()
blir jo ekstra stressa på hele greia
Jeg har vanligvis korte sykluser, 24-25 dager, og forventet mens torsdag forrige uke. Tok en test fredag som var negativ. Ingen mens, så tok en ny test tirsdag denne uka, den viste «gravid 1-2», tok så en ny test i dag, den viser også «gravid 1-2».. kan jeg stole på dette?
Jeg synes det er så rart at testen ikke viser at jeg er lengre på vei, og spesielt den jeg tok i dag.. I følge menstermin skal jeg være 5+0 i dag. Jeg er veldig kvalm stort sett hele døgnet, men ellers ingen symptomer..Hei!
Sniker meg forsiktig inn for å stille et spørsmålJeg har vanligvis korte sykluser, 24-25 dager, og forventet mens torsdag forrige uke. Tok en test fredag som var negativ. Ingen mens, så tok en ny test tirsdag denne uka, den viste «gravid 1-2», tok så en ny test i dag, den viser også «gravid 1-2».. kan jeg stole på dette?
Jeg synes det er så rart at testen ikke viser at jeg er lengre på vei, og spesielt den jeg tok i dag.. I følge menstermin skal jeg være 5+0 i dag. Jeg er veldig kvalm stort sett hele døgnet, men ellers ingen symptomer..
Tusen takk for svar! Jeg har ikke peiling på når jeg hadde eggløsningHvis den viste 1-2 på tirsdag og 1-2 i dag så er det helt normalt. Det slår ut 1-2 med hcg på ca 25-200. Doblingstiden til hcg er ca 2 døgn, så hvis din hcg var 50 på tirsdag for eksempel så vil den ikke være mer enn ca 100 i dag. Vet du akkurat når eggløsning var? For det kan godt hende du er kortere på vei enn du tror. Beregning av termin ut i fra mens er mest nøyaktig for de med 28 dagers sykluser. i tillegg så er hcg veldig individuelt og tallene i seg selv sier ikke så mye, det er dobmingstiden som er viktig og det finner du kun ut av hvis du tar en kvantitativ hcg hos legen.![]()
Dette er andre syklus etter jeg slutta på p-piller og har gått på p-piller i over 10 år, så det er ikke sikkert syklusen er som den en gang var heller. Har bestilt time til lege nå, så får se om jeg får tatt blodprøver der eller om jeg må vente på en evt tidlig ultralyd. Det blir alt for nervepirrende dette, blir så redd for at det skal gå galt..
samtidig som jeg er veldig overrasket over at det gikk så fort. Må vel bare smøre seg med tålmodighet, så får jeg vel svar på det etterhvertTusen takk for svar! Jeg har ikke peiling på når jeg hadde eggløsningDette er andre syklus etter jeg slutta på p-piller og har gått på p-piller i over 10 år, så det er ikke sikkert syklusen er som den en gang var heller. Har bestilt time til lege nå, så får se om jeg får tatt blodprøver der eller om jeg må vente på en evt tidlig ultralyd. Det blir alt for nervepirrende dette, blir så redd for at det skal gå galt..
samtidig som jeg er veldig overrasket over at det gikk så fort. Må vel bare smøre seg med tålmodighet, så får jeg vel svar på det etterhvert
![]()

Tusen takk igjen! Ja, jeg tenker jeg må si at jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei. Om jeg ikke får tidlig ultralyd pga det kan jeg kanskje få tatt blodprøver for å se at hcg stiger i allefall. Blir lettere å slappe av da ogsåDa høres dette helt normalt ut altså!du kan jo alltids også si til legen at du er usikker på svangerskapspenger pga ustabile sykluser etter pilleslutt og at du veldig gjerne ønsker å få det fastsatt med tidlig ultralyd så kaaaanskje han/hun går med på å henvise deg offentlig. Det er lett å bli bekymret og spontanabort er desverre veldig vanlig, men prøv å tenk at per nå så er du gravid! Gratulerer og lykke til
![]()

Fikk svar på første HCG test, det var onsdag og var 18dpo og hadde 3700Så spekulerer nå på om jeg er lengre på vei en jeg trodde eller om d er flere inni der
Blir spennende å få resultatet fra dagens prøve over helga
![]()
Veldig spennendeJeg hadde 3300 tirsdag, 19 dpo. Fikk også tatt ny prøve i dag så blir spennende å se.
Håper det blir gode nyheter for begge over helga da