Prematur vannavgang

Mammahjerter

Flørter med forumet
På fredag så gikk vannet i uke 26+0 så det blir ingen oktoberbaby på oss.... det ble en tur med ambulanse med blålys i all hast til Ullevål med legebil på slep på grunn av veldig raske fødsler tidligere.
Nå har snart de første kritiske 48 timene gått fra første sprøyte med lungemodningssprøye og alt er veldig fredelig og stille så imorgen kommer den store ildprøven når de plukker vekk riehemmende og vi får se hvordan kroppen min håndterer det. Ønsk oss lykke til :Heartpink
 
Ojj, så overraskende, bra du får god oppfølging å blir godt tatt vare på:Heartred Produserer du fortsatt forstervann, så lille får det tilført hele tiden? Vet det ikke er alle som gjør det(beklager om jeg spør dumt oppi alt dette):Heartpink Håper på det beste for deg imorgen når de tar vekk riehemmende:smiley-angelic001:Heartred Masse, masse lykke til:Heartred
 
Ojj, så overraskende, bra du får god oppfølging å blir godt tatt vare på:Heartred Produserer du fortsatt forstervann, så lille får det tilført hele tiden? Vet det ikke er alle som gjør det(beklager om jeg spør dumt oppi alt dette):Heartpink Håper på det beste for deg imorgen når de tar vekk riehemmende:smiley-angelic001:Heartred Masse, masse lykke til:Heartred
Kroppen min produserer stadig vann til lillesøster i magen heldigvis :Heartpink det kan være snakk om timer til hun kommer men også uker, vi krysser fingrene for uker!
 
Kroppen min produserer stadig vann til lillesøster i magen heldigvis :Heartpink det kan være snakk om timer til hun kommer men også uker, vi krysser fingrene for uker!

Så fantastisk å høre at hun får kontinuerlig fostervann inni der:love7:Heartred Krysser alt jeg har for at frøkna blir i magen i flere uker til:smiley-angelic001:Heartpink
 
Krysse fingran før at ho hold sæ inne i mange uke til. Lykke til:Heartred
 
Oi!!
Får håpe hun holder seg inne en stund til!
Masse lykke til!
 
Sniker: lykke til! Her gikk vannet med mini 33+5, han kom 34+2. Frisk gutt på 20 mnd idag :)

Om du lurer på forløp etc er det mange fine grupper på Facebook, bare søk på PPROM :)
 
Krysser alt jeg har for at hun holder seg inne en stund til ❤️ Masse lykke til ❤️
 
Masse lykke til :)

Fødte selv min 27+2 etter at fødselen startet 26+4. Har gått helt fint :) Kom hjem uke 34 med sonde, fullammet fra uke 35. Vi utsatte barnehage pga problemer med overstimulering, men ting har gått seg relativt greit til nå 3 år gammel :)

Vi var forøvrig innlagt på Ullevål fra hun var 5 dager til vi ble utskrevet (45 dager). Veldig fornøyde med avdelingen der :)
 
Oi!! Masse lykke til! Krysser fingrene for at lillesøster blir i magen småpenger som mulig! :Heartred
 
Krysser fingrene for at hun kan og vil bli inne så lenge som mulig ❤
 
Oi! Håper virkelig hun klarer å holde seg inne en stund til! Masse lykke til! Oppdater oss da :Heartpink
 
På fredag så gikk vannet i uke 26+0 så det blir ingen oktoberbaby på oss.... det ble en tur med ambulanse med blålys i all hast til Ullevål med legebil på slep på grunn av veldig raske fødsler tidligere.
Nå har snart de første kritiske 48 timene gått fra første sprøyte med lungemodningssprøye og alt er veldig fredelig og stille så imorgen kommer den store ildprøven når de plukker vekk riehemmende og vi får se hvordan kroppen min håndterer det. Ønsk oss lykke til :Heartpink

Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
upload_2021-6-28_15-17-31.jpeg
jeg ligger her og kjeder meg men alt er bra! Det er stille og fredelig, ingen infeksjonstegn, babyen har det bra og ingen tegn på fødsel akkurat nå iallfall. Men legen var akkurat her og sa at saker kan snu fort i sånne situasjoner som dette... men på torsdag så var lillesøster estimert til å veie 820g som var en god vekt i forhold til mange av babyene som er her
 
Krysser fingrene for at alt går bra med dere, om det blir om noen timer eller uker :Heartpink
 
Krysser fingrene for at det går bra og at hun holder seg der inne en god stund til :Heartred
 
Back
Topp