Juni 2021

Wohoo!! Endelig juni gruppe!❤️
Forsøket i mai ble avbrutt, så fantastisk at juni er rett rundt hjørnet :D Første gang med kort protokoll, blir deilig å slippe nesesprayen!

Appelsin12 - 33 år - Barn 2 - 3 ICSI - Progynova, Cyglogest, Fyremadel, Menopur, Klexane og AlbylE - Sprøytestart 12 juni og innsett uke 25
Hadde håpet å se deg her ❤ Hurra for juni!

Så bra at metforminen har fungert så bra for deg! Jeg vet ikke helt hva den har gjort for meg, men fikk symptomer på EL forrige syklus (pausesyklus), så tok en test som var positiv. Det er eneste positive EL-test jeg har tatt noen gang.. men så har jeg jo heller aldri trengt å sjekke syklusen før:rolleyes: så vet ikke hvor ofte jeg har hatt EL opp gjennom årene. Men har troen på medisinene!
Tok Letrozol og Ovitrelle før alle tre insemineringene.

Oi spennende med 75! Masse lykke til!!
Sykepleieren min mente jeg ikke hadde fått modne egg med lavere dose. Synes det virker rart når jeg fikk Så mange modne på høyere dose. Men jeg er jo virkelig ingen ekspert.. :bookworm:Veldig fornøyd med 6 på frys. Er superspent på hvordan det går i juni!
Jeg krysser fingrene for at du blir fornøyd med Metformin du også :)

Det er det som er så spennende og som sikkert er vanskelig for klinikkene også.. Hvor mye forskjell gjør egentlig en dose? Du gikk jo ikke akkurat på noen monsterdose vil jeg si...
Jeg aner ikke om vi klarer å modne noe som helst, haha. Når samboer spør hva det er jeg lurer på, så er det jo akkurat dette, og det er jo noe ingen kan svare på.
Men sykepleier var veldig åpen om at jeg med høy sannsynlighet må gå lenger med stimulering enn det som er oppsatt, og mulig de også øker dosen. Det blir spennende, jeg er overhodet ingen ekspert, men i all ventingen har man jo så alt for god tid til å lese :hilarious::hilarious:

Melder meg også inn her skal starte i begynnelsen av juni på medikamenter.

Mavo91 - 30 - #førsteforsøk - ivf
menopur, fyremadel til å begynne med (kort protokoll) så får vi se hva det blir til videre. #sprøytestart 2.juni.
Tilhører St.Olavs

Melder meg også inn her skal starte i begynnelsen av juni på medikamenter.

Mavo91 - 30 - #førsteforsøk - ivf
menopur, fyremadel til å begynne med (kort protokoll) så får vi se hva det blir til videre. #sprøytestart 2.juni.
Tilhører St.Olavs
Velkommen ❤ Det blir spennende med første forsøk!

Velkommen ❤ Det blir spennende med første forsøk!

Tusen takk ❤ ja gleder meg enormt. Men også spent på å begynne prosessen etter 8 års prøving på egenhånd.

Tusen takk ❤ ja gleder meg enormt. Men også spent på å begynne prosessen etter 8 års prøving på egenhånd.
Det er skummelt å legge alt ansvar i hendene på noen andre, samtidig så er det heldigvis mange dyktige fagfolk der ute som ønsker det beste for oss ❤ Håper det blir mange positive tester i løpet av juni ❤

Da har jeg vært på ul, og jeg var perfekt nedregulert:joyful: Oppstart med Gonal-F i morgen:happy:
Så bra!
Hva vil perfekt nedreguleret si? Er bare nysgjerrig :)
Hvilken dose gonal-F skal du gå på og når har du neste UL?
Sorry så mange spørsmål, du trenger ikke svare om du ikke vil, er bare så nysgjerrig:nailbiting:

Så bra!
Hva vil perfekt nedreguleret si? Er bare nysgjerrig :)
Hvilken dose gonal-F skal du gå på og når har du neste UL?
Sorry så mange spørsmål, du trenger ikke svare om du ikke vil, er bare så nysgjerrig:nailbiting:
Dvs at slimhinnen var så tynn som den skal være.
Jeg skal ha 150ie med Gonal, og skal gå en uke på Gonal og Synarela før det er ul igjen:)

Tusen takk <3 Det var så ufattelig deilig med en positiv test, så jeg er ‘glad for opplevelsen’ - men ekstremt kjipt at spiren ikke ville holde :(
Jeg hadde også positiv test i september, på første inseminasjon. Var helt i himmelen i to uker helt til strekene ble svakere og jeg begynte å blø i uke 7. Prøvde å fokusere på at i det minste kroppen min kan bli gravid, og det kan jo åpenbart din også :Heartred Men ja, skjønner godt at det er trist og kjipt :love7

Da er aller første sprøyte satt! Nå er det i gang! :D Så utrolig spent på hva som skjer videre nå, altså....:dance018:dance018:confused2

Da er aller første sprøyte satt! Nå er det i gang! :D Så utrolig spent på hva som skjer videre nå, altså....:dance018:dance018:confused2

Lykke til!

Hadde du UL før oppstart?
Det er slett ikke alle klinikkene i Norge som utfører det. Heller når stims er godt i gang.
Jeg syns det hjelper litt å se hvor mange antralfollikler man går inn i syklusen med for å følge med på utviklingen fra starten.

Last edited:
Lykke til!

Hadde du UL før oppstart?
Det er slett ikke alle klinikkene i Norge som utfører det. Heller når stund er godt i gang.
Jeg syns det hjelper litt å se hvor mange antralfollikler man går inn i syklusen med for å følge med på utviklingen fra starten.
Nei, har ikke det, men har PCO, så vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Har haugevis av follikler, kanskje de ikke ser hva som er hva? Jeg aaaaaaner ikke.. Kan ikke dette her, og er første forsøk.
Har i grunn aldri hørt at man har en UL før oppstart, men det er kanskje vanligere på lang protokoll?
Men dette er virkelig bare spekulering :p:p

Melder meg inn her siden det ser ut som nåværende forsøk ikke går veien :Heartred

Chipotle - 30 år - Barn nr. 2 - Medicus Oslo - 4. søskenforsøk (andre ferskforsøk/uttak) - Gonal F 112,5 I.E(?), Fyremadel og Ovitrelle - oppstart ca. uke 23, uttak og innsett uke 25 :happy:

Nei, har ikke det, men har PCO, så vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Har haugevis av follikler, kanskje de ikke ser hva som er hva? Jeg aaaaaaner ikke.. Kan ikke dette her, og er første forsøk.
Har i grunn aldri hørt at man har en UL før oppstart, men det er kanskje vanligere på lang protokoll?
Men dette er virkelig bare spekulering :p:p
Klinikken min ønsker alltid UL før oppstart, men har ikke hatt lang protokoll eller blitt nedregulert. De er fryktelig opptatt av slimhinnen, og om folliklene vokser. Virker som det er ulik praksis rundt forbi :) Lykke til med stimuleringen ❤

Back
Topp