Smågodt STOPP

Lykke til, heier på deg! :D:D

Jeg er selv utrolig glad i smågodt, og spesielt sure ting. Men holder meg unna det meste nå både pga vekta og graviditeten, og kommer til å spise en proteinbar på lørdagene i stedet.

5 dager uten godteri her. :cat:

Heeelt enig! Surt smågodt er min foretrukne droge også:hungry:
5 dager- så flink du er:joyful:

Heier på deg!:D
Jeg hadde klart meg 15 dager uten godteri inntil i går, da bakte jeg sjokoladekake til sønnens bursdag og smakte litt for mye på røra:rolleyes:
Men skal stramme inn igjen, har alt for høy bmi til å spise usunt i svangerskapet:wacky:

Så flott! 15 dager er jo kjempelenge! BMIen min er god nå, endelig, og jeg håper å holde den der. Maten går det greit med etter operasjonen, men smågodtet er som...heroin eller noe:eek::smiley-ashamed004

jeg hiver meg på her :) kvalmen er her også så har ikke lyst på noe søtt :)
blir vannmelon istedetfor godis på meg! :)

supert initiativ

Dere er flinke!

Her må jeg ha både sukkerfri brus og litt salt chips for å holde magen i sjakk :hungover: men bortsett fra det så spiser jeg litt surt godis i helgene og eller ingenting. Før spiste jeg sjokkis nesten hver dag.. så jeg synes jeg er flink.. eller, hormonene er flinke, kanskje.. :hilarious:

jeg hiver meg på her :) kvalmen er her også så har ikke lyst på noe søtt :)
blir vannmelon istedetfor godis på meg! :)

supert initiativ

Så digg!
Det som er så kjipt med alternativer til godteri er at det er sjokkerende dyrt syntes jeg:eek: Ja, men kan få epler og gulrot til lave priser, men hvis man vil ha feks bær, sukkererter, druer eller litt mer godislignede greier er det bare å bla opp:inpain::joyful:

Dere er flinke!

Her må jeg ha både sukkerfri brus og litt salt chips for å holde magen i sjakk :hungover: men bortsett fra det så spiser jeg litt surt godis i helgene og eller ingenting. Før spiste jeg sjokkis nesten hver dag.. så jeg synes jeg er flink.. eller, hormonene er flinke, kanskje.. :hilarious:

Ja, da er du jo megaflink! Har flere sjokomane venninner, men selv er det smågodtet som lokker.. Noe med fargen, formen, kommer i pose, kan plukkes fritt... ahhh, alt er bare digg :hilarious::D

Så flinke dere er! Heia!:D:D

Jeg har så god drahjelp på smågodtstopp fra tante korona - er jo på butikken kanskje en gang i måneden for å supplere med de tingene kolonial ikke leverer, så den ene gangen i måneden unner jeg meg litt smågodt til helgekosen.:joyful: Hadde vært andre boller om det var normale tilstander med pendling :p

Så flinke dere er! Heia!:D:D

Jeg har så god drahjelp på smågodtstopp fra tante korona - er jo på butikken kanskje en gang i måneden for å supplere med de tingene kolonial ikke leverer, så den ene gangen i måneden unner jeg meg litt smågodt til helgekosen.:joyful: Hadde vært andre boller om det var normale tilstander med pendling :p

Da er det deg vel unnt!
Leverer de ikke godis altså?? Kanskje ikke så dumt å bo utenfor leveringsområdene likevel da, takk for positiv tanke rundt det:joyful:

Så flink dere er! Veldig imponert. Jeg må si at etter å ha gitt opp rødvin ( mitt favoritt godteri på lørdager), snus og Pepsi Max, i tillegg til masse matvarer jeg elsker - så tror jeg at jeg trenger litt smågodt i ny og ne for å holde meg mentalt stabil:hilarious:. Men heier masse på dere andre med godte stopp:happy:

Last edited:
Så flink dere er! Veldig imponert. Jeg må si at etter å ha gitt opp rødvin ( mitt favoritt godteri på lørdager), snus og Pepsi Max, i tillegg til masse matvarer jeg elsker - så tror jeg at jeg trenger litt smågodt i ny og ned for å holde meg mentalt stabil:hilarious:. Men heier masse på dere andre med godte stopp:happy:

Ååå, rødvin ja... DET er også helt fantastisk:joyful:

Men det er jo forbudt, forbudt, så det er ikke så vanskelig å si farvel til for en begrenset periode syntes jeg. Det gode med rødvin er jo at det nesten er sunt (i kontrollerte mengder så klart), så man kan glede seg til å gjenforenes sommeren 2022 eller noe:joyful: Mens godis, det skulle man jo egentlig vært voksen nok til å legge på hylla for evig og alltid:bored:

Ååå, rødvin ja... DET er også helt fantastisk:joyful:

Men det er jo forbudt, forbudt, så det er ikke så vanskelig å si farvel til for en begrenset periode syntes jeg. Det gode med rødvin er jo at det nesten er sunt (i kontrollerte mengder så klart), så man kan glede seg til å gjenforenes sommeren 2022 eller noe:joyful: Mens godis, det skulle man jo egentlig vært voksen nok til å legge på hylla for evig og alltid:bored:

Du sier noe - men blir man noen gang for voksen for godis? :hilarious::hilarious:
Og ser hva du sier om vinen, veldig enkelt valg å legge det bort ( forbudt som du sier) men må innrømme at det er det jeg gleder meg aller mest til å kunne nyte igjen ( i kontrollerte mengder som du og så godt sier) :happy:

Men både det ene og andre er mer enn verdt å gi opp for denne tiden:happy:

Back
Topp