Smågodt STOPP

Jakten på Kirsebæret

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Alle har vi vel våre laster og for meg er det deilig smågodt i grønt og gult og rødt:hungry:

Nå under graviditeten skal jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna sånne rene sukkerinnsprøytninger, både fordi det gir unaturlig blodsukkerstigning hos både meg og baby (:dummy::Heartblue:dummy1::Heartpink) og fordi jeg er slankeoperert og dermed har plass til lite i magen og sukkeret tar dermed plassen fremfor næringsrik mat som vi trenger.

Jeg innfører derfor sukkerstopp, eller mer konkret smågodtstopp, og vil kommentere her regelmessig med dager siden sist samt rapportere og tvinge meg selv til å begynne nedtellingen på nytt ved sprekk:joyful:

Hvis noen vil joine er det supert:Heartred

4 dager uten godteri her :p spiser kun på lørdager, evt søndag om det er rester :angelic: vil spise minst mulig i løpet av svangerskapet, men bet at det er umulig å holde seg helt unna for min del, da er det bedre med litt en dag i uka :shy:

Alle har vi vel våre laster og for meg er det deilig smågodt i grønt og gult og rødt:hungry:

Nå under graviditeten skal jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna sånne rene sukkerinnsprøytninger, både fordi det gir unaturlig blodsukkerstigning hos både meg og baby :)dummy::Heartblue:dummy1::Heartpink) og fordi jeg er slankeoperert og dermed har plass til lite i magen og sukkeret tar dermed plassen fremfor næringsrik mat som vi trenger.

Jeg innfører derfor sukkerstopp, eller mer konkret smågodtstopp, og vil kommentere her regelmessig med dager siden sist samt rapportere og tvinge meg selv til å begynne nedtellingen på nytt ved sprekk:joyful:

Jeg heier på deg fra sidelinja jeg. Dessverre bor jeg veldig nært Svinesund, og siden grensa er stengt har de fleste butikker solgt ut det meste de har. Derav jeg og mannen handlet løsvektgodisbokser til 5kr stk for et par måneder siden. Blir ikke mange godisbitene i uka, men de går ned for å si det sånn :wtf:

Jeg har en liten fordel med at kvalmen gjør at godteri, brus, potetgull og all usunn mat smaker dritt:p
Så vært ufrivillig godtestopp i 4 uker her:rolleyes:

Jeg slenger meg med på denne:happy119
Får begynne å telle antall dager uten godteri fra og med i morgen jeg da, i og med at jeg spiste en krone-is til lunsj i dag:laughing002

Nå under graviditeten skal jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna sånne rene sukkerinnsprøytninger, både fordi det gir unaturlig blodsukkerstigning hos både meg og baby :)dummy::Heartblue:dummy1::Heartpink) og fordi jeg er slankeoperert og dermed har plass til lite i magen og sukkeret tar dermed plassen fremfor næringsrik mat som vi trenger.

Flink du er!
Jeg heier på deg :happy:

Lykke til, heier på deg :talk017

selv synes jeg det kan hjelpe å døyve sukkersuget med frukt og bær de første kveldene. Den første uka er vel den værste?

;););)Heier på deg!!
Personlig er lysten på mat og godteri veldig liten sånn generelt. Så langt har graviditeten være en helt naturlig slankekur.. men det snur vel etterhvert ;)

Lykke til, heier på deg! :D:D

Jeg er selv utrolig glad i smågodt, og spesielt sure ting. Men holder meg unna det meste nå både pga vekta og graviditeten, og kommer til å spise en proteinbar på lørdagene i stedet.

5 dager uten godteri her. :cat:

Heier på deg!:D
Jeg hadde klart meg 15 dager uten godteri inntil i går, da bakte jeg sjokoladekake til sønnens bursdag og smakte litt for mye på røra:rolleyes:
Men skal stramme inn igjen, har alt for høy bmi til å spise usunt i svangerskapet:wacky:

4 dager uten godteri her :p spiser kun på lørdager, evt søndag om det er rester :angelic: vil spise minst mulig i løpet av svangerskapet, men bet at det er umulig å holde seg helt unna for min del, da er det bedre med litt en dag i uka :shy:

Så kjekt å klare det! Jeg er sånn at vi kjøper på fredag og så gjemmer jeg det for barna, så de ikke skal småspise, og så kan du jo tenke deg:p Spiser litt hele helgen:hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg heier på deg fra sidelinja jeg. Dessverre bor jeg veldig nært Svinesund, og siden grensa er stengt har de fleste butikker solgt ut det meste de har. Derav jeg og mannen handlet løsvektgodisbokser til 5kr stk for et par måneder siden. Blir ikke mange godisbitene i uka, men de går ned for å si det sånn :wtf:

OMG:eek: Da hadde jeg gått i spinn!

Back
Topp