Alle har vi vel våre laster og for meg er det deilig smågodt i grønt og gult og rødt
Nå under graviditeten skal jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna sånne rene sukkerinnsprøytninger, både fordi det gir unaturlig blodsukkerstigning hos både meg og baby
dummy:

) og fordi jeg er slankeoperert og dermed har plass til lite i magen og sukkeret tar dermed plassen fremfor næringsrik mat som vi trenger.
Jeg innfører derfor sukkerstopp, eller mer konkret smågodtstopp, og vil kommentere her regelmessig med dager siden sist samt rapportere og tvinge meg selv til å begynne nedtellingen på nytt ved sprekk
Hvis noen vil joine er det supert
Nå under graviditeten skal jeg prøve så godt jeg kan å holde meg unna sånne rene sukkerinnsprøytninger, både fordi det gir unaturlig blodsukkerstigning hos både meg og baby

) og fordi jeg er slankeoperert og dermed har plass til lite i magen og sukkeret tar dermed plassen fremfor næringsrik mat som vi trenger.Jeg innfører derfor sukkerstopp, eller mer konkret smågodtstopp, og vil kommentere her regelmessig med dager siden sist samt rapportere og tvinge meg selv til å begynne nedtellingen på nytt ved sprekk

Hvis noen vil joine er det supert

vil spise minst mulig i løpet av svangerskapet, men bet at det er umulig å holde seg helt unna for min del, da er det bedre med litt en dag i uka