Ser ikke noeMen kvaliteten her inne er så som så. Ser du noe selv?
Kan såvidt skimte «noe»,men er ikke sikkerHvis jeg virkelig legger godviljen til kan jeg skimte noe. Men ikke så godt å si om d er strek eller skyggeser du noe selv?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke noeMen kvaliteten her inne er så som så. Ser du noe selv?
Kan såvidt skimte «noe»,men er ikke sikkerHvis jeg virkelig legger godviljen til kan jeg skimte noe. Men ikke så godt å si om d er strek eller skyggeser du noe selv?

Krysser alle fingre og tærKan såvidt skimte «noe»,men er ikke sikkerHåper selvfølgelig. Viser bedre på det originale bildet,men kvaliteten her er dritt
![]()

øverste: babyplan tidlig, midten: make sure, nederst: babyplan vanlig. 9 dpo
Holder ikke med en testøverste: babyplan tidlig, midten: make sure, nederst: babyplan vanlig.
Vis vedlegget 354825
Gratulerer!9 dpo
Holder ikke med en testøverste: babyplan tidlig, midten: make sure, nederst: babyplan vanlig.
Vis vedlegget 354825

GRATTIS!!!9 dpo
Vis vedlegget 354825

Hvor mange DPO?Dagens test;
Vis vedlegget 354834
Gratulerer så mye med spire i magen9 dpo
Vis vedlegget 354825
Jeg har ikke helt kontroll. FF mener jeg ikke har hatt eggløsning en gang,men jeg kjenner på kroppen at jeg har hatt det. Men er uansett veldig tidlig. Typ 6-7dpo på d meste vil jeg troHvor mange DPO?
Gratulerer! Kjempefine tester
Gratulerer!![]()
GRATTIS!!!![]()
Tusen takk alle sammenGratulerer så mye med spire i magen![]()
Føles så uvirkelig utDet er alltid tre streker på disse testene dessverre.Ble «inspirert» av en annen her inne. Tok en digital test, og åpnet den. Det sto at jeg ikke var gravid, men så kom disse... synes dette positivt ut? Når jeg googler er den for meg positiv, men..?
Det er vel derfor man ikke skal ta de ut å tolke de..Ble «inspirert» av en annen her inne. Tok en digital test, og åpnet den. Det sto at jeg ikke var gravid, men så kom disse... synes dette positivt ut? Når jeg googler er den for meg positiv, men..?
Denne får vel 3 streker uanz tror jeg ja.. Prøvd med tidlig strimmeltest?Ble «inspirert» av en annen her inne. Tok en digital test, og åpnet den. Det sto at jeg ikke var gravid, men så kom disse... synes dette positivt ut? Når jeg googler er den for meg positiv, men..?
Gratulerer9 dpo
Vis vedlegget 354825
Du er nok gravid tenker jeg, ta en ny test ikveldHva tenker dere om denne? Er 11 eller 10 dpo, så tenker den burde vært sterkere

Syns jeg ser tydelig strek her, jegHva tenker dere om denne? Er 11 eller 10 dpo, så tenker den burde vært sterkere