Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forsvant? tok det lang tid?Jeg gjorde det desember 2019. Var veldig nervøs og gruet meg veldig for svelging av slangen, så fikk noe beroligende. Sykepleier holdt meg i hånda, vi pratet og plutselig forsvant jeg
Våknet da slangen var nede og romesterte, brakk meg endel, men det gikk overraskende greit![]()
Det ble svart, jeg "duppet" avForsvant? tok det lang tid?
Jeg takler ikke når tannbørsten kommer litt for langt bak engang uten å brekke meg, så må si jeg er spent på detteGruet meg mer enn jeg burde. Ekkelt med slangen og brekninger, men ikke verre enn det![]()
Gastroskopi taklet jeg veldig greit. Koloskopi var dog ikke like greitHadde ikke noe beroligende ved gastroskopi. Masse lykke til
JaKoloskopi gikk bra for meg, slangen vil eg heller ha den vegenBra me er ulike ja
![]()
Jeg takler ikke når tannbørsten kommer litt for langt bak engang uten å brekke meg, så må si jeg er spent på dette
JaTror det avhenger sikkert av mye. Her gikk ikke slangen videre inn. Så det ble en del styr. Klemming på magen etc. Det hele tok en god stund
Hvorfor ville han ikke gi det? Det høres merkelig ut.For min del klarte jeg det ikkd Og legen ville ikkd gi beroligende , så da får jeg visst bare fortsette å gå rundt med magevondt
For min del klarte jeg det ikkd Og legen ville ikkd gi beroligende , så da får jeg visst bare fortsette å gå rundt med magevondt
Mente han ikke ville finne noe uansettHvorfor ville han ikke gi det? Det høres merkelig ut.
Jeg tror det beste du kan gjøre nå er å prøve å eliminere matretter som gir smertene..Mente han ikke ville finne noe uansett