Høres ikke spesielt profesjonelt ut, spesielt siden gastroskopi er ofte noe av det første de vil man skal gjøre før de undersøker andre tingMente han ikke ville finne noe uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke spesielt profesjonelt ut, spesielt siden gastroskopi er ofte noe av det første de vil man skal gjøre før de undersøker andre tingMente han ikke ville finne noe uansett
Hele timen var veldig uproff å heg har fått beskjed om å klage for det var såpass illeHøres ikke spesielt profesjonelt ut, spesielt siden gastroskopi er ofte noe av det første de vil man skal gjøre før de undersøker andre ting![]()
Det høres lurt ut og satser på at du får en ny tid men noen som ikke er så uprofesjonell!Hele timen var veldig uproff å heg har fått beskjed om å klage for det var såpass ille
Hele timen var veldig uproff å heg har fått beskjed om å klage for det var såpass ille
Mente han ikke ville finne noe uansett

Håper det hvertfallDet høres lurt ut og satser på at du får en ny tid men noen som ikke er så uprofesjonell!
Er dessverre en del som aldri burde vært legerHøres nesten ut som vi har vært hos samme lege. Jeg har også tatt gastroskopi hos en som nektet å gi meg beroligende. Det er noe av det verste jeg har har vært med på! Legen var ufin og nedlatende under hele timen og mente at det ikke var noe grunn til å gjennomføre en ny undersøkelse ettersom han ikke trodde det var noe å finne likevel. Jeg turte ikke klage på han da jeg var veldig ung, det har jeg angret på flere ganger.
Håper situasjonen din ordner seg på en eller annen måte![]()
Er dessverre en del som aldri burde vært leger![]()
Ja eller det! Huff hun på legekontoret jeg var på når eldste ble født mente jeg skulle gå med hemoroider i godt over en mnd før jeg fikk legetime!Eller helsesekretær, det lærte eg i dag. Men det overbeviste pasient om og heller gå hos oss.
Ja eller det! Huff hun på legekontoret jeg var på når eldste ble født mente jeg skulle gå med hemoroider i godt over en mnd før jeg fikk legetime!
Ringte like greit legevakta den kvelden og legen sendte resept til apoteket og jeg slapp å komme inn med en baby på noen uker og brukte den legetimen til å heller diskutere prevensjonsmidler for hadde ikke noen hemoroider igjen![]()
Men ja, det er plagsomt innimellom. Helsesekretærer og anna helsepersonell er ansikt utad og service er viktig.