Ja, skal oppdatere seinereOppdatering under dagen? Hilsen en som spent sitter og venter fordi hun selv er så langt bak i rekka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal oppdatere seinereOppdatering under dagen? Hilsen en som spent sitter og venter fordi hun selv er så langt bak i rekka

Ble dessverre ikke helt som forventet da vi ikke fikk se hjerteslag i dag. Ifølge jordmor var det to alternativer. Enten er jeg kortere på vei enn antatt, eller så har det sluttet å utvikle segOppdatering under dagen? Hilsen en som spent sitter og venter fordi hun selv er så langt bak i rekka
Det var leit, men det kan være for tidlig. Hvor langt på vei er du? Håper prøven er finBle dessverre ikke helt som forventet da vi ikke fikk se hjerteslag i dag. Ifølge jordmor var det to alternativer. Enten er jeg kortere på vei enn antatt, eller så har det sluttet å utvikle segMå til legen å måle hcg og skulle få komme tilbake om et par uker hvis hcg dobler seg.
Trodde jeg var rundt 7+0 eller 7+1, men er godt mulig jeg er en uke kortere enn jeg trodde.Det var leit, men det kan være for tidlig. Hvor langt på vei er du? Håper prøven er fin![]()
39!
Bare jeg som har tidlig ultralyd seint? Skal ha det 11+0.![]()

3 dager![]()
Er ikke på riksen, litt forskjellig fra klinikk til klinikk. Og jeg har ekstra oppfølgning pga mistet før. Men på fredag er jeg som har ønsket, klinikken har ordnet time om en ukespennendeJeg skal ikke før om 2 uker i følge Riksen. Trodde vi var like langt
![]()
Er ikke på riksen, litt forskjellig fra klinikk til klinikk. Og jeg har ekstra oppfølgning pga mistet før. Men på fredag er jeg som har ønsket, klinikken har ordnet time om en uke![]()
Både gleder meg og gruer meg, men.....det er ikke annet å gjøre enn å håpe på det besteÅååh, sorry! Da har jeg blingsa! Vi er ihvertfall like langtSå godt med TUL så tidlig da og at du får ekstra oppfølging. Føler liksom ikke helt jeg er gravid før jeg har sett et bankende hjerte.