Hvordan vil dere fortelle nyheten?

De mener jeg ikke bør få en til er 12 år siden sist å jeg havnet i rullestol for snart 2 år siden. Fungerer som alle andre kun beina som ikke virker.

Det har de da ingen rett til å mene noe om i det hele tatt..
:/

De mener jeg ikke bør få en til er 12 år siden sist å jeg havnet i rullestol for snart 2 år siden. Fungerer som alle andre kun beina som ikke virker.
Herregud de kan da seriøst ikke mene du ikke burde få barn fordi du sitter i rullestol?! :eek: Ikke hør på dem i hvert fall, stakkars deg for en lite støttende familie :(

Herregud de kan da seriøst ikke mene du ikke burde få barn fordi du sitter i rullestol?! :eek: Ikke hør på dem i hvert fall, stakkars deg for en lite støttende familie :(
Er desverre vant til det de sa det samme når jeg var gravid for 12 år siden at jeg burde ta abort.
Hørte ikke å har verdens beste jente idag :love7
Glad samboerens familie å venner støtter.

Er desverre vant til det de sa det samme når jeg var gravid for 12 år siden at jeg burde ta abort.
Ikke noe gøy :( Synd ikke familie kan støtte uansett.

Her vet familie det, de på jobben og noen venner. Spurte samboer i går om vi skal legge det ut på Facebook 1.april, og det var han positiv til. Så da ser vi om noen tror oss eller tror det er en aprilspøk :laughing002

Så bra du tar dine egne valg og ikke hører på de :Heartred sender en stor klem!

Her tror jeg det blir ultralyd bilde i påskeegg til familien i påska. Mamma vet det allerede, men ikke resten. :joyful::Heartred

De største mine er 13 år og de har venta veldig på dette så de får bilde i påskeegga sine til uka. Det samme tror jeg mamma og svigers får❤️

Nå fikk jeg helt sykt lyst til å lage et bilde som dette, jeg som hverken ønsket å dele eller å gjøre noe ut av det. Det er jo siste ungen så hvorfor ikke :p

Vedlegg

• Screenshot_20210328_145302_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20210328_145302_com.android.chrome.jpg
    30,3 KB · Visninger: 48
Vi er i husbygging. Begynner å nærme oss slutten. Plan er å flytte inn på juni. Så hvis jeg klarer å skjule det lenge nok (magen kom fort med nr 2:wideyed:), så tenkte jeg å innrede et babyrom. Vi får se, spørs om det må ut tidligere:hilarious:

Nå fikk jeg helt sykt lyst til å lage et bilde som dette, jeg som hverken ønsket å dele eller å gjøre noe ut av det. Det er jo siste ungen så hvorfor ikke :p

Den var jo veldig søt!

Fortalte det til svigermor i dag etter tidlig ul. Klarte ikke å vente lenger. Bare fortalte det rett ut. Og sa samtidig til ungene at de skal bli storesøsken. Har holdt det lenge nok for oss selv så godt å bare si det ettersom jeg er så dårlig. Hadde tenkt å gjøre noe stort ut av det men ønsker bare å si det så fort som mulig, orket ikke å holde det for oss selv lenger... skal sies hun ble kjempe glad og sjokka :p:D Er nr.3 ;)

Her vet jobben og min pappa allerede men tenker å ta et bilde i natt hvor jeg henger over toalettet og mannen virker veldig glad med tommelen opp og sende snapchat til mine søstre ihvertfall, pleier ikke gjøre noe 1.april så tenkte det var en god tid å gjøre det på :)

Back
Topp