Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slettet den. Alle kan slette negativ scoreDet er helt greit å være uenig, men jeg har lov til å komme med mine meninger også når man tross alt blir spurt. Jeg går ikke og trykker «uenig» på alle poster som mener noe annet enn meg. Og slik korrigering av andres innlegg tror jeg bare medfølger at folk ikke tør/orker å si meningene sine.
Så ja, hvorfor har babyverden slike knapper? Det er litt avleggs. Men man trenger ikke å bruke de bare fordi de er der. Er du uenig med meg, og føler for å uttrykke det, så setter jeg pris på om du quoter meg heller.
Hvem er det som egentlig bryr seg om score? Dette lurer jeg faktisk oppriktig på. Jeg selv har aldri gått inn på noens profil for å sjekke.Jeg slettet den. Alle kan slette negativ score
Hei. Jeg bryr meg ikke.. men Innlegget jeg «quotet» fra kanals virket det som var en viktig ting med rating. Derfor forklarte jeg bare at det gikk å fjerne detHvem er det som egentlig bryr seg om score? Dette lurer jeg faktisk oppriktig på. Jeg selv har aldri gått inn på noens profil for å sjekke.
Ja, jeg har fått kjeft for å trykke på uenig før også, derfor jeg lurer. Om det er greit å trykke enig skulle man vell tro at det gjalt på uenig og ?Hei. Jeg bryr meg ikke.. men Innlegget jeg «quotet» fra kanals virket det som var en viktig ting med rating. Derfor forklarte jeg bare at det gikk å fjerne det