Navnet Lyder

Hva syns du om navnet Lyder?

• Kult, kunne vurdert det selv!

• Skeptisk/rart...

• Aldri hørt om det

• Helt greit, men ville ikke valgt det selv.

Results are only viewable after voting.
Må si jeg måtte leite etter navnet før jeg skjønte at det var Lyder. Men det ble vell bare en litt snerten overskrift. Liker navnet. Jeg er fra nord-norge.

Last edited:
Det er helt greit å være uenig, men jeg har lov til å komme med mine meninger også når man tross alt blir spurt. Jeg går ikke og trykker «uenig» på alle poster som mener noe annet enn meg. Og slik korrigering av andres innlegg tror jeg bare medfølger at folk ikke tør/orker å si meningene sine.

Så ja, hvorfor har babyverden slike knapper? Det er litt avleggs. Men man trenger ikke å bruke de bare fordi de er der. Er du uenig med meg, og føler for å uttrykke det, så setter jeg pris på om du quoter meg heller.
Jeg slettet den. Alle kan slette negativ score

Hvem er det som egentlig bryr seg om score? Dette lurer jeg faktisk oppriktig på. Jeg selv har aldri gått inn på noens profil for å sjekke.
Hei. Jeg bryr meg ikke.. men Innlegget jeg «quotet» fra kanals virket det som var en viktig ting med rating. Derfor forklarte jeg bare at det gikk å fjerne det

Hei. Jeg bryr meg ikke.. men Innlegget jeg «quotet» fra kanals virket det som var en viktig ting med rating. Derfor forklarte jeg bare at det gikk å fjerne det
Ja, jeg har fått kjeft for å trykke på uenig før også, derfor jeg lurer. Om det er greit å trykke enig skulle man vell tro at det gjalt på uenig og ?

Jeg er fra Nord-Norge og har drevet med slektsforskning hvor navnet Lyder ofte oppstod før 1880 :) Sånn gammelmodig. Forbinder det kanskje også mest til den velkjente marinbiologen Christian Lydersen.

Jeg liker det navnet!! Jeg er fra Bergen og det minner meg om Lyderhorn, og vi har en gate som heter Lyden Sagens gate. Trodde det var et navn fra Vestlandet.

Synes Lyder er skikkelig og fint! Og Syver. Bor i Oslo, kommer fra Troms. Navnetrender starter jo gjerne i sentrum før det når periferi. Tipper det hadde sittet lenger inne for meg å tørre å velge Lyder om jeg hadde bodd i Nordkjosbotn eller på Årnes. Vi er enkle sånn.

Jeg liker det! :joyful: Er fra Kristiansand, så hadde jo blitt uttalt LydÅr her :D

Jeg vil være ærlig og si at jeg ville ikke ha brukt det selv siden det både er et navn og et verb. Navnet kan fort misforstås og leses som et verb, særlig når mange bruker stor bokstav i starten av et ord og folk ikke alltid leser like nøye. Men når det skal være sagt, er det slik at når et navn er valgt, venner folk seg raskt til det. - Er fra sørvestlandet

Back
Topp