Skravletråd - oktober 21 :)

Jeg holder på å bli sinnsyk av HG:(:arghh: Savner å LEVE
 
Jeg holder på å bli sinnsyk av HG:(:arghh: Savner å LEVE

Skjønner hva du mener - selv om jeg er veldig heldig å ikke være kvalm...

Jeg er svimmel og kan ikke gjøre en dritt; savner å kunne fikse huset litt, og å gå turer med hunden (... Jeg hater å gå tur, men hunden blir så glad, også hjelper det på kroppen).
 
Skjønner hva du mener - selv om jeg er veldig heldig å ikke være kvalm...

Jeg er svimmel og kan ikke gjøre en dritt; savner å kunne fikse huset litt, og å gå turer med hunden (... Jeg hater å gå tur, men hunden blir så glad, også hjelper det på kroppen).


Høres ikke akkurat behagelig ut det heller:Heartred
 
Høres ikke akkurat behagelig ut det heller:Heartred

Er ikke det. Og, blir jo også gal av det. Gjør meg ikke SÅ mye å se på tv og spille spill, men..
Når man setter seg ned og vurderer om man er sulten nok til å orke å svimle rundt kjøleskapet for matlaging, eller knapt greier gjøre én enkel oppgave før man MÅ hvile.. Man blir jo litt hemma, og får dårlig samvittighet for alt man ikke får gjort.
 
Jeg, som aldri har kjent sultfølelse før og som tidligere kunne gå en arbeidsdag fram til lunsj uten å spise, må nå spise jevnt og trutt gjennom hele dagen for hvis ikke så blir jeg KVALM :yuck: OG, det verste av alt, er at jeg ikke lenger kan drikke noe særlig med brus, fordi jeg får så mye luft i magen at jeg får VONDT! I natt var smertene mine tilbake fordi jeg prøvde meg med noen glass Mozell etter middag i går kveld. Og jeg som skal «ut» med typen i helgen. Hva skal jeg drikke da? Smugle inn saft liksom??:p

Jeg kan også få luft av farris, munkholm etc. Men iskaldt vann med isbiter og frosne bringe- eller blåbær i! Hvem hadde trodd at luftsmerter kunne være nestenringelegevakt-vondt!
 
Er ikke det. Og, blir jo også gal av det. Gjør meg ikke SÅ mye å se på tv og spille spill, men..
Når man setter seg ned og vurderer om man er sulten nok til å orke å svimle rundt kjøleskapet for matlaging, eller knapt greier gjøre én enkel oppgave før man MÅ hvile.. Man blir jo litt hemma, og får dårlig samvittighet for alt man ikke får gjort.

Er det samme her, bare jeg ikke greier noenting. Kun ligge rett ut i senga, kaster opp mer av for mye lyd og stimuli. Skjønner deg godt, helt forferdelig å ikke kunne gjøre det minste:( Og den dårlige samvittigheten gnager her og, føler meg som verdens verste mamma:(
 
Jeg kan også få luft av farris, munkholm etc. Men iskaldt vann med isbiter og frosne bringe- eller blåbær i! Hvem hadde trodd at luftsmerter kunne være nestenringelegevakt-vondt!
Sant! Jeg hadde jo disse magesmertene i en hel uke og endte til slutt opp med mye fravær på jobb, hastetime til lege, henvisning til sykehus og sykemelding en uke. Nå har heldigvis de verste smertene gitt seg, men de kommer tilbake når jeg drikker brus og har på trange klær :hilarious:
 
Er det samme her, bare jeg ikke greier noenting. Kun ligge rett ut i senga, kaster opp mer av for mye lyd og stimuli. Skjønner deg godt, helt forferdelig å ikke kunne gjøre det minste:( Og den dårlige samvittigheten gnager her og, føler meg som verdens verste mamma:(

Tar på å produsere mennesker..
Høres ikke noe spesielt gøy ut det heller nei.. Man blir jo ikke helt god i kroppen av å bare ligge heller. Muskler og ledd liksom.
 
Tar på å produsere mennesker..
Høres ikke noe spesielt gøy ut det heller nei.. Man blir jo ikke helt god i kroppen av å bare ligge heller. Muskler og ledd liksom.

Nei, og mister mye muskelmasse av å bare ligge:oops: Yup, det gjør det så absolutt.
 
Nei, og mister mye muskelmasse av å bare ligge:oops: Yup, det gjør det så absolutt.

Jepp. Skulle ønske jeg kunne trene liggende. Hjelper mye å ha hodet ca horisontalt.
Er nok verre for deg, da.. jeg greier i alle fall å gå litt rundt i huset. Men å gjøre noen ting som helst, fungerer dårlig. Må i så fall ta en god halvtimes pause.
 
Desember har åpna :D
Vi begynner komme et stykke nå ♥️
 
Desember har åpnet allerede ja o_OFøler jeg akkurat fant ut at jeg er gravid men er jo snart over i 2 trimester
 
Desember har åpnet allerede ja o_OFøler jeg akkurat fant ut at jeg er gravid men er jo snart over i 2 trimester

Ja, snart der. Appene er litt uenige om når det starter; 13+0 eller 14+0, men.. SNART der. Tror standarden er på 14+0?
 
Ja, snart der. Appene er litt uenige om når det starter; 13+0 eller 14+0, men.. SNART der. Tror standarden er på 14+0?
Dette lurer jeg også på! :confused:
Babyverden sin «svangerskapsuker» sier 14+0. Men andre apper sier 13.
 
Dette lurer jeg også på! :confused:
Babyverden sin «svangerskapsuker» sier 14+0. Men andre apper sier 13.

Vet ikke :S tror standarden er 14+0. Spiller jo egentlig ingen rolle, men når det først skal deles opp i trimester, kan det jo være klart.
Forøvrig, synes jeg 12+0 egentlig er mer naturlig; med tanke på at man da puster mer lettet ut, mye av symptomene pleier gi seg/lette, og babyen regnes som ganske "ferdig", den må bare.. gro seg større, videreutvikles og slikt.
 
Desember har åpnet allerede ja o_OFøler jeg akkurat fant ut at jeg er gravid men er jo snart over i 2 trimester

jeg og tenkte akkurat det samme :p tiden går vell litt raskt nå! :p Men på samme tid, behagelig å snart hoppe inn i andre trimester også. Få senke skuldrene sine og nyte svangerskapet mer med mindre bekymringer:happy:
 
jeg og tenkte akkurat det samme :p tiden går vell litt raskt nå! :p Men på samme tid, behagelig å snart hoppe inn i andre trimester også. Få senke skuldrene sine og nyte svangerskapet mer med mindre bekymringer:happy:
Ja det er veldig sant! Ikke lenge igjen nå og forhåpentligvis forsvinner kvalmen snart også:dance008
 
Ja er vel litt forskjellig men føler jo når uke 12 er ferdig at man har nådd et lite skille!

Jepp. Man gjør det. 12+0 ville vært mer naturlig. Men tror det er 14+0 som er standarden.
 
Back
Topp