Oss testetøser imellom

Skjønner godt hva du mener, før jeg hadde MA i sommer så var mine strimmeltester lette og tyde.. Men etterpå var det vare tull og jeg sleit veldig med å klare lese resultatene riktig.. Endte opp med at jeg gikk glipp av EL og ikke la vi inn aksjer heller.. Så jeg begynte og bruke clearblue digital med dobbel hormonindikator.. Endte så opp med clearblue advanced fertility monitor.. Testet med strimmeltest i tillegg, og ble gravid første syklusen med den monitoren :) 12+4 nå❤️

Du har jo en veldig variert syklus ja!
Det er jo helt fantastisk å høre at det klaffa for dere allerede en syklus med monitor!:wideyed::Heartred
Må ha vært en deilig følelse å gå gravid nå:love7

Skal uansett til fastlegen snart jeg og da ber jeg om henvisning til gyn og få skrevet ut letrozol så får vi håpe at den hjelper på syklusen i sjakk :happy:

Øverst før jobb, nederst etter jobb! Hold meg lenge da. Er 8, 9 dpo ca. Kan jo ikke være to skyggestreker på samme dag...? Har aldri fått skyggestrek på disse.. og synes de er rosa, og litt tydligere i virkeligheten! Hva tenker dere? Tørr nesten ikke å tro på det, etter å prøvd i 2,5 år...
Ser streken! Tror det kan være starten på babystrek:Heartred Krysser fingrene at du er gravid! Dere fortjener dette etter 2,5 år:eek::Heartred

Ser streken! Tror det kan være starten på babystrek:Heartred Krysser fingrene at du er gravid! Dere fortjener dette etter 2,5 år:eek::Heartred
Ååå! Håper så inderlig! Gleder meg til å teste imrg! Kan jo ikke forstå at det bare er skygge, når jeg aldri har fått det før, og hvertfall ikke 2 på rad

Det er jo helt fantastisk å høre at det klaffa for dere allerede en syklus med monitor!:wideyed::Heartred
Må ha vært en deilig følelse å gå gravid nå:love7

Skal uansett til fastlegen snart jeg og da ber jeg om henvisning til gyn og få skrevet ut letrozol så får vi håpe at den hjelper på syklusen i sjakk :happy:

Ja det var veldig morro at det klaffet så fort :)

Det hørtes ut som en god plan! Masse lykke til :) ❤️

Øverst før jobb, nederst etter jobb! Hold meg lenge da. Er 8, 9 dpo ca. Kan jo ikke være to skyggestreker på samme dag...? Har aldri fått skyggestrek på disse.. og synes de er rosa, og litt tydligere i virkeligheten! Hva tenker dere? Tørr nesten ikke å tro på det, etter å prøvd i 2,5 år...

Håper så at det er babystrek!!! Lykke til med videre testing ❤️

Hei :) Tatt Ovitrelle sprøyte for første gang i går, så nå krysser vi fingrene her! Fikk dette resultatet på EL test i stad. Den er vell veldig positiv?! Syns bare den ene streken var så veldig svak,hmmmm
IMG_20210317_211703.jpg

Dagens test. Bilde tatt innenfor gyldig avlesningstid:nailbiting:
Det andre bildet er tatt etter den er tørket, mens de to nederste sammenligner gårsdagens vs. dagens.. den nederste er tatt idag.

Vedlegg

• 5C4D783B-D479-4942-B0C2-666DD2C9D298.jpeg
    5C4D783B-D479-4942-B0C2-666DD2C9D298.jpeg
    20,2 KB · Visninger: 143
  • 96DE8BA6-1783-4D22-9F47-A1DA6578BA25.jpeg
    96DE8BA6-1783-4D22-9F47-A1DA6578BA25.jpeg
    26 KB · Visninger: 137
  • A2985426-562C-49FB-8708-0C45964ADEF4.png
    A2985426-562C-49FB-8708-0C45964ADEF4.png
    106,9 KB · Visninger: 135
  • 2A81BA38-62ED-4D07-89B4-A467B5DF3AEB.jpeg
    2A81BA38-62ED-4D07-89B4-A467B5DF3AEB.jpeg
    32,2 KB · Visninger: 133
Last edited:
Heisann:) Trenger litt hjelp til å tyde noen tester. Første gang jeg prøver eggløsningstester og trodde etter lang tid med aktiv lesing inne på forumet at jeg kunne dette her:hilarious:
Tok to tester i går og en i dagtidlig da jeg alltid har følt at eggløsning somregel er på cd 12-13, og ønsket egentlig bare å få bekreftet det.
Ser jo at dagens test er positv, og kan bekrefte det med eggløsningssmerter. Men det kommer ikke opp peak som kommentar bak. Hvor høy må testen være for at det skal skje? Er den ikke positiv før peak kommer opp eller er den positiv når det står high?:bookworm:
upload_2021-3-19_10-15-22.jpeg

Heisann:) Trenger litt hjelp til å tyde noen tester. Første gang jeg prøver eggløsningstester og trodde etter lang tid med aktiv lesing inne på forumet at jeg kunne dette her:hilarious:
Tok to tester i går og en i dagtidlig da jeg alltid har følt at eggløsning somregel er på cd 12-13, og ønsket egentlig bare å få bekreftet det.
Ser jo at dagens test er positv, og kan bekrefte det med eggløsningssmerter. Men det kommer ikke opp peak som kommentar bak. Hvor høy må testen være for at det skal skje? Er den ikke positiv før peak kommer opp eller er den positiv når det står high?:bookworm:
Vis vedlegget 351809

Den sier jo high, og den testen fra CD12 er positiv :) så EL er forhåpentligvis rett rundt hjørne :) men om det ikke klaffer denne måneden, ta heller testene etter kl 10:00, og innen 20:00 som det står i bruksanvisning :) helst til samme tid hver dag du tester.. du kan ha hatt peaken dagen før uten og vite det når du tester så tidlig :) EL oppstår mellom 24-36 timer etter positiv test :) hadde du testet senere på dagen på CD11 kan det hende du hadde positiv test allerede da.. Om du skjønner? :)

Den sier jo high, og den testen fra CD12 er positiv :) så EL er forhåpentligvis rett rundt hjørne :) men om det ikke klaffer denne måneden, ta heller testene etter kl 10:00, og innen 20:00 som det står i bruksanvisning :) helst til samme tid hver dag du tester.. du kan ha hatt peaken dagen før uten og vite det når du tester så tidlig :) EL oppstår mellom 24-36 timer etter positiv test :) hadde du testet senere på dagen på CD11 kan det hende du hadde positiv test allerede da.. Om du skjønner? :)
Ja skjønner:) Takk for svar:happy: Testet klokken seks i går kveld og den var low, men sterkere enn den i halv tre tiden på dagen. Tok den i dagtidlig for visste ikke om konsentrert urin hadde noe å si på disse testene, og skulle bare se hva den slo ut på morgenurin. Skal teste igjen i totia og sekstia slik som i går.:happy:

Vis vedlegget 351809

Det kommer ikke peak før du legger inn en ny test som er svakere:happy: over 1 er positiv:happy:

Back
Topp