Når jeg var 4/5 dpo på kvelden lå jeg på sofaen å kjente at det var noe som hugget tak nederst i magen
jeg lurer sånn på hva det var.. Akkurat som om noe festet seg og det varte bare noen sekunder, men nok til at jeg sa "au" inni meg.. Jeg skvatt til og følte at nå festet egget seg
men turte ikke tro helt på det.. Og 9 dpo testet jeg svaaakt positivt <3
~
Noen fler som har opplevd det og når evt?
jeg lurer sånn på hva det var.. Akkurat som om noe festet seg og det varte bare noen sekunder, men nok til at jeg sa "au" inni meg.. Jeg skvatt til og følte at nå festet egget seg ~
Noen fler som har opplevd det og når evt?
jeg har sååå lyst å se om det er liv i magen min. Synes tiden går så ufattelig sakte
Er 6+1 i dag og føler jeg har vært preggy i 6 mnd minst!!
Her er det flere timers kjøring, eller fly, for å komme til en privat klinikk. Fastlegen min investerte i en ultralydmaskin etter jeg var ferdig gravid med første, og han er naturligvis i permisjon nå...
Han kunne jeg spurt om å få en titt, det tørr jeg ikke med vikaren 
kan ikke huske å ha hatt noe sånt spesielt i forrige svangerskap. Husker jeg spiste salami en god stund før jeg tilfeldigvis leste at man ikke skulle spise det som gravid. Da fikk jeg noia og sluttet med en gang. Eneste jeg "crava" da var egentlig salami, for det kunne jeg jo ikke spise
men nå er jeg helt besatt av frukt! Ikke det verste det da, for det er jo både sunt og godt. Får i tillegg lurt i ungen min litt ekstra frukt ettersom hun som regel vil spise det jeg spiser.