Våre graviditetstester

Så godt når testene blir sterkere ❤️ klarer ikke slutte å teste, fikk nye tester i dag så jeg kan teste frem til uke 5 i alle fall.. 4+4 i dag, og første gang teststreken er sterkere enn kontrollstreken :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • IMG_20210311_161458.jpg
    IMG_20210311_161458.jpg
    17 KB · Visninger: 33
13 dpo/3+6 i dag :love7
 

Vedlegg

  • A914EC2A-797A-4188-8CE4-2529B4182B1A.jpeg
    A914EC2A-797A-4188-8CE4-2529B4182B1A.jpeg
    16 KB · Visninger: 41
takk:D helt surrealtistisk altså! Ett helt år med ingenting, så er utrolig glad! Samtidig som jeg nå begynner å kjenne på en stor frykt for at noe er galt eller skal gå galt! Har jo en ma i bakhode fra tidligere prøving.
Tenker det samme! Er bare så rart siden tempen også steg. Men jeg prøver å la være å gruble så mye, inntil jeg har vært hos legen på mandag, regner med hun vil finne ut av dette hun og:)

Kjenner meg så utrolig godt igjen i følelsen. Er nok lurt som du tenker å høre med legen. Og ellers kan man jo ikke gjøre så mye mer enn å ta en dag om gangen.

Krysser fingrene for terminspire for oss begge to!
 
Den var jo kjempesterk!:)
Ja, hadde holdt meg leeenge :hilarious: og også funnet ut at mine tester blir sterkere på kvelden. Den er fortsatt litt svakere enn kontrollstreken og fikk 2-3 på digital på tirsdag, så satser på at det er fin økning og ikke for mye :shy:
 
Den er lik streken jeg hadde med datteren min 17 dpo for to år siden. Jeg sluttet å teste etter det. Hva med å be om hcgprøve? Jeg har ikke peiling på ukesindikatorene, men hvis jegvhar forstått det riktig bør man få 3+ når man er 5 uker.
Sniker fra august.
Jeg hadde treg hcg stigning. Fikk ikke 3+ før jeg var 6+3, og da testen jeg 5+5, 6+1 og 6+3.

Edit: Ser nå at jeg har klart å quote feil. Skulle være den persillebrille svarte på:p
 
Last edited:
Ja, hadde holdt meg leeenge :hilarious: og også funnet ut at mine tester blir sterkere på kvelden. Den er fortsatt litt svakere enn kontrollstreken og fikk 2-3 på digital på tirsdag, så satser på at det er fin økning og ikke for mye :shy:
Fikk du 2-3 når du var 11 dpo? :eek: Det var veldig tidlig, mange tester jo ikke positivt så tidlig engang, sikker på at du ikke er lenger på vei? :)
 
Fikk du 2-3 når du var 11 dpo? :eek: Det var veldig tidlig, mange tester jo ikke positivt så tidlig engang, sikker på at du ikke er lenger på vei? :)
Jeg hadde positiv el-test 25 og 26 februar. Hvis jeg regner 27.februar som 1dpo så blir det vel 11 dpo tirsdag 09?
Håper det ikke er noe galt :bored::nailbiting:
 
834F25FF-1D5F-4758-A85D-37FD46D293E0.jpeg
Kan stusse på ukene siden mens ikke har vært siden 28/1. men gravid er gravid, så får legen finne ut av resten på mandag. Jeg fikk dog 1-2 i uke 5+4 sist jeg var gravid og. Vet jeg ikke skiller ut så mye hcg i urin. Men tror helt ærlig at jeg har hatt el senere / en gang til / at egget har festa seg sent. Håper iallefalle på en av de tre! Så ikke noe er galt.
 
Jeg hadde positiv el-test 25 og 26 februar. Hvis jeg regner 27.februar som 1dpo så blir det vel 11 dpo tirsdag 09?
Håper det ikke er noe galt :bored::nailbiting:
Det er nok ikke noe galt uansett, enten produserer du veldig raskt og nye hcg eller så hadde du eggløsning tidligere (noen får det to ganger på en syklus faktisk) :happy: når var første blødningsdag i siste mens?
 
Vis vedlegget 351235
Kan stusse på ukene siden mens ikke har vært siden 28/1. men gravid er gravid, så får legen finne ut av resten på mandag. Jeg fikk dog 1-2 i uke 5+4 sist jeg var gravid og. Vet jeg ikke skiller ut så mye hcg i urin. Men tror helt ærlig at jeg har hatt el senere / en gang til / at egget har festa seg sent. Håper iallefalle på en av de tre! Så ikke noe er galt.
Det er jo veldig vanlig å ha eggløsning både tidligere og senere enn dag 14 i syklusen :happy: Har du stabile sykluser? Hvor mange dager pleier det å være mellom menstruasjonene? :happy: edit: sorry, jeg har jo svart på ditt innlegg tidligere! Tipper du bare hadde sen/ekstra eggløsning :happy: håper du kan få TUL fra legen!
 
5+2 i dag.

353DDBE6-6741-4B6F-A6B3-601D6F24CE90.jpeg

Da gir jeg meg med testing, og krysser alt jeg har for at spiren sitter hele veien!
 
Det er jo veldig vanlig å ha eggløsning både tidligere og senere enn dag 14 i syklusen :happy: Har du stabile sykluser? Hvor mange dager pleier det å være mellom menstruasjonene? :happy: edit: sorry, jeg har jo svart på ditt innlegg tidligere! Tipper du bare hadde sen/ekstra eggløsning :happy: håper du kan få TUL fra legen!
Håper det :happy:
 
4+4 i dag og tom de treige Rfsu testene stiger! CB+ har vært sterk og steget lenge, med endelig følger rfsu på:joyful:
På bildet: øverst 4+2, 4+3, 4+4

925404F3-78B1-4E2B-8559-949A5764341C.jpeg
 
Det er nok ikke noe galt uansett, enten produserer du veldig raskt og nye hcg eller så hadde du eggløsning tidligere (noen får det to ganger på en syklus faktisk) :happy: når var første blødningsdag i siste mens?
Har ikke hatt mensen etter spontanabort (5+5). Første blødningsdag i dpontanaborten var 12.feb. Håper det stemmer det du sier :)
 
Jeg hadde positiv el-test 25 og 26 februar. Hvis jeg regner 27.februar som 1dpo så blir det vel 11 dpo tirsdag 09?
Håper det ikke er noe galt :bored::nailbiting:
Tvillinger;););)
 
Har ikke hatt mensen etter spontanabort (5+5). Første blødningsdag i dpontanaborten var 12.feb. Håper det stemmer det du sier :)
Da ville jeg gått til legen og få målt hcg to ganger med 48 timers mellomrom :happy: som noen sier kan flerlinger føre til høy hcg :happy: Har du målt noe hcg etter SAen? Evt tatt noe UL?
 
:angelic::angelic:
Da ville jeg gått til legen og få målt hcg to ganger med 48 timers mellomrom :happy: som noen sier kan flerlinger føre til høy hcg :happy: Har du målt noe hcg etter SAen? Evt tatt noe UL?
Ja, målte dagen før spontanaborten og da var den på 20. målte igjen 1 uke etterpå og den var på <5.
tok aldri UL.
Tror jeg skal bestille meg en legetime :angelic:
 
Back
Topp