Hvilken stellematte har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

Maritius

April 2013s nattdyr
VIP
JuniJubel2021
Juligull2021
Jeg har så lyst på en sånn som er helt vanntett. Ikke en sånn med «bomullsstoff» utenpå. Men finner bare av den sistnevnte typen. Vet man kan få en opplåsbar på ikea. Men er ute etter en litt større og fastere. Og helst ikke opplåsbar :p
 
Jeg skal kjøpe Leander Matty. Den koster en formue, men vi har klart å ødelegge flere av den helt vanntette typen. Plasten revner i sømmen, så det blir like dyrt å stadig kjøpe nye sånne.
 
Vi kjøpte en med fint mønster fra jollyroom til forrige barn for tre år siden, den er like fin enda :) De har masse ulike modeller og trekk :) Den er nok ikke helt vanntett/plast,men den holder godt. Vi har uansett et lite håndkle eller gulpeklut liggende på matta.
 
Vi har en fin stellematte fra konges sløjd, men skal kjøpe ny da jeg føler ikke jeg får den skikkelig ren. Skal også kjøpe en leander matty:happy:
 
Bestilte Leander Matty i går:) har hørt at den er den aller beste. Litt dyr, men tror det er verdt det i lengden. Og så ser den bare sæ flott ut.
 
Jeg har ikke bestemt meg for merke ennå, men synes det er veldig viktig at underlaget er lett å vaske.
 
Vi blir å gå for en enkel stellematte på jollyroom for rundt 200,- rett og slett fordi personlig synes jeg det er bortkastet å bruke nesten tusenlappen for ei stellematte når jeg veit at erfaring at det er ofte babyen kommer til å bli skiftet på andre plasser også. Også for vår del skal vi nok ikke ha flere barn.
Synes det er viktigere for oss å legge mer penger i feks bilstol og barnevogn. Det er så sinnsykt mange ting som skal kjøpes inn til barseltiden og da synes jeg det er bortkastet å bruke for mye penger
 
Jeg kjøpte en fra en engelsk barnebutikk på eBay,husker ikke helt merket nå, den var ikke veldig dyr,men funka kjempefint :happy: var fast skumgummi inni,og vanntett belegg oppå,den hadde også fin støtte på hver side,og var lang,noe som passet perfekt da jeg fikk en lang gutt:happy:
 
Vi blir å gå for en enkel stellematte på jollyroom for rundt 200,- rett og slett fordi personlig synes jeg det er bortkastet å bruke nesten tusenlappen for ei stellematte når jeg veit at erfaring at det er ofte babyen kommer til å bli skiftet på andre plasser også. Også for vår del skal vi nok ikke ha flere barn.
Synes det er viktigere for oss å legge mer penger i feks bilstol og barnevogn. Det er så sinnsykt mange ting som skal kjøpes inn til barseltiden og da synes jeg det er bortkastet å bruke for mye penger

Jeg skal kjøpe den dyre matta, men jeg er helt enig med deg. Det er bortkastet å bruke for mye penger. Vi har en toåring fra før, så vi har alt vi trenger. Vi trenger derfor ikke kjøpe noe annet enn bleier, og kan derfor bruke litt mer penger på andre ting vi vil ha.
 
Denne til 199,- skal være plastlagt og ikke ha trekk. 50x70 https://www.jollyroom.no/babyutstyr...eeeper-stellematte-med-malestokk-cosmic-white

Jeg så også på denne som er lengre
50x80 cm og også plastlagt
https://www.computersalg.no/i/6228889/ceba-changing-mat-long-50x80cm-zebra-blue-000823

det vi har nå er den fra Barnas hus til 500 kr ca, plastlagt... og den er spjæret i begge ender av vår sprelske toåring.
Det er sånn jeg leiter etter ja. Takk ❤️
 
Skal sies at vi brukte engangskluter under rumpa til babyen sist, så det ble ikke mye gris på stellematten hvis det var uhell :)
 
Her blir det en helt enkel fra jollyroom eller barnas hus. Vi har en fra før som er godt brukt i over 4 år på 2 gutter. Godt sliten og på tide og skiftes ut. Her blir det siste barnet og vi ønsker ikke å legge så mye penger i en stellematte ;)
 
Har denne :happy: vannavstøtende og kan vaskes av. Trekker ikke til seg noe.
 

Vedlegg

  • 220D9852-4786-4FE1-910C-B9B2CB32B0F4.jpeg
    220D9852-4786-4FE1-910C-B9B2CB32B0F4.jpeg
    17,8 KB · Visninger: 36
Back
Topp