Hvilken stellematte har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

En tråd i 'Juli 2021' startet av Maritius, 27 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Maritius April 2013s nattdyr VIP JuniJubel2021 Juligull2021

Denne er så fin :Heartpink fra jysk, sant? Men det er et trekk utenpå den, om jeg ikke tar helt feil? :happy:

2. Snartmamma25 Flørter med forumet

Eg har kjøpt inn to Leander matty som storesøster prøver ut no. VELDIG fornøgd. Vert kvar ei krone. Har hatt deilige stelleputer med bomullstoff, men trekket trengte hyppige vask..

• Liker Liker x 1
  3. Juliii Forumet er livet Juligull2021

ikke bestemt meg for hvilken som er mest aktuell, men greit at den er enkel å rengjøres

• Liker Liker x 1
  4. Andrusse Flørter med forumet Juligull2021

Jeg har kjøpt en helt vanlig stellematte til å ha oppå stellekommoden (med elefanter på) som er med vaskbart trekk.

Jeg har i tillegg kjøpt en som er mer som en stellepute (med blader på) hvor det er et trekk i midten som kan enkelt tas av og vaskes. Denne tenkte jeg å ha på vaskerommet for å slippe å løpe opp og ned trapper hver gang. Tenker også at denne er grei å ha med seg rundt på tur på for eksempel besøk hos familie.
    4953E466-2421-4E40-8AF9-521910A22F80.png A831663C-DCCA-4170-8C3E-672D03060D8A.png

• Liker Liker x 2
  5. Betty1234 Forelsket i forumet

Har kjøpt done by deer stellematten:)

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 1
  6. Mini 2.0 Forelsket i forumet Juligull2021

Denne har vi også fra før. Veldig grei! Hadde alltid et minilaken tredd over (eller en liten håndduk), og kanskje en sånn Libero stellematte i tillegg. La vel stort sett en Ikea-vaskeklut under stussen til babyen før jeg satte i gang skiftet. Greit med et ekstra lag polstring i det området der..

Alt som babyen lå på måtte kunne vaskes på 90 grader, bare.

Nå mini ble større skiftet vi på en sånn oppblåsbar lefsematte fra Ikea nede på gulvet.

7. Lillevesen246 Gift med forumet Novembergull 2017 Juligull2021

Har du fått den? Er du fornøyd med den og nettsiden? :)

Del denne siden