Hvilken stellematte har dere kjøpt/skal dere kjøpe?

Jeg har så lyst på en sånn som er helt vanntett. Ikke en sånn med «bomullsstoff» utenpå. Men finner bare av den sistnevnte typen. Vet man kan få en opplåsbar på ikea. Men er ute etter en litt større og fastere. Og helst ikke opplåsbar :p

Eg har kjøpt inn to Leander matty som storesøster prøver ut no. VELDIG fornøgd. Vert kvar ei krone. Har hatt deilige stelleputer med bomullstoff, men trekket trengte hyppige vask..
 
ikke bestemt meg for hvilken som er mest aktuell, men greit at den er enkel å rengjøres
 
Jeg har kjøpt en helt vanlig stellematte til å ha oppå stellekommoden (med elefanter på) som er med vaskbart trekk.

Jeg har i tillegg kjøpt en som er mer som en stellepute (med blader på) hvor det er et trekk i midten som kan enkelt tas av og vaskes. Denne tenkte jeg å ha på vaskerommet for å slippe å løpe opp og ned trapper hver gang. Tenker også at denne er grei å ha med seg rundt på tur på for eksempel besøk hos familie.
4953E466-2421-4E40-8AF9-521910A22F80.png A831663C-DCCA-4170-8C3E-672D03060D8A.png
 
Jeg har kjøpt en helt vanlig stellematte til å ha oppå stellekommoden (med elefanter på) som er med vaskbart trekk.
Vis vedlegget 351956 Vis vedlegget 351957

Denne har vi også fra før. Veldig grei! Hadde alltid et minilaken tredd over (eller en liten håndduk), og kanskje en sånn Libero stellematte i tillegg. La vel stort sett en Ikea-vaskeklut under stussen til babyen før jeg satte i gang skiftet. Greit med et ekstra lag polstring i det området der..

Alt som babyen lå på måtte kunne vaskes på 90 grader, bare.

Nå mini ble større skiftet vi på en sånn oppblåsbar lefsematte fra Ikea nede på gulvet.
 
Back
Topp