MammaTilNurket
Februar 14 :)
Når har dere fått testdato etter innsett av blasto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme offisielle dato som meg da.Offisiell testdato er 14 dager etter innsett her. Testet svakt svakt positiv 4 dager etter innsett.
Offisiell testdato er 14 dager etter innsett her. Testet svakt svakt positiv 4 dager etter innsett.
Jeg fikk beskjed om å komme 14 dager etter innsettSamme her, eller kanskje det var 15 dpo de ville ha? Husker ikke helt. Men positivt 9 dpo / 4 dager etter innsett begge rundene![]()

Ok, takkJeg har alltid hatt testdato 14-15 dager etter uttakaltså 14-15dpo
så 9-10 dager etter innsett
da bør det jo være innafor å stole på en test på 15 dpo i morgen... Skummelt 
Sist jeg fikk positiv så var første positive 9-10 dpo, testet ikke før da jeg var redd ovitrellen skulle sitte iOk, takkda bør det jo være innafor å stole på en test på 15 dpo i morgen... Skummelt
![]()
Fikk svak positiv i desember etter innsett av 2xtodagers jeg også, 9 dpoSist jeg fikk positiv så var første positive 9-10 dpo, testet ikke før da jeg var redd ovitrellen skulle sitte imen det var med 2 egg satt inn
![]()
men det var desverre kjemisk.... Er fryseforsøk uten ovitrelle dette her, så er ikke bekymret for den denne gangen, men er uvanlig nervøs for å teste 
Lykke til med testingenFikk svak positiv i desember etter innsett av 2xtodagers jeg også, 9 dpomen det var desverre kjemisk.... Er fryseforsøk uten ovitrelle dette her, så er ikke bekymret for den denne gangen, men er uvanlig nervøs for å teste
har prøvd i 6 år, så har blitt noen tester
![]()
Bra gjortHadde uttak 10 desember og fikk testdato 28 desember. Altså 18 dager. Lenge å vente, overrasket over at jeg klare å la være å teste før![]()
Bra gjorthuff, klarer ikke å vente på den telefonen fra klinikken uten å være forberedt på hva de vil si! Så blir ett par tester hjemme før blodprøven.
Det hørtes jo greit utSkjønner det, grusom ventingVi skulle ta blodprøven i julen, da klinikken var stengt. Så jeg sjekket svarene mine selv på Fúrst sine sider
![]()