Innsett av blasto

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Når har dere fått testdato etter innsett av blasto?

Offisiell testdato er 14 dager etter innsett her. Testet svakt svakt positiv 4 dager etter innsett.
Samme offisielle dato som meg da.
Tok en test 8 dager etter innsett, men den var negativ.
Lurer på å ta en ny i morgen tidlig, da er egget 15 dpo, så bør vel bli positiv da om dette gikk bra :rolleyes:

Offisiell testdato er 14 dager etter innsett her. Testet svakt svakt positiv 4 dager etter innsett.

Samme her, eller kanskje det var 15 dpo de ville ha? Husker ikke helt. Men positivt 9 dpo / 4 dager etter innsett begge rundene :)

Samme her, eller kanskje det var 15 dpo de ville ha? Husker ikke helt. Men positivt 9 dpo / 4 dager etter innsett begge rundene :)
Jeg fikk beskjed om å komme 14 dager etter innsett :rolleyes: men håper på positiv hjemmetest i morgen på 15 dpo!
12 dpo var helt klart negativ :banghead:

Jeg har alltid hatt testdato 14-15 dager etter uttak:) altså 14-15dpo :) så 9-10 dager etter innsett
Ok, takk :happy: da bør det jo være innafor å stole på en test på 15 dpo i morgen... Skummelt :sorry:

Sist jeg fikk positiv så var første positive 9-10 dpo, testet ikke før da jeg var redd ovitrellen skulle sitte i :p men det var med 2 egg satt inn:)
Fikk svak positiv i desember etter innsett av 2xtodagers jeg også, 9 dpo :happy: men det var desverre kjemisk.... Er fryseforsøk uten ovitrelle dette her, så er ikke bekymret for den denne gangen, men er uvanlig nervøs for å teste o_O har prøvd i 6 år, så har blitt noen tester :wideyed:

Hadde uttak 10 desember og fikk testdato 28 desember. Altså 18 dager. Lenge å vente, overrasket over at jeg klare å la være å teste før:rolleyes:

Hadde uttak 10 desember og fikk testdato 28 desember. Altså 18 dager. Lenge å vente, overrasket over at jeg klare å la være å teste før:rolleyes:
Bra gjort :D huff, klarer ikke å vente på den telefonen fra klinikken uten å være forberedt på hva de vil si! Så blir ett par tester hjemme før blodprøven.

Bra gjort :D huff, klarer ikke å vente på den telefonen fra klinikken uten å være forberedt på hva de vil si! Så blir ett par tester hjemme før blodprøven.

Skjønner det, grusom venting:oops: Vi skulle ta blodprøven i julen, da klinikken var stengt. Så jeg sjekket svarene mine selv på Fúrst sine sider:)

Skjønner det, grusom venting:oops: Vi skulle ta blodprøven i julen, da klinikken var stengt. Så jeg sjekket svarene mine selv på Fúrst sine sider:)
Det hørtes jo greit ut :) kommer ikke på nett her, kun tlf...

Back
Topp