Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del gikk stimuleringen som en drøm. Har høye eggreserver, så jeg gikk på lav dose gonal-f. Stimulerte med det frem til CD10, uttak på CD13. Jeg hadde over 25 synlige follikler, hvorav 15 store som ble tømt ved uttaket.Hvordan reagerer/ reagerte du på stimulering? Vet at dette er veldig individuelt, men artig å høre andres erfaring i stimulerings prosessen.
) så synes jeg at det gikk helt smertefritt. Ingen effekt på humør eller formen ellers. Det verste var vel egentlig at fyremadelsprøyta svei litt i huden. Veldig overkommelig med andre ord

Forstår deg veldig godt og tenkte likt selv før oppstart. Det som er viktig å huske på er at første runde er litt sånn «prøverunde». De har gjort seg opp et inntrykk og en mening på bakgrunn av ul, historikk og blodprøver, og medisinerer deg deretter. For min del ble det litt for god respons, noe som var litt uventa egentlig mtp AMH på 10 og 8 antrale follikler (hvis det sier deg noe). Jeg ble derfor overstimulert og utviklet maaaange eggposer. Ble stinn og utspilt og fikk endel ubehag i magen mot slutten før uttaket. Fikk også endel vondt i korsryggen som jeg tror er hormonelt betinget. Jeg har en fysisk jobb, så ble sykemeldt under stimulering - noe som også trengtes for min del. Men har inntrykk av at det nok ikke er alle som opplever det såpass som jeg gjorde. Når det er sagt så hadde jeg gjort det samme igjenTakk for utfyllende svar. Jeg er litt sånn at jeg liker å forberede meg på eventuelle endringer sånn kroppsmessig/ humør osv. Jeg er ganske skeptisk til medikamenter i utgangspunktet så dette e litt småskummel å skal tvinge kroppen til noe den ikke er vandt med. Men, jeg tar ting som det kommer å prøver å ikke overtenke så voldsomt. Veldig greit å lese at de fleste har lite bivirkninger![]()

har mange artige episoder, blant annet kastet bestikk i søpla, bestilt feil biletter osv. ellers er det at jeg er trøtt en god ting, jeg trenger å ha en god insovning så sånn sett har hormonene gjort godt. Jeg har en god del verv som jobb å merker at det at jeg er vims fører til at jeg må jobbe litt ekstra for å få kommet gjennom det jeg skal komme gjennom, men det går fint. Jeg har en mega sprøyteskrekk men setter disse sprøytene uten problem, det at jeg vet at jeg har større sjanse for å få et barn ved å gjøre det hjelper nok på.. Derimot har jeg etter dette uttaket som var mitt 2 uttak hatt en del vondter samt cyster som har sprekt. Er på igjen med ny stimulering nå å nytt uttak igjen snart, så det blir spennende å se. Har endomteriose og elendig amh på 2.