Huff da, håper du fikk sovne merVar dumt å sovne kl 22...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, håper du fikk sovne merVar dumt å sovne kl 22...
HeheSå kanskje jeg heller skal kjøre til Vestlandet neste år med et par 3 ampler eller lignende![]()
Som Musemor sliter jeg med å finne de rette ordene. For å formidle at, jeg håper virkelig at det vil hjelpe deg!Ble innvilga operasjon for rectocele grad 2. Har blitt misforma i kjedeåpningen, så dei skal fikse det og. Det kunne vert unngått om dei hjalp meg i 2014.
Masse lykke til med operasjonene, får håpe det hjelper deg.
Å så kalt det høres ut det jeg skriver.
Det høres ut som noen man bare skriver for å skrive noe uten egentlig å mene noe.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette riktig, vet bare hvordan jeg tror jeg ville følt meg dersom jeg hadde blitt ødelagt der nede etter en fødsel eller andre skader.
Det påvirker hele livet.
Ønsker deg masse lykke til
Som Musemor sliter jeg med å finne de rette ordene. For å formidle at, jeg håper virkelig at det vil hjelpe deg!
Jeg håper virkelig den kan hjelpe deg!!Ble innvilga operasjon for rectocele grad 2. Har blitt misforma i kjedeåpningen, så dei skal fikse det og. Det kunne vert unngått om dei hjalp meg i 2014.
Jeg håper virkelig den kan hjelpe deg!!
Krysser fingre, armer og ben for at det går bra
vet du når du får denne operasjonen?
Så utrolig kjipt å høre at du har fått slik skade! Og skjønner det ligger flere dårlige erfaringer i boksen her. Men så bra at du nå får operasjon! Ønsker deg alt godt!Ble innvilga operasjon for rectocele grad 2. Har blitt misforma i kjedeåpningen, så dei skal fikse det og. Det kunne vert unngått om dei hjalp meg i 2014.

Barnerom, gi meg styrke.... De skal liksom ta dem selv men fremgangen er ikke akkurat til å ta og føle på![]()

Jeg har ikke så mye styrke å gi deg, men kan i hvert fall trøste deg med at de forhåpentligvis vokser det av seg.
Jeg hadde som regel bare en sti fra døra og gjennom rotet på rommet bort til skrivepulten og bort til senga da jeg bodde hjemme. Ca idet jeg flytta hjemmefra så begynte jeg å rydde. Nå elsker jeg å rydde og systematisere.![]()
Ikke akkurat det man drømmer om...Ohoi, da var kommunen vår på forsiden av vg igjensmitteutbrudd..
Haha. Våger vi trekke noe lærdom av dette?Jeg hadde derimot orden hjemme. Ikke noe valg egentlig. Jeg sluttet å rydde den dagen ejg flyttet hjemmefra, og drøyt 20 år senere har jeg ikke fått teken på det der igjen enda

Lov å håpe ungene mine får knall-orden i det de flytter hjemmefra, som en motreaksjon? Men at barnebarna mine er fortapt allerede lenge før de er unnfanget?Haha. Våger vi trekke noe lærdom av dette?![]()
NopeIkke akkurat det man drømmer om...

Jeg er god på å mase så jeg kan mase litt hahaLov å håpe ungene mine får knall-orden i det de flytter hjemmefra, som en motreaksjon? Men at barnebarna mine er fortapt allerede lenge før de er unnfanget?
Jeg har stadig troen på at dette, det er året jeg skal få ordne på det. Det har jeg hatt som plan og mål de siste.... 20 årene?
Hvor mange år siden den "Sara og Sylvanas får ordne på huset og rutinene sine" tråden første gang startet? Var det "vi her bestemt at 2018 er året vi skal få dette til"?
Vel. Jeg starter mitt nytt og bedre liv nå. 1.1 er ikke en god dag for meg, da starter jeg overtiden. Den avsluttet jeg denne uken, så nå tar jeg fatt på målene mine for 2021 (nåja, ikke alle. Sove i telt og bade ute er mål jeg lar vente noen mnd. Det er 35 cm is på vannet her. Det kan få tine først i alle fall)
Nå er det ryddebonanza i helgen og mandag, men fra og med mandag, så starter jeg på med mine kvelds-rutiner om å ikke lande i sofaen før listen er gjort. Listen er kort i starten og vokser etterhvert som jeg får det under huden.
Målsetning nr 1 er å holde på dette frem til påske.
Push meg gjerne på det, krev å få se den fargelagde trackeren min som avslører min manglende forpliktelse, om dere gidder. Jeg trenger ytre motivasjon. Det er det ikke tvil om. Den indre holder bare ikke. Jeg hadde bra utholdenhet det året vi hadde den tråden, mens et gled ut og folk falt av.og jeg falt av.
Men jeg prøver igjen