Februarskravla!

Her var huset vasket , mannen har vært å handlet og vært hod frisør mrd kengubsrnet .
snart mat og mesternes mester

Hørtes herlig ut.
. Huset skal vaskes i helga her. Ryddes og vaskes.

Ser dere driver å diskuterer matte, og føler egentlig at jeg burde ha blandet meg inn i den diskusjonen, men akkurat nå orker jeg ikke

Det burde ikke jeg heller gjort, for jeg er for trøtt til å tenke.
Det eneste jeg driver å regner på er blodbeger.
Har 32 spirer.
De skal toppes etterhvert for å få fyldige planter.
Det jeg topper av kan jeg sette i jord, da vil jeg ha 64 planter.
Skal de også bli fyldige bør jeg kanskje også toppe dem, da har jeg brått 96 stykker.
Men jeg trenger egentlig bare en 40-50 stykker, hvor skal jeg sette resten, og ikke minst hvor vil jeg få plass til alle sammen her inne i tillegg til chili, paprika og tomat spirene.
Og ikke minst, hvor mange flere plantelys trenger jeg :P

Og til sist, hva skal jeg gjøre med mannen som begynner å bli gal av alle plantene mine.

Det minner meg på, jeg har lyst på "bare" 2 husvandrere til jeg har lyst til å ha i et hjørne, for å ikke snakke om at de til minste ser at mamma er glad i planter, og er smittet og har lyst på planter på rommene sine....

Lurer på om jeg skal kjøpe aksjer hos Plantasjen snart...

Har 32 spirer.
Skal de også bli fyldige bør jeg kanskje også toppe dem, da har jeg brått 96 stykker.
Men jeg trenger egentlig bare en 40-50 stykker, hvor skal jeg sette resten, og ikke minst hvor vil jeg få plass til alle sammen her inne i tillegg til chili, paprika og tomat spirene.
Og ikke minst, hvor mange flere plantelys trenger jeg :p

Og til sist, hva skal jeg gjøre med mannen som begynner å bli gal av alle plantene mine.

Det minner meg på, jeg har lyst på "bare" 2 husvandrere til jeg har lyst til å ha i et hjørne, for å ikke snakke om at de til minste ser at mamma er glad i planter, og er smittet og har lyst på planter på rommene sine....

Ler.
. Hørtes kjent ut.
. Passe misunnelig på blodbeger-utvalget ditt da. Jeg må prøve å få sådd der neste vinter.

Du trenger ikke plante alt du topper.

Det blir som meg med fushia det, bare at der rar jeg jo fort 3 stiklinger av en stikling, og gjerne da 6 i neste omgang, fra samme plante og altså gjerne en eller to fra de første og så....

Har 32 spirer.
Og ikke minst, hvor mange flere plantelys trenger jeg :p

Og prøv å ta frø av dem til høsten. Spennende med egne frø

Ler.
. Hørtes kjent ut.
. Passe misunnelig på blodbeger-utvalget ditt da. Jeg må prøve å få sådd der neste vinter.

Du trenger ikke plante alt du topper.

Det blir som meg med fushia det, bare at der rar jeg jo fort 3 stiklinger av en stikling, og gjerne da 6 i neste omgang, fra samme plante og altså gjerne en eller to fra de første og så....
Selvfølgelig må jeg plante det jeg topper.
Det er jo babyene mine, kan ikke bare la de dø på sen heller :P

Lurer på om jeg har noen venner som har lyst på, og mamma

Store planer om det, kanskje jeg bare kan sende noen til deg....
Om du få flere enn du skal så, kan du gjerne det. Men først må spirene dine bli planter. Det var der det stoppet for meg. De liker ikke vind har jeg lest i ettertid. Jeg puttet dem i blomsterkasser på verandaen. Det hadde vært nydelig, men det blåser relativt mye der, også om sommeren. Har en ny plan jeg skal prøve neste gang jeg får sådd.

Om du få flere enn du skal så, kan du gjerne det. Men først må spirene dine bli planter. Det var der det stoppet for meg. De liker ikke vind har jeg lest i ettertid. Jeg puttet dem i blomsterkasser på verandaen. Det hadde vært nydelig, men det blåser relativt mye der, også om sommeren. Har en ny plan jeg skal prøve neste gang jeg får sådd.
Ta det med ro, de er allerede ved å bli planter, og der jeg skal ha den er det ikke mye vind.
Du vet, jeg bor ikke på Vestlandet :p

Ble innvilga operasjon for rectocele grad 2. Har blitt misforma i kjedeåpningen, så dei skal fikse det og. Det kunne vert unngått om dei hjalp meg i 2014.

Ble innvilga operasjon for rectocele grad 2. Har blitt misforma i kjedeåpningen, så dei skal fikse det og. Det kunne vert unngått om dei hjalp meg i 2014.
Masse lykke til med operasjonene, får håpe det hjelper deg.

Å så kalt det høres ut det jeg skriver.
Det høres ut som noen man bare skriver for å skrive noe uten egentlig å mene noe.
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette riktig, vet bare hvordan jeg tror jeg ville følt meg dersom jeg hadde blitt ødelagt der nede etter en fødsel eller andre skader.
Det påvirker hele livet.

Ønsker deg masse lykke til

Back
Topp