Klagetråd :)

Ææh, det stikker i navlen min. :p
Er det babyen som drar i strengen? :hilarious:
Neida, jeg bare tuller, men hvorfor skjer det egentlig? :p
 
Da har krampene blitt mer intense og blødningen økt, så tror det er en begynnende SA. Skal på UL I morgen, men har på følelsen at det har gått galt. Føler symptomene har blitt svakere siste dagene, brystene mindre ømme og mindre kvalm osv. Blir nok nødt til å prøve med hormonbehandling neste gang, noen som har erfaringer med det?

Det var liv der:woot::love017
 
Mat smaker altså skikkelig dritt i dag. Vært veldig lite kvalm i dag, men uvel likevel så føler meg fortsatt ubrukelig. Måtte de neste ukene gå kjapt, både så jeg kan bestille time til tul men også fordi jeg vil slippe kvalmen
 
Har begynt å kaste opp i dag. Trodde virkelig jeg skulle slippe unna denne gangen... 8+5 i dag... :hungover:
 
Huff... Leste at du har slitt med hypermesis tidligere? Tror du at du skal få det like ille denne gangen også? :(

Jeg brekker meg av alt av lukter nå, så vet hva som er på gang og hva som kommer. De neste to mnd blir tøffe, godt mulig det blir de 3 neste mnd også. Og jeg gleder meg sånn til å komme til 2.trimester der alt letter og graviditeten blir hyggelig med spark fra lille og null kvalme:rolleyes:
 
Jeg brekker meg av alt av lukter nå, så vet hva som er på gang og hva som kommer. De neste to mnd blir tøffe, godt mulig det blir de 3 neste mnd også. Og jeg gleder meg sånn til å komme til 2.trimester der alt letter og graviditeten blir hyggelig med spark fra lille og null kvalme:rolleyes:
Huff, det høres forferdelig tøft ut. Vi får håpe at tida går fort! :)
 
Back
Topp