Klagetråd :)

Altså. Jeg elsker symptomer for øyeblikket, ikke misforstå.
Men.. DET ER SÅ PLAGSOMT, når gubben ikke forstår hvordan det er å være uggen og halvsulten på samme tid. Null forståelse for at jeg ønsker å spise mat og er sulten, samtidig som jeg har lett kvalme og ikke vil ha noen ting - og all mat lukter ekkelt. Dårlig gjort :O
 
Dere vet de elendige dagene hvor alt er galt med hele verden? Jeg har en slik dag i dag. Og jeg er så inneforstått med det. Samboeren syns jo det er såå artig å terge :p:yuck::yuck:

Da kan samboeren gå å måke snø eller noe annet fornuftig :p
Evt, legg deg med litt Netflix (eller noe), og DIN favorittfilm eller serie. Så kan gubben være irriterende for seg selv :p
 
Da kan samboeren gå å måke snø eller noe annet fornuftig :p
Evt, legg deg med litt Netflix (eller noe), og DIN favorittfilm eller serie. Så kan gubben være irriterende for seg selv :p

Hhah, ja han koser jo seg Max :dead::dead: det er litt spesielt hjemme nå. Vi driver å pusser opp så vi har verken hovedstue eller kjøkken. Så må være kreativ for å finne en plass å slappe av på :p
 
Hhah, ja han koser jo seg Max :dead::dead: det er litt spesielt hjemme nå. Vi driver å pusser opp så vi har verken hovedstue eller kjøkken. Så må være kreativ for å finne en plass å slappe av på :p

Æsj :( det kan bli litt stress innimellom
 
Ja, gleder meg til viner ferdige. Fikk kjøkkenet levert i flatpakker i går. Kos :dead:

Blæææææ :p oppussing er ikke så gøy. Fint når det er ferdig, men selve prosessen... :p
 
I dag er jeg uggen++ heldigvis ikke kvalm nok til oppkast (redd for å spy) men er sånn «blæh». Ingen pålegg frister, og jeg er den typen som blir hangry.... Legg til løpske hormoner så får man det «kjempe gøy»... :bored:
 
Ganske sliten i dag, også har jeg selvsagt sagt ja til besøk av venninna mi med to stk hypre barn. Blir ikke mye hvile i dag, men sikkert godt å få litt dameprat.
Klager over at jeg er konstant sulten, og det eneste som frister er asiatisk mat.
 
Ganske sliten i dag, også har jeg selvsagt sagt ja til besøk av venninna mi med to stk hypre barn. Blir ikke mye hvile i dag, men sikkert godt å få litt dameprat.
Klager over at jeg er konstant sulten, og det eneste som frister er asiatisk mat.

Asiatisk faktisk :p
Jeg har bedt min mor handle skyr til meg, for jeg sliter litt med det samme. :p Alltid sulten/halvsulten, men har veldig problemer med å ha lyst på mat likevel :p
 
Jeg blir både lei av å være bekymret, blø av og på, tenke mye... Og så blir jeg litt lei av meg selv, for jeg MÅ da greie tenke på noe annet enn dette..!
 
Klager på utflod med litt brun/rosa farge... hadde det i uke 5+5. Fikk se en fin liten bønne 6+4. Fikk det igjen i går 8+1 og litt i dag. Stresser ikke like mye med det nå, men blir lenge å vente til neste ul, 9+5.
 
Klager på den hekkans dumme tequila spritlukten som noen butikker har som i inngangspartiet :hungover:
 
Klager på trege svar hos legen. Var hos legen på onsdag og fikk beskjed om at de fant blod i urinen min og skulle sende den til laboratorium for dyrking. Ennå ikke hørt noe. Vil gjerne ha et svar selv om alt er i orden også jeg. Får prøve å ringe på mandag.

Så klager jeg over svigermors "gode" råd. Vet hun bare mener det godt, men det blir litt for mye.
 
Asiatisk faktisk :p
Jeg har bedt min mor handle skyr til meg, for jeg sliter litt med det samme. :p Alltid sulten/halvsulten, men har veldig problemer med å ha lyst på mat likevel :p
Har nesten tømt lageret med vårruller som jeg lagde for litt over en uke siden :bag: I tillegg går det i tom kha gai, pekingsuppe også har jeg spist litt pho. Var slik med de to forrige også, gikk helt enormt mye thaimat da. :p
Skyr var et godt tips! Må ha noe, regner med det ikke er lenge før kvalmen melder seg for fullt.
Endte forresten opp med at jeg sa ja til overnatting av ene ungen, så nå blir det liv :hilarious:
Men kjenner jeg er en smule nervøs midt oppi alt, for jeg kjenner meg overhodet ikke gravid. Jeg tisser hele tiden, men ellers føler jeg meg fortsatt tom
 
Kjenner ingen symptomer at all:confused013 Og pleier å ligge å spy fra uke 5:confused004 Så kjenner jeg er litt nervøs, men skal vel bare være glad for det, egentlig:hilarious:
 
Har nesten tømt lageret med vårruller som jeg lagde for litt over en uke siden :bag: I tillegg går det i tom kha gai, pekingsuppe også har jeg spist litt pho. Var slik med de to forrige også, gikk helt enormt mye thaimat da. :p
Skyr var et godt tips! Må ha noe, regner med det ikke er lenge før kvalmen melder seg for fullt.
Endte forresten opp med at jeg sa ja til overnatting av ene ungen, så nå blir det liv :hilarious:
Men kjenner jeg er en smule nervøs midt oppi alt, for jeg kjenner meg overhodet ikke gravid. Jeg tisser hele tiden, men ellers føler jeg meg fortsatt tom

Skyr hjalp faktisk veldig her. Men det er fordi jeg ikke vil ha annen mat, ikke fordi jeg er så beskuttet kvalm at det gjorde noe. :)
Regner med symptomene slår inn mer etterhvert ♥️ Da føler man seg i alle fall gravid - selv om det kanskje ikke alltid er like hyggelig med alle symptomene :p
 
Skyr hjalp faktisk veldig her. Men det er fordi jeg ikke vil ha annen mat, ikke fordi jeg er så beskuttet kvalm at det gjorde noe. :)
Regner med symptomene slår inn mer etterhvert ♥️ Da føler man seg i alle fall gravid - selv om det kanskje ikke alltid er like hyggelig med alle symptomene :p
Det er ihvertfall helt sikkert at man gjør :hilarious: i dag våknet jeg og var kvalm da. Hurra :banghead:
 
I dag føler jeg meg svimmel og svak. Jeg skal jobbe noen timer senere i dag og satser på det går greit. Vil helst ikke ringe legen, for de vil vel antagelig ha blodet mitt og jeg har pent sagt et anstrengt forhold til blodprøver...

Er uggen, må spise hele tiden men ingenting frister. Osen av mat gjør meg kvalm, så forloveden må kokkelere. Denne uken har han datteren (8år) og jeg kjenner at det kan bli slitsomt å spille den normale meg. Jeg ligger ofte på sofaen, men nå er det mer enn vanlig.
 
I dag har jeg lyst på blodig biff, store mengder lakris, brie og spekemat. Tror dette kan bli et langt svangerskap :p
 
Back
Topp