Håper det går over så de kan få gå ute når det blir varmere i været.Ja, det er pga det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går over så de kan få gå ute når det blir varmere i været.Ja, det er pga det![]()
Håper også detHåper det går over så de kan få gå ute når det blir varmere i været.
vi har måttet sperre av halvparten av uteområdet der de er nå, da det er tak over kun halvparten av det.Jeg syns den saken er så merkelig og helt tragisk. Stakkars foreldre til de to jentene, får aldri fredJamen fikk han ikk opp saken på nytt , spent på hva utfallet i Baneheiasaken blir nå

Ja stakkars familieJeg syns den saken er så merkelig og helt tragisk. Stakkars foreldre til de to jentene, får aldri fred
Sett dokumentaren?
Ville gjort detNår det føles som jeg går men vet ikke helt hvor jeg går. Du går men du føler kroppen er i sove modus. Når jeg skall gjør ting og husker ikke om jeg har gjort det eller når jeg gjor det. Nær jeg sitter og føler at det snur seg rund. Når man føler att hjernen er sliten og er på preng
Ikke hodepine men spenninger i hode.
Føles som jeg er tom av energiDe sist 2 døgn har vart på de verste
Vurderer sterk og kontakte legekontor imorgen .
Det er fryktelig synd på foreldrene, ikke bare har de mistet jentene sine, men de har alt dette i ettertid ogsåJeg syns den saken er så merkelig og helt tragisk. Stakkars foreldre til de to jentene, får aldri fred
Sett dokumentaren?
Jeg er også delt. Tenker også på hans familie i tilleggDet er fryktelig synd på foreldrene, ikke bare har de mistet jentene sine, men de har alt dette i ettertid også
Nå vet jeg ikke hvorfor den ble gjenopptatt siden jeg ikke har hatt tid til å lese så mye nyheter i dag, men så en overskrift om noen DNA funn.
Sitter litt med et delt syn, skjønner at det er vanskelig for familiene, men hva viss det ikke er han som har gjort det, skal han straffes for å skåne familiene?
jeg har syntes det har vært litt merkelig at de legger all vekt på dna som visstnok over 50% av alle mannfolk i norge har og en vitneforklaring fra han andre. Hvertfall når det med mobilsignal ikke fikk noe vekt. Vrien sak.Selvsagt ikke, men hva er grunnen til st han nå får tatt opp saken og ikke de 6 gangene før?Det er fryktelig synd på foreldrene, ikke bare har de mistet jentene sine, men de har alt dette i ettertid også
Nå vet jeg ikke hvorfor den ble gjenopptatt siden jeg ikke har hatt tid til å lese så mye nyheter i dag, men så en overskrift om noen DNA funn.
Sitter litt med et delt syn, skjønner at det er vanskelig for familiene, men hva viss det ikke er han som har gjort det, skal han straffes for å skåne familiene?
Trøtt. Vekking kl 5 gjør noe med morgenen. Altså, ufrivillig og unødvendig vekking.

Trur eg hadde dauaStår alltid opp 5 når eg har unger,det er tungt ja![]()
Trur eg hadde daua![]()
Oi, det er heftig.Har ikkje valg, om eg skal rekke jobb og få unger klar. Kunne lagt 20 min lenger om eg hadde laga niste kvelden før men fortsatt tidlig og fersk niste er best.
Oi, det er heftig.
Jeg er heldig og har fleksibel arbeidstid, så jeg står opp en gang mellom 6.30 og 7, får ungene gjennom morgenstellet (eldste gjør det selv, mellomste må gjetes for hun er trøtt og yngste er 5 så hun får hjelp) frokost og lager matpakker, så er mellomste som er trøtt og bruker tid på alle ledd klar til naboen kommer klokka 8, en time etter hun vekkes. Eldste ordner seg selv og har noe skjermtid også før han går litt over 8, både før og etter frokost.
Minstemor gjøres klar og leveres i bhg og jeg drar på kontoet eller hjem på hjemmekontor og er derved i gang rundt 8.30-9
Her skal pappaen hente og levere, så.Når jeg leverte minstemor i bhg i dag sa jeg "så kommer jeg og henter deg senere" hvorpå en gutt sier "man kan ikke både hente og levere". Ikke på en gang, sier jeg, det blir et kort opphold, men litt senere. DEn ansatte var enig med meg, men gutten sto på sitt, og da demret det for oss. Ja, pappa leverer, mamma henter, ja, men av og til kan en foreldre både hente og levere, noen ganger i noen familier.
He he ja min kunne kanskje sagt det samme for en leverte og en hentet da ofte, frem til jeg reduserte stillingen minNår jeg leverte minstemor i bhg i dag sa jeg "så kommer jeg og henter deg senere" hvorpå en gutt sier "man kan ikke både hente og levere". Ikke på en gang, sier jeg, det blir et kort opphold, men litt senere. DEn ansatte var enig med meg, men gutten sto på sitt, og da demret det for oss. Ja, pappa leverer, mamma henter, ja, men av og til kan en foreldre både hente og levere, noen ganger i noen familier.