Lille-bille
Glad i forumet
Ja krysser fingrene for at det funker denne gangDette høres jo veldig bra ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja krysser fingrene for at det funker denne gangDette høres jo veldig bra ut![]()
Fantstisk!!Ul idag, slimhinne på 11mm
Eggposene så bra ut:
1 på 19, 1 på 17, 2 på 14, 3 på 12, 4 på 11, 3 på 10, 4 under 10
Så nå blir det enda en dag på gonal-f (ned fra 300ie til 250ie) før uttak på fredagog planlagt innsett på onsdag neste uke
![]()

Krysser alt jeg har for deg! Dette må jo gå veien nåJa krysser fingrene for at det funker denne ganghar hatt fine tall før og opp til 16 egg ut, så håper på noen med bra utvikling
![]()
Ser at dette er ditt femte forsøk... Kan jeg spørre hvordan historien din er, i korte trekk?
Neiii, Håpespire daaaNei!!!Hvorfor må vi ha sånn uflaks?
Nå ser det ut som at ting kanskje ikke går min vei her heller likevel. Fikk beskjed om at stoffskiftet mitt har blitt lavere til tross for medisinering og jeg vet ikke om jeg rekker å få det under kontroll innen innsett
I tillegg er den eneste gynekologen i området borte hele neste uke så jeg aner ikke hvordan jeg skal få ordnet med UL
Sykehuset stoler jeg ikke på, sist gang jeg var der fant ikke OVERLEGEN eggstokkene mine engang, og trodde at urinblæra mi var livmora
![]()
For en skrekkelig opplevelse, sånn skal det virkelig ikke være!!
Ser litt lenger ned at du tar saken i egne hender, håper du får fikset dette -ÅåhNeineinei... nå har vi tatt kontakt med Medicus og Spiren i Trondheim og sett for oss at begynnelsen av april var perfektDen dær j.... påska altså. Mannen jobber på sjøen, så da blir det kanskje ikke noe før i mai/juni
![]()
Ventetida er SÅ LANG. Dustepåske.Neiii, Håpespire daaaFor en skrekkelig opplevelse, sånn skal det virkelig ikke være!!
Ser litt lenger ned at du tar saken i egne hender, håper du får fikset dette -
du er så målbevisst og løsningsorientert så du klarer nok å få det til![]()
Ny her. Hadde uttak på onsdag 10.2 og insett i går. Dette er helt nytt for meg, så veldig spent.
Se der ja! Så bra, da er det en mulighet der, så krysser vi alt vi kan for at stoffskiftet stabiliserer segJeg er så møkk lei av at det alltid skal komme noe i veien!!!! Hver gang det kommer et lite lysglimt så er det ett eller annet som snur opp ned på hele greia. Men nå ser det ut til at jeg fikk ordnet med UL, venter bare på at de skal ringe tilbake og bekrefteSiste blodprøven tar jeg på CD 15 for da skal jeg rekke å få svaret innen innsett. Er stoffskiftet fremdeles for lavt kommer jeg selv til å si at innsettet skal utsettes. Stoffskifte er ikke til å tulle med, og jeg vil ikke risikere at noe går galt bare fordi jeg var utålmodig! Da får jeg heller bare vente
Jeg så at det ble som du håpte med EL forresten!!!! Nå skal det bli❤

Håper virkelig på positiv i morgen og innsett mandag
Se der ja! Så bra, da er det en mulighet der, så krysser vi alt vi kan for at stoffskiftet stabiliserer seg
Ja, det er nærme nå altsåHåper virkelig på positiv i morgen og innsett mandag
Det hadde vært så fint
![]()
VelkommenNy her. Hadde uttak på onsdag 10.2 og insett i går. Dette er helt nytt for meg, så veldig spent.
Så spennede. Vi satser på at spiren sitter!Hadde 1 privat på hausken imens vi ventet på offentlige forsøk, fikk da ut 5 egg(2 befruktet og satt inn på dag 3) men negativt, etter det så har jeg fått ut 8, 13 og 16 eggKrysser alt jeg har for deg! Dette må jo gå veien nåSer at dette er ditt femte forsøk... Kan jeg spørre hvordan historien din er, i korte trekk?
![]()
VelkommenSå spennede. Vi satser på at spiren sitter!
Vil du kanskje skrive deg opp slik som de andre? (Se første side for eksempel)
Ja, ser den altså. Man vil beholde roen og ikke bli revet med i håpet, det er jo fornuftigJeg har håp! ❤ Men kjenner det er mange hindre her. At eggstokkene har blitt normal størrelse igjen, at eggløsning er på plass og nå stoffskiftet. Det er vel stoffskiftet jeg har minst tro på at skal ordne seg. Men alt kan skje!Går det ikke nå, så blir det forsøk i mai som markerer 1 år siden vi startet prosessen med andremann. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid...
Syns testene dine ser lovende ut, det MÅ jo bli positiv test i morgenOg så er det plutselig mandag og da er du gravid inntil det motsatte er bevist!
Nei, man kan bli litt paff over å tenke på det
Vi passerer 1,5 år i mars... Det hadde ikke jeg heller sett for meg akkurat

så gravid som jeg aldri før har vært uansett
Aha, okei, da forstår jeg godt at du forholder deg rolig mtp antallet. Skal ikke kjimse av vitaminer og aku, kanskje er det akkurat det som skal til og du nå får kjempefine embryoerHadde 1 privat på hausken imens vi ventet på offentlige forsøk, fikk da ut 5 egg(2 befruktet og satt inn på dag 3) men negativt, etter det så har jeg fått ut 8, 13 og 16 eggdet forsøket med 13 fikk vi 2 befruktet og satt inn på dag 5, positiv test 11-14 dager etter uttak, men menstruasjonen kom på dag 15
Denne gang tar jeg mer vitaminer, Antioksidanter osv for å bedre kvalitet på eggene +akupunktur,, så nå krysser vi for bra forsøk![]()
Det blir spennende å se! Hvis jeg får innsett på mandag vil bare to dager skille oss daJa, ser den altså. Man vil beholde roen og ikke bli revet med i håpet, det er jo fornuftigMen jeg mener at jeg har lest at de ikke pleier å ha en «hvilesyklus» i USA for eksempel, der venter de ofte bare til syklusen etter. Så tror det kan hende at det går fint
Nei, man kan bli litt paff over å tenke på det
Vi passerer 1,5 år i mars... Det hadde ikke jeg heller sett for meg akkurat
Det river godt der nede nå i hvert fall, så om ikke testen blir positiv i kveld eller i morgen tidlig så vet ikke jegEr ganske sikker på det! Og da er det bare fem dager igjen, herlighet... Da er jeg gravid til det motsatte er bevist, det er helt sant
så gravid som jeg aldri før har vært uansett
![]()
Tror vi er litt mer konservative og tilbakeholdne i Norge, og ofte med god grunn! Men jeg tenker at det må da gå an? Hvis ikke hadde jo ikke klinikken min foreslått det heller
værste er har det også er bursdagen til mannen min og han er på sjøen og kommer ikke hjem før om 3 uker. Selvom jeg var forberedt på svaret så er det allikevel et slag i trynet hver gang og se det negative svaret.Mange styrketanker og stor klem!Da kan jeg strykes fra lista. Hadde testdag i dag og fikk negativ testværste er har det også er bursdagen til mannen min og han er på sjøen og kommer ikke hjem før om 3 uker. Selvom jeg var forberedt på svaret så er det allikevel et slag i trynet hver gang og se det negative svaret.
Da kan jeg strykes fra lista. Hadde testdag i dag og fikk negativ testværste er har det også er bursdagen til mannen min og han er på sjøen og kommer ikke hjem før om 3 uker. Selvom jeg var forberedt på svaret så er det allikevel et slag i trynet hver gang og se det negative svaret.