Var hos svigerinne og svoger i dag. Mannen lurte på om jeg ville ha bolle, eller om jeg hadde nok med den bolla jeg alt hadde i ovnen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Var såå koselig!! Niesene våre på 4 og 7 fikk skyte av kanonen og det var full jubel. Svigermor begynte å gråte (var kun mannens familie), hun har så veldig ønsket seg en gutt blant barnebarna nå som hun har to jenter. Niesen på 4 gikk etter at de begge hadde rullet rundt i den blå konfettien og kastet den rundt i sikkert 15 minutter på rommet sitt og hentet gaver til lillegutt. En bamse hun hadde hatt og en badebleie fra hun var litenHvordan gikk det?![]()

De har kun kusiner på mammaens side, så stor stas med en fetter. Var skikkelig koselig 

Kjøpte herHvor kjøper du konfetti kanon?![]()

https://www.surpriseworld.no/produc...MI16u45bLq7gIVKgWiAx1BAwPTEAQYAiABEgI0HvD_BwEVar såå koselig!! Niesene våre på 4 og 7 fikk skyte av kanonen og det var full jubel. Svigermor begynte å gråte (var kun mannens familie), hun har så veldig ønsket seg en gutt blant barnebarna nå som hun har to jenter. Niesen på 4 gikk etter at de begge hadde rullet rundt i den blå konfettien og kastet den rundt i sikkert 15 minutter på rommet sitt og hentet gaver til lillegutt. En bamse hun hadde hatt og en badebleie fra hun var litenDe har kun kusiner på mammaens side, så stor stas med en fetter. Var skikkelig koselig
![]()

Takk for linkHar så lyst å fortelle søsken i morgen.. Men jeg tror jeg venter til jeg har vært på TUL på tirsdag!
Er alt bra da så sprekker jeg nok litt! Besteforeldre vet allerede siden samboer jobber på havet. Greit å ha noen å støtte seg på om det skulle bli nødvendig!
Resten av folket røper jeg det for 1 aprilgjorde det med min første! Priceless!!
![]()
Vi har også tenkt å si det 1. april! Mannens forslagHvor langt på vei er du da?
var ikke lett sist!
mange som ikke trodde på oss! Enkelte familiemedlemmer inkludert
Skjønner! Ja, jeg er nesten 17 uker da, så er ikke sikkert det går... Men det hadde vært veldig gøy!15 uker ca tror jeg! Spørs om jeg klarer å holde meg så lengevar ikke lett sist!
Men det var veldig morromange som ikke trodde på oss! Enkelte familiemedlemmer inkludert
![]()
Skjønner! Ja, jeg er nesten 17 uker da, så er ikke sikkert det går... Men det hadde vært veldig gøy!