Valentines og morsdag annonseringer

Martemor2015

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Maiskolbene 2023 :-)
Mange som skal annonsere graviditet i morgen? Hvordan gjør dere det :)
 
Når vi først ble gravid var det planen å fortelle det i morgen, men nå trives jeg godt med hemmeligheten at vi venter litt til:p
 
Vi skal fortelle det i morgen! Vi har kjøpt en strikkebok og skrevet inni boken: til mormor! Gratulerer med morsdagen. Kan du strikke noe til meg til jeg kommer i september? Og så er det bilde av ultralyden fra I dag :)
 
Her var også planen å vente til i morgen, men etter TUL så sprakk jeg fullstendig, så nå vet "alle" det :wacky:
 
Har så lyst å fortelle søsken i morgen.. Men jeg tror jeg venter til jeg har vært på TUL på tirsdag!
Er alt bra da så sprekker jeg nok litt! Besteforeldre vet allerede siden samboer jobber på havet. Greit å ha noen å støtte seg på om det skulle bli nødvendig!
Resten av folket røper jeg det for 1 april :hilarious: gjorde det med min første! Priceless!! :hilarious:
 
Vi holder det hemmelig for omverden så lenge det går vi :happy:. Jag er 45 og har 3 barn, det er ikke sånn at jeg sprikker etter å fortelle ;). Blir masse prat bare å det tar den dagen vi må ikke en dag tidigare.
 
Vi holder det hemmelig for omverden så lenge det går vi :happy:. Jag er 45 og har 3 barn, det er ikke sånn at jeg sprikker etter å fortelle ;). Blir masse prat bare å det tar den dagen vi må ikke en dag tidigare.

Tenker du at noen dømmer deg siden du sier det blir masse prat den dagen det blir offisielt?
 
Er 12 uker i morgen så kunne nok fortalt det i dag. Men skal på ultralyd neste uke og får svar på om alt er bra med babyen med tanke på alderen min. Så vil vente til vi har fått svar :)
 
Vi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy :):Heartblue
 
Hadde vært gøy å fortelle det til mamma, stefar og søstrene mine i dag, da vi skal ha en liten morsdagsfeiring for mamma.
Men jeg har ikke vært på TUL enda, så vil heller vente itilfelle alt ikke er iorden. Skal på TUL til uka :happy119
 
Vi annonserte det til besteforeldre i dag og de holdt på å dette i bakken. Faren min va bare helt tom for ord og sa bare dette var jeg ikke forberedt på. Mamma rope og grein, så det var veldig kjekt! Og de syns det var utrolig uventet! Og da er det jo enda litt gøyere :hilarious:
 
Vi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy :):Heartblue
Så gøy!:happy: Visste ikke at man kunne vite kjønnet så tidlig
 
Folk alså :( håper du klarer å heve hode ditt og nyte svangerskapet :Heartred og tiden etter!!
:Heartred

Takk, det gjør jeg :Heartred. Lar ikke snikk snakkende hillbilly's bestemme min selvverd xsmile5 men... folk sier mye stygt da, det har jeg erfart. Det med å vente med å si det dreier seg egentlig mer om barna mine da foreldre har en litt små lei tendens å snakke styggt om folk de ikke kjenner engang ved middagsbordet og så får barna det servert på skolen. Vært ut för den. Men det er slik det er bare... Og det beste å gjøre er å leve og være lykkelig :happy:.
 
Takk, det gjør jeg :Heartred. Lar ikke snikk snakkende hillbilly's bestemme min selvverd xsmile5 men... folk sier mye stygt da, det har jeg erfart. Det med å vente med å si det dreier seg egentlig mer om barna mine da foreldre har en litt små lei tendens å snakke styggt om folk de ikke kjenner engang ved middagsbordet og så får barna det servert på skolen. Vært ut för den. Men det er slik det er bare... Og det beste å gjøre er å leve og være lykkelig :happy:.

Så bra :Heartred du jeg blir faktisk ikke overrasket lenger over hva folk klarer å lire av seg om andre mennesker å deres situasjoner som dem ikke har noe med i det hele tatt..å at barn snakker stygt om andre blir ofte lært i eget hjem! Håper dine barn slipper ufine kommentarer:Heartred
 
Så bra :Heartred du jeg blir faktisk ikke overrasket lenger over hva folk klarer å lire av seg om andre mennesker å deres situasjoner som dem ikke har noe med i det hele tatt..å at barn snakker stygt om andre blir ofte lært i eget hjem! Håper dine barn slipper ufine kommentarer:Heartred

Ja det er sant, det går i arv og det merkes godt hvilke unger som ikke har det så bra hjemme og har foreldre med dårlig selvtillit som snakker mye stygt om andre. Vi har det ikke sånn. Jeg er så lite interessert i livet til folk at jeg burde skamme meg :happy118. Noe info hadde jo tross alt vært nyttig, men jeg orker bare ikke å høre :laughing002
 
Vi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy :):Heartblue
Hvor kjøper du konfetti kanon? :)
 
Her har gjengen vår kosa oss sammen i dag, men vi to koser oss med vår hemmelighet ❤️ Jeg skal på tul alene fredagen som kommer - er ca 12 uker da.
Vi forteller det nok når gjengen skal på koselig tur helgen etter . Altså til barna.
Så ringer vi (de) nok besteforeldre for å si det. Har egentlig ikke så stort behov for å fortelle til så mange. Folk får vite tidsnok uansett.
Det viktigste for oss er at vår gjeng er fornøyd og har det fint ❤️ Å at jeg har landa hos rette mann, og er så takknemlig for å ha en så stødig en i livet mitt. Da har jeg på en måte det jeg trenger :)
 
Vi har avslørt det for de det er naturlig å si det til nå, er 13+1 i dag. Men kjønnet skal avsløres med konfettikanon for familien i dag! Det blir gøy :):Heartblue
Hvordan gikk det? :)
 
Back
Topp