Skravletråd - oktober 21 :)

Våger meg forsiktig inn her. Helt fersk med forum. Fikk positiv digital test i dag 1-2 uker, på selveste morsdagen, og termin beregnet til min egen bursdag. Håper det er et lykketegn! Hadde SA i januar (5 uker, kanskje det heller heter kjemisk da?). Veldig nervøs og spent. Håper det holder seg denne gangen :joyful:
Gratulerer! Krysser fingrene for at alt går bra ❤️

Lutinus er noe herk. Warning, TMI:

Nå på kveldsdosen, så var hele underlivet mitt akutt deformert, og jeg fikk faen ikke inn den pinnen skikkelig, og tabletten kom dermed ikke skikkelig inn. Den falt litt ned - jeg prøvde desperat å dytte den lenger opp, og nå har jeg bare gått og lagt meg så tabletten holder seg INNI der i alle fall :P
Hjelpes for noe stress. :P Nå bare håper jeg at effekten ikke blir så veldig redusert i alle fall, også får jeg bare sette ny i morgen igjen, og håpe det går bedre.

Fytti for ei natt, og den er ikke engang over!

lillegutt på 2 år ser ut til å ha fått omgangssyken, eller har i det minste kastet opp 4 ganger siden midnatt og nå er klokken snart 4. Hverken noe søvn på han eller meg, ettersom han sovner og plutselig begynner å kaste opp. Nå er det snart ikke mer igjen å kaste opp, så håper egentlig det gir seg nå...

Stakkars lille gutten min :depressed::hungover:

Det er helt nytt og veldig spennende. :Heartred Jeg har bare født en gang, men var svært lite bekymret sist. :) Så jeg bare lurte på om det var noe jeg kunne si til deg for å hjelpe deg så du ble litt mindre redd. :Heartred Jeg sitter igjen med et kjempefint minne av forrige fødsel. :Heartred

Åå, det er hyggelig å høre at du opplevde det slik! :love7 Det hadde vært fantastisk om jeg sitter igjen med samme følelse slik du har. Det håper jeg :Heartred Jeg skal skrive det bak øret til det nærmer seg mer - kanskje vi kan prate litt mer om det da? Jeg hadde virkelig satt pris på å få mye positiv input regner jeg med :love2

Ikke bare nytt men også " life changing". Kom ikke på en god fornorsking akkurat nå :oops: Det er jo trossalt det største vi skal gjennom, så når det føles vanskelig og skummelt, er det viktig å huske på hva som venter ved målstreken :love7

Ja ikke sant! Det pleier moren min å si også :Heartred

Åå, det er hyggelig å høre at du opplevde det slik! :love7 Det hadde vært fantastisk om jeg sitter igjen med samme følelse slik du har. Det håper jeg :Heartred Jeg skal skrive det bak øret til det nærmer seg mer - kanskje vi kan prate litt mer om det da? Jeg hadde virkelig satt pris på å få mye positiv input regner jeg med :love2

Absolutt! :love7

lillegutt på 2 år ser ut til å ha fått omgangssyken, eller har i det minste kastet opp 4 ganger siden midnatt og nå er klokken snart 4. Hverken noe søvn på han eller meg, ettersom han sovner og plutselig begynner å kaste opp. Nå er det snart ikke mer igjen å kaste opp, så håper egentlig det gir seg nå...

Neei, kjedelig :/

Noen her som vet sånn ca når de fikk 3+ på clearblue? Hvor mange uker på vei liksom? Jeg har jo ikke kontroll på syklus siden den er litt ustabil i lengde, så kunne tenkt meg en pekepinn

Noen her som vet sånn ca når de fikk 3+ på clearblue? Hvor mange uker på vei liksom? Jeg har jo ikke kontroll på syklus siden den er litt ustabil i lengde, så kunne tenkt meg en pekepinn

5+4 (7 feb, min forlovede sin bursdag) tok test som viste 3+ og har ikke testet noe siden. Er i dag 6+5.

5+1 var jeg.

:banghead::banghead:

Oioi sånt har jeg glemt litt at følger med barn... Men da kan jeg legge det til på listen med ting jeg gruer meg til... Tåler ikke oppkast, er redd for å spy selv :banghead: :dead:

Stakkars lille som har kastet opp så mye i natt, og mammaen som er trøtt:( Hvordan er formen hans nå? Håper dere har fått litt søvn nå:Heartred

Lutinus er noe herk. Warning, TMI:

Nå på kveldsdosen, så var hele underlivet mitt akutt deformert, og jeg fikk faen ikke inn den pinnen skikkelig, og tabletten kom dermed ikke skikkelig inn. Den falt litt ned - jeg prøvde desperat å dytte den lenger opp, og nå har jeg bare gått og lagt meg så tabletten holder seg INNI der i alle fall :p
Hjelpes for noe stress. :p Nå bare håper jeg at effekten ikke blir så veldig redusert i alle fall, også får jeg bare sette ny i morgen igjen, og håpe det går bedre.

Uff da, håper den holdt seg på plass:p

4+5 fikk jeg 3+

Stakkars lille som har kastet opp så mye i natt, og mammaen som er trøtt:( Hvordan er formen hans nå? Håper dere har fått litt søvn nå:Heartred
Han kaster heldigvis ikke opp lengre :rolleyes:
Han har feber og er litt opp og ned i humør :hungover: får i seg drikke og kjeks da :D så satser på bedring :rolleyes:

Han kaster heldigvis ikke opp lengre :rolleyes:
Han har feber og er litt opp og ned i humør :hungover: får i seg drikke og kjeks da :D så satser på bedring :rolleyes:

Så bra han virker til å være på bedringens vei:Heartred

Back
Topp