Februarskravla!

Deaktivert røykvarsler i kjellergangen. Dvs, batteriet er fjernet. Da skal det være håp om en rolig natt håper jeg.

To netter på rad har den nemlig gått av. Ikke et lite pip om dårlig batterli, nei, den går av. pip,pip,pip,pip,pip,pip,pip,pip,pip,pip,pip.... stille. En rekker akkurat sette seg opp i senga med høy puls, så stopper den. Brenner gjør det ikke. Men sånn i 2-3 tiden på natten har den altså funnet det for godt å vekke oss. Siste natt vekket den to av ungene også. Jeg liker ikke sånt. Jeg liker å sove om natta.

Da er det "bare" å vente på plassering da? Åhh, gleder meg med deg
Nja litt mer gjenstår men de har gitt oss beskjed om at vi blir godkjent :) kun lovord å få , ble nesten litt flau av all ros i dag, det er jeg ikke god på å ta i mot..

Nja litt mer gjenstår men de har gitt oss beskjed om at vi blir godkjent :) kun lovord å få , ble nesten litt flau av all ros i dag, det er jeg ikke god på å ta i mot..

Utfra sånn jeg kjenner deg så er jeg ikke overrasket over at dere blir godkjent.

Veien til fosterbarn er vel ikke helt rett frem bestandig, så noe gjenstår nok både her og der, men det skal bli, før eller siden :)

Utfra sånn jeg kjenner deg så er jeg ikke overrasket over at dere blir godkjent.

Veien til fosterbarn er vel ikke helt rett frem bestandig, så noe gjenstår nok både her og der, men det skal bli, før eller siden :)
Nei det er definitivt ikke rett frem , men vi har definitivt noe å se frem til ❤️

God morgen - 12 her nå. Barn er sent på skolen og bhg og jeg skall gjøre litt husarbeid :).

God morgen
Hodepine på dag 3! Dvs er vel muligens migrene da, det skjer oftere og oftere..
Halv dag på jobb , før det skal jeg ut og kjøpe takknemlighetsgavwr til referansene mine :)

God morgen
Hodepine på dag 3! Dvs er vel muligens migrene da, det skjer oftere og oftere..
Halv dag på jobb , før det skal jeg ut og kjøpe takknemlighetsgavwr til referansene mine :)
Leste her dere ble godkjent! Så stort og godt❤️Masse lykke til videre i prosessen❤️

Back
Topp