Misunnelig! Jeg lengter ut, men anbefalt å vente til temperaturen er nede på fem minus. Værvarselet levner håp om trilledebut til helgen.God formiddag. -7 her i dag, da blir det en trilletur i dag også![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Misunnelig! Jeg lengter ut, men anbefalt å vente til temperaturen er nede på fem minus. Værvarselet levner håp om trilledebut til helgen.God formiddag. -7 her i dag, da blir det en trilletur i dag også![]()

Høres ut som en perfekt middag i mine ørerLatskap-middag i dag
Slenge en pose kyllingklubber i en ildfast form, har litt hvitløk, sjalottløk og krydder over, og inn i ovnen.
Så dele opp en salat å ha ved siden av...
Det er veldig godt, men latakap-middag likevel siden det knapt tar tid å lageHøres ut som en perfekt middag i mine ører![]()
Misunnelig! Jeg lengter ut, men anbefalt å vente til temperaturen er nede på fem minus. Værvarselet levner håp om trilledebut til helgen.![]()
får håpe været tillater tur ut for deg også snart 
Hmm hvor står det anbefalt ?Misunnelig! Jeg lengter ut, men anbefalt å vente til temperaturen er nede på fem minus. Værvarselet levner håp om trilledebut til helgen.![]()
Den er god den, det syns jeg ikke den fra Tine er. Alt for søtSuper latskap her.
Hurtigmat.
Fjorland grøt.
Aner ikke, ingen steder? Er det jordmor og helsesykepleier sa da de var her. Først etterpå jeg har sett at andre opererer med ti, så stilte ingen spørsmål ved det.Hmm hvor står det anbefalt ?
Heldigvis har jeg en fantastisk samboer, som har passet på at jeg har kommet meg ut de siste dagene så snart han er ferdig på jobb.Veldig deilig ja!får håpe været tillater tur ut for deg også snart
![]()

Skjlnner det, har bare ikke hørt det før, så derfor jeg lurteAner ikke, ingen steder? Er det jordmor og helsesykepleier sa da de var her. Først etterpå jeg har sett at andre opererer med ti, så stilte ingen spørsmål ved det.
Aner ikke, ingen steder? Er det jordmor og helsesykepleier sa da de var her. Først etterpå jeg har sett at andre opererer med ti, så stilte ingen spørsmål ved det.
Vi bruker bare fjordland. Den er god den, og noen dager er kjapp mat fint.Den er god den, det syns jeg ikke den fra Tine er. Alt for søt
Godkjent hva?Godkjent![]()