Februarskravla!

Latskap-middag i dag :P
Slenge en pose kyllingklubber i en ildfast form, har litt hvitløk, sjalottløk og krydder over, og inn i ovnen.
Så dele opp en salat å ha ved siden av...

Super latskap her.

Hurtigmat.

Fjorland grøt.

Misunnelig! Jeg lengter ut, men anbefalt å vente til temperaturen er nede på fem minus. Værvarselet levner håp om trilledebut til helgen. :woot:

Veldig deilig ja! :joyful: får håpe været tillater tur ut for deg også snart :happy:

Spaghetti og kjøttdeig her, kengubarnet skal straks i kirka, kunne sluppet men de skal se film så han ønsker. Dagen ble atskillig mindre travel enn planlagt etter at kb falt på Isen, skadet seg og låtte hentes pp skolen og dra ril legen for sjekk

Veldig deilig ja! :joyful: får håpe været tillater tur ut for deg også snart :happy:
Heldigvis har jeg en fantastisk samboer, som har passet på at jeg har kommet meg ut de siste dagene så snart han er ferdig på jobb. :love7
Men finere å gå tur mens han jobber, da bader området i sol for tiden.

Aner ikke, ingen steder? Er det jordmor og helsesykepleier sa da de var her. Først etterpå jeg har sett at andre opererer med ti, så stilte ingen spørsmål ved det.
Skjlnner det, har bare ikke hørt det før, så derfor jeg lurte

Aner ikke, ingen steder? Er det jordmor og helsesykepleier sa da de var her. Først etterpå jeg har sett at andre opererer med ti, så stilte ingen spørsmål ved det.

Så rart at de sier -5 til deg da, her har vi fått beskjed om -10 :-)
Men det er kanskje forskjell på luftfuktighet her og der du bor. Vi har nå hvertfall dristet oss ut på trilletur i -8 :-)

Her var Toro vår venn i dag, meksikansk gryterett:p

Jeg lagde egenkomponert rett. Ble veldig godt :)

Laks med squash, gulrot, brokkoli og sopp, servert med pasta og en saus av løk, melk, rømme, creme fraiche, salt, pepper og appelsinjuice. :happy:

Back
Topp