Lysi
Forelsket i forumet
Ja ikke sant.. d hjelper så veldig mye å få en ordentlig forklaring. D er undervurdert. Jeg kjenner på at det har gått litt fort noen ganger, de på sykehuset har sikkert vært litt travle, for de er helt supre der, så vil absolutt ikke klage på de. Men sist nå, så var d så mange de måtte avlyse grunnet utbruddene i follo, og d var nesten bare meg der.. og jeg ble sittende å få en lang god prat med sykepleieren, og det var utrolig deilig! Nå hadde jeg d veldig tøft når jeg tok ut, så vi hadde endel å prate omSå d er godt å høre du har fått en ordentlig gjennomgang, også hadde de jo kassert det siste og, hvis det ikke var bra, så fingers crossed
![]()
Det opplevde jeg også. At alt går veldig fort. Liksom på løpebånd. Nå var det min første gang og jeg hadde ingenting å sammenligne med. Også gjelder det først og fremst Copenhagen Fertility Center. På Medicus Trondheim tok jeg bare UL scans. Det var forsåvidt greit.
Ser på jenter fra Russland, Ukraina (jeg er derifra). Det er masse videoer på YouTube. Mange av de får mye bedre oppfølging. Med detaljerte tabeller over hvordan hver eneste eggcelle utviklet seg, gradering underveis. Til å med bilder av embryoer som blir satt inn.
Veldig detaljerte prøvesvar. De får komme inn på klinikkene for å sette sprøyter hvis de vil.
Tenker på mine injeksjoner. Gonal f fikk jeg noenlunde greit. Men jeg var helt desperat med denne Fyremadel som settes i låret. Ingen viste meg noe. Fikk blåmerker når satte feil. Var skikkelig skremt når jeg fikk allergisk reaksjon, heldigvis lokal og forbigående. Huff-huff...
Håper at jeg ikke kommer til å trenge det flere ganger. Men ja, hadde vært fint med litt ekstra støtte og veiledning i denne belastende perioden.

så da var ikke bilder og video noe tema selv om jeg hadde intensjon om å spørre før jeg gikk inn der
I tillegg fikk vi 2 blasto på frys til senere