Januar 2021

Takk, godt å vite man ikke er alene om alle disse tankene :Heartred Vanskelig å være positiv når erfaringene sier det ikke kommer til å gå. Men får ta en liten milepæl av gangen.

krysser fingrene for deg:love7
I know.. sitter med akkurat samme bekymringene og erfaringene selv.. det er ikke så lett å forklare akkurat hvordan d føles til de rundt oss i dagliglivet heller, som ikke har vært igjennom dette selv. Fint å kunne drodle med noen som forstår uten at man må forklare hele regla. Vi som vet får støtte hverandre <3

Ny dag, ny strek :wideyed: 11dpo..
Dette kan ikke være ovitrelle ihvertfall, håper bare den kommer til å holde seg fast.. vet d er altfor tidlig å bli glad, men håpet er ihvertfall der :angelic:

Vedlegg

• B53C941A-5206-47E4-AF92-A4FC805221EB.jpeg
    B53C941A-5206-47E4-AF92-A4FC805221EB.jpeg
    15,1 KB · Visninger: 162
Dette kan ikke være ovitrelle ihvertfall, håper bare den kommer til å holde seg fast.. vet d er altfor tidlig å bli glad, men håpet er ihvertfall der :angelic:
Her var det ingen tvil! :woot: Krysser fingrene for at lille klamrer seg fast!!! Vil du jeg skal føre deg opp som gravid? :D

8 eggposer, 4 egg ut igår og bare 1 egg ble befruktet. Blir innsett imorgen. Kjenner jeg er både trist, skuffa og sint.

Baby!! ♥️

8 eggposer, 4 egg ut igår og bare 1 egg ble befruktet. Blir innsett imorgen. Kjenner jeg er både trist, skuffa og sint.
Skjønner deg godt! Og det er vanskelig å tenke positivt noen ganger, men vi satser på at kroppen har brukt all energi på det rette egget for at det skal bli perfekt :Heartred

Klemz. Skjønner godt. Tenkte det samme, når kun 3 av 10 var brukbaræ. Var liksom HÆ? Sååå lite? Og det lovte jo så godt med 19 follikler i starten av syklusen. Men sånn er det bare. You never know. And never give up hope. Mer klemz.

Klemz. Skjønner godt. Tenkte det samme da jeg fikk vite at kun 3 av 10 var ok.

Last edited:
Huff, skjønner så godt at du ble skuffet, og det må være lov å være sint også... Men jeg krysser fingre og tær for at det ene egget er det dere har ventet på :Heartred

Skjønner deg godt! Og det er vanskelig å tenke positivt noen ganger, men vi satser på at kroppen har brukt all energi på det rette egget for at det skal bli perfekt :Heartred

håper du har rett. Hadde en lengre samtale med klinikken idag og de sa de 3 andre eggene var fulle av fragmenter og hadde delt seg på helt feil måte. Det var godt å få en forklaring og håper virkelig det ene egget som var bra er gullegget.

håper du har rett. Hadde en lengre samtale med klinikken idag og de sa de 3 andre eggene var fulle av fragmenter og hadde delt seg på helt feil måte. Det var godt å få en forklaring og håper virkelig det ene egget som var bra er gullegget.

Jeg kom en gang over et forum hvor embryologene søker råd og hjelp hos kollegaer. Det var kjempespennende. Befruktning og dyrking av embryoer er en utrolig komplisert prosess med veldig mye som kan gå galt og faktisk går galt. Så det er bra at de folkene på labben gjør jobben skikkelig og siler bort det som er ikke levedyktig i utgangspunktet. Sånn skjer det jo i kroppen og egentlig. Det er bare at vi ikke får det med oss når naturen fikser. Så hold motet oppe :) det kommer til å gå bra en gang.

Jeg kom en gang over et forum hvor embryologene søker råd og hjelp hos kollegaer. Det var kjempespennende. Befruktning og dyrking av embryoer er en utrolig komplisert prosess med veldig mye som kan gå galt og faktisk går galt. Så det er bra at de folkene på labben gjør jobben skikkelig og siler bort det som er ikke levedyktig i utgangspunktet. Sånn skjer det jo i kroppen og egentlig. Det er bare at vi ikke får det med oss når naturen fikser. Så hold motet oppe :) det kommer til å gå bra en gang.

Var det de sa også. Vi kommer til å få det til. Det forklarer i alle fall hvorfor vi strever sånn - det er langt mellom de gode eggene. Jeg har i løpet av dagen skiftet fra å være skuffet til å bli glad det for at det faktisk er ett egg som er ok for innsett :happy::happy::happy:

:arghh::arghh:
Ja ikke sant.. d hjelper så veldig mye å få en ordentlig forklaring. D er undervurdert. Jeg kjenner på at det har gått litt fort noen ganger, de på sykehuset har sikkert vært litt travle, for de er helt supre der, så vil absolutt ikke klage på de. Men sist nå, så var d så mange de måtte avlyse grunnet utbruddene i follo, og d var nesten bare meg der.. og jeg ble sittende å få en lang god prat med sykepleieren, og det var utrolig deilig! Nå hadde jeg d veldig tøft når jeg tok ut, så vi hadde endel å prate om :arghh::D Så d er godt å høre du har fått en ordentlig gjennomgang, også hadde de jo kassert det siste og, hvis det ikke var bra, så fingers crossed :Heartred

Back
Topp