Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sluttet på medisinene og satser på at tr dukker opp om ikke lenge. Såååå det er bare å stryke meg fra lista!
masse lykke til alle sammen![]()
Negativ test i dag også som forventet...
Så jeg kan strykes!
Lykke til videre alle sammen![]()
Først og fremst: gratulerer med positiv test! Prøv å ta bort annenhver test. Hvordan synes du det ser ut da? Jeg synes iallfall det ser ut som de stiger fintHei!
Har nylig vært igjennom mitt første fryseforsøk som endte med positiv graviditetstest på rugedag 7! Har testet hver morgen siden da (er idag på rugedag 15 (4+6)), og streken blir så sakte sterkere synes jeg.. målte HCG igår (rugedag 14) som kun var på 85.. er livredd for kjemisk/SA
Legger ved bilder av testene under. Nederste fra i dag.
Vis vedlegget 347394
Når det er sagt så skal man jo i utgangspunktet ikke måle stigning på slike tester... de har for ulikt fargestoff til det. Har du mulighet til å ta en CB digital? Den KAN gi en litt bedre indikasjon. Utover det er det nok flere her som har bedre kunnskap om hcg enn meg som vil svare deg
Tuusen takk!Først og fremst: gratulerer med positiv test! Prøv å ta bort annenhver test. Hvordan synes du det ser ut da? Jeg synes iallfall det ser ut som de stiger fintNår det er sagt så skal man jo i utgangspunktet ikke måle stigning på slike tester... de har for ulikt fargestoff til det. Har du mulighet til å ta en CB digital? Den KAN gi en litt bedre indikasjon. Utover det er det nok flere her som har bedre kunnskap om hcg enn meg som vil svare deg
Jeg har troa
![]()
Jeg er overlykkelig da jeg aldri har fått en positiv test tidligere. Men så kommer jo alle bekymringer.. Jeg har opprinnelig blodprøve på tirsdag, men fikk ta en tidligere da jeg maste meg til det 
Gratulerer!! Høres ikke så lavt ut da... hvor mange dager var egget da du satte det inn??Hei!
Har nylig vært igjennom mitt første fryseforsøk som endte med positiv graviditetstest på rugedag 7! Har testet hver morgen siden da (er idag på rugedag 15 (4+6)), og streken blir så sakte sterkere synes jeg.. målte HCG igår (rugedag 14) som kun var på 85.. er livredd for kjemisk/SA
Vis vedlegget 347394
Tuusen hjertelig takkGratulerer!! Høres ikke så lavt ut da... hvor mange dager var egget da du satte det inn??![]()
satt inn en blastocyst, men vet jo ikke nøyaktig når tid den festet seg!Hei!
Vis vedlegget 347394
Tusen takkGratulerer![]()
håper bare det går bra, og utvikler seg videre!Tror det er helt normalt hvis man tenker at hcg starter på 2 og dobbelt seg annen hver dag.. da er det jo veldig bra!!Gratulerer!! Høres ikke så lavt ut da... hvor mange dager var egget da du satte det inn??![]()
Tusen takkhåper bare det går bra, og utvikler seg videre!
Åå takk!Krysser fingrene for detJeg har helt ok styrke på testene, grei øking, men er også veldig nervøs for at det skal gå galt.
Forøvrig; du er velkommen inn i oktoberforumet![]()
Det mååå gå bra med oss begge! Skal sjekke ut forumet 
Hvor finner jeg oktobergruppen? Og hvordan blir jeg medlem? Er heelt nybegynner i forumverdenKrysser fingrene for detJeg har helt ok styrke på testene, grei øking, men er også veldig nervøs for at det skal gå galt.
Forøvrig; du er velkommen inn i oktoberforumet![]()

Hvor finner jeg oktobergruppen? Og hvordan blir jeg medlem? Er heelt nybegynner i forumverden![]()
krysser fingrene at mensen ikke viser seg!Masse lykke tilkrysser fingrene at mensen ikke viser seg!
Gratulerer! Å få 2-3 på digital på 5+0 er jo helt perfekt!!5+0 i dag, og med en digital test der det står 2-3, har nok hcg doblet seg siden fredag! Hurra
Vis vedlegget 347448
var på vei til å føre det opp som gravid på listen, men finner deg ikke. Vil du skrive deg opp slik beskrevet i første innlegg, så kan jeg legge deg til der