Januar 2021

Negativ test i dag også som forventet...
Så jeg kan strykes!
Lykke til videre alle sammen ❤️

Hei!

Har nylig vært igjennom mitt første fryseforsøk som endte med positiv graviditetstest på rugedag 7! Har testet hver morgen siden da (er idag på rugedag 15 (4+6)), og streken blir så sakte sterkere synes jeg.. målte HCG igår (rugedag 14) som kun var på 85.. er livredd for kjemisk/SA :(

Legger ved bilder av testene under. Nederste fra i dag.

53F0E396-1601-4646-B406-0F821234191B.jpeg

Hei!

Har nylig vært igjennom mitt første fryseforsøk som endte med positiv graviditetstest på rugedag 7! Har testet hver morgen siden da (er idag på rugedag 15 (4+6)), og streken blir så sakte sterkere synes jeg.. målte HCG igår (rugedag 14) som kun var på 85.. er livredd for kjemisk/SA :(

Vis vedlegget 347394
Først og fremst: gratulerer med positiv test! Prøv å ta bort annenhver test. Hvordan synes du det ser ut da? Jeg synes iallfall det ser ut som de stiger fint:joyful: Når det er sagt så skal man jo i utgangspunktet ikke måle stigning på slike tester... de har for ulikt fargestoff til det. Har du mulighet til å ta en CB digital? Den KAN gi en litt bedre indikasjon. Utover det er det nok flere her som har bedre kunnskap om hcg enn meg som vil svare deg:) Jeg har troa:Heartred

Først og fremst: gratulerer med positiv test! Prøv å ta bort annenhver test. Hvordan synes du det ser ut da? Jeg synes iallfall det ser ut som de stiger fint:joyful: Når det er sagt så skal man jo i utgangspunktet ikke måle stigning på slike tester... de har for ulikt fargestoff til det. Har du mulighet til å ta en CB digital? Den KAN gi en litt bedre indikasjon. Utover det er det nok flere her som har bedre kunnskap om hcg enn meg som vil svare deg:) Jeg har troa:Heartred
Tuusen takk! :Heartred Jeg er overlykkelig da jeg aldri har fått en positiv test tidligere. Men så kommer jo alle bekymringer.. Jeg har opprinnelig blodprøve på tirsdag, men fikk ta en tidligere da jeg maste meg til det :) hun på klinikken sa at det fortsatt var tidlig og at jeg måtte ta en ny på tirsdag, men følte at 85 var litt i minste laget.. Kanskje jeg kjøper en digital for å se om det kanskje står 2-3 :nailbiting:

Hei!

Vis vedlegget 347394
Gratulerer!! Høres ikke så lavt ut da... hvor mange dager var egget da du satte det inn?? :)

Hei!

Vis vedlegget 347394

Gratulerer ♥️

Tusen takk:Heartred håper bare det går bra, og utvikler seg videre!

Krysser fingrene for det ♥️ Jeg har helt ok styrke på testene, grei øking, men er også veldig nervøs for at det skal gå galt.
Forøvrig; du er velkommen inn i oktoberforumet ♥️

Krysser fingrene for det ♥️ Jeg har helt ok styrke på testene, grei øking, men er også veldig nervøs for at det skal gå galt.
Forøvrig; du er velkommen inn i oktoberforumet ♥️
Hvor finner jeg oktobergruppen? Og hvordan blir jeg medlem? Er heelt nybegynner i forumverden xsmile9

Hvor finner jeg oktobergruppen? Og hvordan blir jeg medlem? Er heelt nybegynner i forumverden xsmile9

Ah! Om du drar på hovedforumet, under "nyeste terminklubber" - 2021 - oktober :) Er bare å begynne skravle ♥️

Lysi - 40 år - 1. IVF kort protokoll med Gonal F, Fyremadel og Ovitrelle - 10 eggs ut - 3 befruktet og delte seg - 2 eggs inn på dag 3 - Medicus Trondheim og Copenhagen Fertility Center

Venter i spenning mens i innreisekarantene.

Masse lykke til :Heartblue krysser fingrene at mensen ikke viser seg!

Back
Topp