Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
YEAH!CD 13, og positiv el test som bestiltHar av en eller annen grunn skikkelig troa på denne runden, håper sånn at magefølelsen stemmer nå ❤
Vis vedlegget 345581
Vis vedlegget 345582
Alt vi kan gjøre i dette gamet er å ha troa 

Så gøy å endelig være i gang! krysser fingrene for at EL holder seg lagt unna mandag og tirsdagDa kom tr i dag, og jeg er klar for å joine dere ordentlig her! Er så utrolig spent på når el kommer denne mnd. Sist gang jeg hadde en så lang syklus pga sein el så fikk jeg positiv el-test på cd9(!) påfølgende syklus. Det hadde jo bare vært drømmen om det skjedde denne gangen ogsåNå må alt krysses som krysses kan for at ikke positiv test havner på en mandag eller tirsdag
Sol.i.hjertet - 27 år - FER#1 (fra IVF#1) - B1 - St. Olavs - Lutinus - el ca uke 3 og innsett ca uke 4

Selvfølgelig hører du til herJeg vil bli meeed!!
TR kom i dag, og skal ha innsett av vårt siste frys i uke 4! (Testdato blir jo i februar, men føler jeg hører til her uansett..)
TP - 30 år - FER#2 (fra IVF#1) - B1 - Klinikk Hausken Oslo - Cyclogest - El ca 22/1 og innsett ca 25/1
Fått time til UL-kontroll 20.01!
Krysser fingrene for masse positive tester her i januar/februar!!![]()
Oppdatering om befruktning i morgen tidlig.. Nå har the waiting game startet.. syntes nesten disse dagene av prosessen er noe av det verste. Planen er innsett av blasto på onsdag (om vi er heldige og kommer så langt..)
er sååå klar for å komme igang igjen med forsøk
blir nok holdene på til langt uti februar sikkert med stimuleringen siden mensen lar vente på seg. har tatt test å den var sefølgelig negativ så kun kroppen som tukler her
Da kom tr i dag, og jeg er klar for å joine dere ordentlig her! Er så utrolig spent på når el kommer denne mnd. Sist gang jeg hadde en så lang syklus pga sein el så fikk jeg positiv el-test på cd9(!) (edit; det var cd10) påfølgende syklus. Det hadde jo bare vært drømmen om det skjedde denne gangen også
Nå må alt krysses som krysses kan for at ikke positiv test havner på en mandag eller tirsdag
Sol.i.hjertet - 27 år - FER#1 (fra IVF#1) - B1 - St. Olavs - Lutinus - el ca uke 3 og innsett ca uke 4
Jeg vil bli meeed!!
TR kom i dag, og skal ha innsett av vårt siste frys i uke 4! (Testdato blir jo i februar, men føler jeg hører til her uansett..)
TP - 30 år - FER#2 (fra IVF#1) - B1 - Klinikk Hausken Oslo - Cyclogest - El ca 22/1 og innsett ca 25/1
Fått time til UL-kontroll 20.01!
Krysser fingrene for masse positive tester her i januar/februar!!![]()

Ferdig med uttak. Ble 7 egg. Litt færre enn sist, men var en del færre dager på stimulering denne runden. Håper på kvalitet over kvantitet denne gangenOppdatering om befruktning i morgen tidlig.. Nå har the waiting game startet.. syntes nesten disse dagene av prosessen er noe av det verste. Planen er innsett av blasto på onsdag (om vi er heldige og kommer så langt..)
Åååh the waiting game, mensen skulle ha komt idag men nei, ingen mensen herer sååå klar for å komme igang igjen med forsøk
blir nok holdene på til langt uti februar sikkert med stimuleringen siden mensen lar vente på seg. har tatt test å den var sefølgelig negativ så kun kroppen som tukler her
![]()
Håper mensen kommer i løpet av de neste dagene!
Da blir det bare jeg som drar til Trondheim i morgen 7 egg er jo kjempebraKrysser fingrene for at de utvikler seg som de skal ❤ Gikk uttaket fint ellers?

Uttaket denne gangen gikk mye bedre enn sist. Hadde veldig mye smerter sist, så fikk dobbel lokalbedøvelse denne gangen, noe som hjalp en god del.
Velkommen! Selv om testdato er i februar kan man jo alltids snikteste tidlig hehe![]()

Hvis EL er presis blir det testing på januars siste dag!TakkUttaket denne gangen gikk mye bedre enn sist. Hadde veldig mye smerter sist, så fikk dobbel lokalbedøvelse denne gangen, noe som hjalp en god del.
Masse lykke til til deg i morgen! Krysser fingrene![]()

Hmm, der sa du noe!
Hvis jeg har EL den 22. som forventet, vil det si at jeg er 9dpo den 31.01.Og det er i tillegg bursdagen til mamma, så forøvrig en super dag å teste på!
Okei, jeg er overbevist!Hvis EL er presis blir det testing på januars siste dag!
![]()
Vi havner nok på testekjøret alle og enhver 
Ohyess, hører den ler av meg på innsidenKroppen er ei skikkelig drittkjerring innimellom som vet å tyne oss som allerede sitter på pinebenkenHåper mensen kommer i løpet av de neste dagene!
Åh, jeg kjenner på spenningenTelefon i dag tidlig, 4 av 7 embryo ser fine ut så langt etter befruktning. Videre nå er ingen nytt god nytt frem til onsdag.. Blir noen nervepirrende dager!!
krysser alt jeg har for at alle 4 klarer å henge med