Tester

(Vet godt at man ikke skal måle hcg med disse, og at man skal slutte å teste etter positiv test, men angsten for å miste trenger en slags bekreftelse på at det går bra, enda jeg godt vet at disse ikke kan stoles på og at jeg sannsynligvis mater angsten)

Hadde så indelig ønsket meg 3+.. er 5+5
Har fått 2-3 4+4, 5+2 og nå 5+5.
Vet også at man ikke skal åpne disse testene da de oppfører seg helt annerledes enn strimler, men på innholdet fra idag er strekene sterkere synes jeg, og den kan jo ha problemer med å tolke strekene og at det er på grensen til 3+.. Vis vedlegget 344968
øverste er 4+4, midterste 5+2 og nederst 5+5. midterste ble tatt midt på dagen og var kanskje mindre konsentrert, de andre på morgenurin

nå er jeg helt fri for tester, og det stresser meg egentlig enda mer enn at testene er som de er :p
Trengte bare å dele frustrasjonen min..
Forstår veldig frustrasjonen din. Men ser jo økning på testen da❤️ Jeg tok også en i dag 5+3, fortsatt 2-3. Blir smågal av dette :p

(Vet godt at man ikke skal måle hcg med disse, og at man skal slutte å teste etter positiv test, men angsten for å miste trenger en slags bekreftelse på at det går bra, enda jeg godt vet at disse ikke kan stoles på og at jeg sannsynligvis mater angsten)

Hadde så indelig ønsket meg 3+.. er 5+5
Har fått 2-3 4+4, 5+2 og nå 5+5.
Vet også at man ikke skal åpne disse testene da de oppfører seg helt annerledes enn strimler, men på innholdet fra idag er strekene sterkere synes jeg, og den kan jo ha problemer med å tolke strekene og at det er på grensen til 3+.. Vis vedlegget 344968
øverste er 4+4, midterste 5+2 og nederst 5+5. midterste ble tatt midt på dagen og var kanskje mindre konsentrert, de andre på morgenurin

nå er jeg helt fri for tester, og det stresser meg egentlig enda mer enn at testene er som de er :p
Trengte bare å dele frustrasjonen min..

Med så sterke streker på nederste så tror jeg du like godt kunne fått 3+ på den, er nok ikke lenge til du hadde fått det tror jeg :) Men skjønner godt frustrasjonen din, hadde nok tenkt helt likt hvis det hadde vært meg :) Er noe med å se 3+, er litt godt. Hva med å prøve en slik litt ut på dagen hvis du tenkte å teste flere ganger?

Med så sterke streker på nederste så tror jeg du like godt kunne fått 3+ på den, er nok ikke lenge til du hadde fått det tror jeg :) Men skjønner godt frustrasjonen din, hadde nok tenkt helt likt hvis det hadde vært meg :) Er noe med å se 3+, er litt godt. Hva med å prøve en slik litt ut på dagen hvis du tenkte å teste flere ganger?
Takk for tips og støttende ord :) har dessverre ikke flere tester :) får nok ikke tak i før langt ut i uken som kommer :)

20210101_102155.jpg18 dpo, og strekene er omtrent like sterke.. nå er det nok ikke vits å teste noe særlig mer...
Har igjen en digital som jeg tar en gang neste uke tenker jeg...

Takk for tips og støttende ord :) har dessverre ikke flere tester :) får nok ikke tak i før langt ut i uken som kommer :)
Hei:cat:
Hvis du studere litt den nederste test du tokk (5+5 )så ser du at kontrast fargen svømt mere ut over på den ,da fikk ikke strekken optimal med farge og du fikk 2-3 .Det skjedde samme med min , fant jeg ut ,hadde den forlenge i urin plus urin var lite konsentrert .
Ikke stol på de tester

Hei:cat:
Hvis du studere litt den nederste test du tokk (5+5 )så ser du at kontrast fargen svømt mere ut over på den ,da fikk ikke strekken optimal med farge og du fikk 2-3 .Det skjedde samme med min , fant jeg ut ,hadde den forlenge i urin plus urin var lite konsentrert .
Ikke stol på de tester
Takk, det har du nok rett i :Heartred

Ikke testet siden 23.12, men tror ikke jeg tester mer :)

Vedlegg

• 0E2347FC-B5C1-4772-96C1-4972070AAD9E.jpeg
    0E2347FC-B5C1-4772-96C1-4972070AAD9E.jpeg
    60,8 KB · Visninger: 56
clearblue.JPG

Min test 18 dpo:Heartred

Hcg målt til: 250 18 dpo og 579 på 20 dpo.

Tenker mye på om jeg skal ta en til neste uke for å sjekke om jeg får 3+

Har lyst, samtidig er jeg redd jeg stresser meg veldig opp rundt det, å bør la være å teste mer:wideyed:

Vis vedlegget 345007

Min test 18 dpo:Heartred

Hcg målt til: 250 18 dpo og 579 på 20 dpo.

Tenker mye på om jeg skal ta en til neste uke for å sjekke om jeg får 3+

Har lyst, samtidig er jeg redd jeg stresser meg veldig opp rundt det, å bør la være å teste mer:wideyed:
Du bør ha ca 2000 i hcg 24 dpo, men siden det tar lengre tid å få samme konsentrat i urin ville jeg ventet til 25/26 dpo for å bare være helt sikker og ikke bli skuffet :)

Du bør ha ca 2000 i hcg 24 dpo, men siden det tar lengre tid å få samme konsentrat i urin ville jeg ventet til 25/26 dpo for å bare være helt sikker og ikke bli skuffet :)

Er det jeg kom frem til også. Du har nok rett, bør vente et par dager ekstra om jeg velger å teste. Vil så gjerne se 3+, men liiiiivredd for å ikke få det når jeg burde ha nok hcg:scared001

Er det jeg kom frem til også. Du har nok rett, bør vente et par dager ekstra om jeg velger å teste. Vil så gjerne se 3+, men liiiiivredd for å ikke få det når jeg burde ha nok hcg:scared001

Jeg fikk 2-3 da jeg testa 17 dpo... tenker jeg prøver meg tidligst en uke etter det for å se om jeg får 3+... venter heller litt lenger enn å bli stressa...

Har ikke testet siden jeg fikk 1-2 på digital for noen dager siden for er hjemme på ferie og tom for tester... gruer meg nesten til å teste igjen på søndag :eek:

Har tatt med meg vann på rommet så urinen er skikkelig utvannet i morgen, så det ikke er vits å teste:hilarious:

Kjekt å se økning

Vedlegg

• B3720816-4D24-4522-9E24-86A81C2B3984.jpeg
    B3720816-4D24-4522-9E24-86A81C2B3984.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 46
Jeg tok test igår morges, 9 DPO. Den var helt hvit. Så kikket jeg på den noen timer senere, og fant strek :D

Vedlegg

• F4F5EE71-674D-444B-BB18-00A7810D5FFB.jpeg
    F4F5EE71-674D-444B-BB18-00A7810D5FFB.jpeg
    16 KB · Visninger: 39
Og her er test 10 DPO, innenfor tiden.

:smiley-angelic001

Vedlegg

• 39C2B6E6-C3CE-467D-97ED-F878D911A368.jpeg
    39C2B6E6-C3CE-467D-97ED-F878D911A368.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 43
Back
Topp