JEG TROR JEG FÅR.... JEG FÅR....

Så spennende :). Håper det gikk bra i går :)

vi var på ultralyd å hun så en jente og en gutt (gutten kunne være en jente, men hun trodde ikke det :p ) skal på ny ultralyd neste uke , hihi! Håper den ene er en gutt, da blir far enormt glad
 
Vel først trodd Jeg det var en jente og en gitt, så to jenter.

har vært på to ultralyden hos forskjellige folk å begge har sagt en jente+en gutt :)
 
11+6 i dag og jeg tror jeg venter ei jente. hittil er svangerskap ganske likt da jeg gikk med min datter.. Med sønnen min var jeg ikke såå dårlig hehe
Og inni magen ligger altså en liten guttebass <3 Da har jeg tatt feil 3 av 3 :hilarious:
Sa til mannen min at jeg føler jente så da er det nok en gutt :hilarious:
Gleder oss til å hilse på lillebror <3
 
Minsten på 5 år snakker om babyen i magen som ei jente, naboen vår kom ned til meg i dag når jeg var der for å pakke noen ting og hun sa at hun hadde drømt om at vi fikk en jente... dette svangerskapet er også anderledes enn ved de to andre graviditetene jeg har hatt og de har vært gutter ... men tør ikke håpe på jente for er redd for å Evt bli skuffet det lille sekundet når vi får vite kjønn :hilarious: magefølelsen sier ingenting ... er i såpass god form denne gangen at jeg nesten ikke tror at jeg er gravid en gang :hilarious:
Fikk bekrefter på OUL i dag at det er ei jente i magen :hilarious::dummy1:
 
Aner ikke hvorfor jeg heller, men føler jente. Sist følte jeg gutt, men det får jeg aldri vite om var rett ❤ Har også litt høy hcg denne gangen, målte 17935 på 5+3, og så denne artikkelen her etterpå. Kanskje det er noe i det? Time will show ❤

Vis vedlegget 338449

Blir gutt, så den der magefølelsen var ikke pålitelig :p:Heartblue
 
Har vært helt sikker på at det er ei jente hele tiden, usikker på hvorfor. Er vel bare magefølelse. :Heartpink Den stemte også, det er ei jente
 
Jeg tror vi får ei jente fordi det er mye jenter på begge sidene av familiene våre, samt mye uren hud og fettete går! Blir dog litt usikker når jeg kraver salt og kun er kvalm noen ganger i uka.


Jammen tok jeg feil! Vi venter en liten gutt Jeg drømte forsåvitt tidlig i svangerskapet at vi fikk en gutt, og har ikke vært spesielt kvalm. Kun noe hodepine og bekkensmerter. Vi gleder oss til lillegutt kommer
 
:Heartpink
JENTE :Heartpink

Dette fordi magefølelsen min sier det, samt at svangerskapet frem til nå er identisk med tidligere jente-svangerskap jeg har hatt :hilarious:
Ser ut til at det stemmer, har fått beskjed om jente alle gangene jeg har vært på ultralyd nå :) Så da er det bare å glede seg til lillesøster kommer :Heartpink
 
Jeg tror det blir gutt, men jeg har ingen objektive grunner for at jeg tror det. Blir spennende å se hva det blir, jeg har ingen preferanse på kjønn egentlig. Har bestilt ultralyd i romjula for da er jeg over 15 uker på vei og da er det vel stor sannsynlighet for å kunne se kjønn

Jeg trodde jeg fikk gutt, og alle i familien min trodde det også. Så blir det ei jente!:Heartred Veldig glad for jente altså xsmile9
 
Back
Topp