Det er jo ikke bare helsepersonell det går utover når noen bryter isolasjonNoen syns tydeligvis det er greit at helsepersonell sliter seg ut
Jeg syns ikke det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke bare helsepersonell det går utover når noen bryter isolasjonNoen syns tydeligvis det er greit at helsepersonell sliter seg ut
Jeg syns ikke det![]()
De suger.Hadde dei brydd seg, hadde dei ikkje brutt isolasjon ol.
Nei det er ikke det, det går utover alle.Det er jo ikke bare helsepersonell det går utover når noen bryter isolasjon
I tillegg sjarmerende nok to smittede i Trondheim som nekter å opplyse om nærkontakter.....

Ja de dr særdeles sjarmerende de derI tillegg sjarmerende nok to smittede i Trondheim som nekter å opplyse om nærkontakter.....
Det snør og vi går!Kø, kø og kø. Huttetu
Her er det stengte veier, kaos, snø, sludd , is osvDet snør og vi går!
Fikk kjøpt en treliter med hvitvin!
Ja det skal du få da. Du må bli flinkere til å ta det før det blir for ille.Jeg lurer på om jeg er litt for flink til å bare holde ut, og ikke ta smertestillende når jeg egentlig trenger det.
Var hos legen i dag for å få satt inn spiral, og når jeg først var det sa jeg at jeg hadde glemt å spørre om en ting når jeg hadde vært der med ryggen, når den er veldig ille tar jeg 400 mg ibux, men jeg er ikke så ofte i nærheten av apotek så lurte på om jeg kunne få på resept slik at jeg kunne hente ut mer av ganger.
Hun så på med og sa at jeg har jo kroniske smerter, det skal jeg da få på blå resept....
Godt dere kom dere forbi. Si ifra når dere er trygt hjemme !Hurra vi kom oss akkurat forbi før omkjøringsveien ble stengt også , fantastisk. Men fy døren for en skummel kjøretur hjem
Vi er heldigvis hjemmeGodt dere kom dere forbi. Si ifra når dere er trygt hjemme !
Ja jeg er den irriterende vennen som alltid ber folk si ifra når de har kommet trygt hjem.
Så braVi er heldigvis hjemme
Jeg lurer på om jeg er litt for flink til å bare holde ut, og ikke ta smertestillende når jeg egentlig trenger det.
Var hos legen i dag for å få satt inn spiral, og når jeg først var det sa jeg at jeg hadde glemt å spørre om en ting når jeg hadde vært der med ryggen, når den er veldig ille tar jeg 400 mg ibux, men jeg er ikke så ofte i nærheten av apotek så lurte på om jeg kunne få på resept slik at jeg kunne hente ut mer av ganger.
Hun så på med og sa at jeg har jo kroniske smerter, det skal jeg da få på blå resept....
Glad det ikke er noe sånt her, holder med selve nyttårsaftenSitter i stua og ser på fyrverkeri jeg.
Nevnte testingen for ungene og de ville se, jeg sa det kanskje var lurt å gå bort. Mannen ble med dem, jeg er her med minste som har lagt seg
Men jeg har orkesterutsikt fra stua
Jeg har ikke hørt ett eneste smell enda. Deilig!Glad det ikke er noe sånt her, holder med selve nyttårsaften