~Skravetråd for Desember ~

I tillegg sjarmerende nok to smittede i Trondheim som nekter å opplyse om nærkontakter.....

Her er det opplett og plussgrader, jeg har etter et "genitips" fra mannen flyttet inneenheten fra en strømkilde som slås av om natten til et fast still i veggen, så nå kan jeg faktisk sjekke om det fryser på i natt, jeg har jobbet bittelitt, mannen har vært på jobb og kommet hjem og lager middag, klesvasken er ferdig for tredje gang idag, så jeg får gå og henge opp, og sånn går nå dagen. ikke vært så efektiv som jeg planla, i morgen skal jeg stå opp tdligere tenker jeg.

Fyrverkeri-test-oppskyting (produkttesting/reklame) på idrettsplassen i kveld, det kan jo være kjekt å se på (en lokal selger, far til en i bhg til minstemor)

Jeg lurer på om jeg er litt for flink til å bare holde ut, og ikke ta smertestillende når jeg egentlig trenger det.
Var hos legen i dag for å få satt inn spiral, og når jeg først var det sa jeg at jeg hadde glemt å spørre om en ting når jeg hadde vært der med ryggen, når den er veldig ille tar jeg 400 mg ibux, men jeg er ikke så ofte i nærheten av apotek så lurte på om jeg kunne få på resept slik at jeg kunne hente ut mer av ganger.
Hun så på med og sa at jeg har jo kroniske smerter, det skal jeg da få på blå resept....

Jeg lurer på om jeg er litt for flink til å bare holde ut, og ikke ta smertestillende når jeg egentlig trenger det.
Var hos legen i dag for å få satt inn spiral, og når jeg først var det sa jeg at jeg hadde glemt å spørre om en ting når jeg hadde vært der med ryggen, når den er veldig ille tar jeg 400 mg ibux, men jeg er ikke så ofte i nærheten av apotek så lurte på om jeg kunne få på resept slik at jeg kunne hente ut mer av ganger.
Hun så på med og sa at jeg har jo kroniske smerter, det skal jeg da få på blå resept....
Ja det skal du få da. Du må bli flinkere til å ta det før det blir for ille.

Hurra vi kom oss akkurat forbi før omkjøringsveien ble stengt også , fantastisk. Men fy døren for en skummel kjøretur hjem

Sitter i stua og ser på fyrverkeri jeg.

Nevnte testingen for ungene og de ville se, jeg sa det kanskje var lurt å gå bort. Mannen ble med dem, jeg er her med minste som har lagt seg

Men jeg har orkesterutsikt fra stua

Det høres ut som du kanskje burde være litt mer i forkant med medisineringen ja. Men legen burde jo ha sett til at du fikk de reseptene for lenge siden?

Sitter i stua og ser på fyrverkeri jeg.

Nevnte testingen for ungene og de ville se, jeg sa det kanskje var lurt å gå bort. Mannen ble med dem, jeg er her med minste som har lagt seg

Men jeg har orkesterutsikt fra stua
Glad det ikke er noe sånt her, holder med selve nyttårsaften

Back
Topp